daar kun je ook je motivatie vandaan halen ja !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef sannydude het volgende:
* sannydude merkt dat huiswerk veel pulsjes oplevert, dus gaat zich snel weer inschrijven voor studie
Wat voor game doe je dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Vanmiddag wel ff zitten gamen, ben 75 minuten bezig geweest en 6.500 aanslagen, daarom zijn de WASD toetsen altijd zo mooi rood![]()
[afbeelding]
Renegade (oude shooter), oja, m'n broertje heeft vanmiddag ongeveer 2000 keer op de muis geklikt voor het goede doelquote:
Bij intake interview voor de opleiding:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
daar kun je ook je motivatie vandaan halen ja !
ja je moet toch wat hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
daar kun je ook je motivatie vandaan halen ja !
gebruik je je laptop alleen voor school verder of niet? (ff een vraagje, want ik ga er namelijk ook eentje kopen, voornamelijk voor school en wil ff weten of het handig isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Scheelt, ik heb een opleiding waar ik een laptop voor moest kopen..nou, ik tik genoeg af! Moet overigens nog aan m'n huiswerk beginnen..
* GotC kijkt ietwat wanhopig
LOL!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij intake interview voor de opleiding:
"Dus, waarom wil je deze opleiding doen?"
"Ja ik hoorde dat er veel tikwerk is, en ik moet m'n WP omhoog houden!"
Daar heb ik een hamster voor ingehuurdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef Zebbie het volgende:
oja, m'n broertje heeft vanmiddag ongeveer 2000 keer op de muis geklikt voor het goede doel
Ik probeer juist zo min mogelijk te klikken, boeit me toch nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Renegade (oude shooter), oja, m'n broertje heeft vanmiddag ongeveer 2000 keer op de muis geklikt voor het goede doel
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daar heb ik een hamster voor ingehuurd
Hmm..voor school en nu bv. Eigenlijk meer voor gewoon, dan voor school. Dat ding is zo zwaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef sannydude het volgende:
gebruik je je laptop alleen voor school verder of niet? (ff een vraagje, want ik ga er namelijk ook eentje kopen, voornamelijk voor school en wil ff weten of het handig is)
Ik ga de komende 9 minuten keihard de muis spammen, kijken hoeveel ik haalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
OM half ga ik pulsen, 14k, stijg ik weer 2plekkies, kan ik rustig slapen![]()
Is da niet cheaten ofzo? Kweet niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga de komende 9 minuten keihard de muis spammen, kijken hoeveel ik haal![]()
Ik moet nog best veel tikken wil ik 9e staan. Damnit.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
OM half ga ik pulsen, 14k, stijg ik weer 2plekkies, kan ik rustig slapen![]()
Tis toch eerlijk getypt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is da niet cheaten ofzo? Kweet niet?
Drom zeg ik, ik weet niet wat ze onder "cheaten" verstaan daar?quote:
Hoe zwaar is die van jou wel niet danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm..voor school en nu bv. Eigenlijk meer voor gewoon, dan voor school. Dat ding is zo zwaarNeem 'm alleen nog maar mee als ik weet dat er toch geen computers op school vrij zullen zijn (god, de security opleiding moet Counterstriken als huiswerk
). Maar, het blijft handig, je hebt al je files bij de hand!
Inmiddels alweer 26k.
De linkermuisknop piepsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Drom zeg ik, ik weet niet wat ze onder "cheaten" verstaan daar?
quote:
Mwah, niet zo zwaar opzich, maar het is irritant dat het op 1 schouder zit de hele dag (dat gewicht.)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:24 schreef sannydude het volgende:
[..]
Hoe zwaar is die van jou wel niet danValt toch best mee?
* sannydude is gewend om een sporttas van 5kg op rug mee te nemen.
Counterstriken als huiswerk lijkt me nogal.....laag. Doe je hbo o.i.d. en dan moet je gamen voor schoolAch ja, ik moest ook hockeyen daarvoor, was ook niet echt alles
maar je hebt me overtuigd dat ik er ook eentje nodig heb
![]()
![]()
![]()
hehequote:
Kan je die knop non-stop rond blijven draaien?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:28 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]
ik heb dit keyboard. Die draaiknop daarboven voor het volume levert een hoop pulsjes opzal dat ook onder cheaten vallen?
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kan je die knop non-stop rond blijven draaien?
verveel je je?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:31 schreef Zebbie het volgende:
1 2005/03/28 23:29:58 89 3,688 0.18
2 2005/03/28 23:21:47 204 95 0.3
Dus in 8 minuten en 11 seconden 3,688 keer op de muis geklikt
gemiddeld 7,51 keer per seconde
En elk zo'n "tikje" telt als puls?quote:
FF soort van record zettenquote:
Denk dat je dan inderdaad snel heel veel pulsen kan halen. Weet niet of het onder cheaten valt, in principe kan je ook gewoon op je toetsenbord 10 toetsen tegelijk in drukkenquote:
Maak jij je toetsenbord schoon als ie aan staat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:37 schreef GotC het volgende:
Mja, vanmiddag dus keyboard schoongemaakt..nou, dat zorgde al voor zo'n 10k aan tikken(Leuk, alle toetsen van je toetsenbord afhalen! (overigens wel half gesloopt
))
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maak jij je toetsenbord schoon als ie aan staat?
filosofische stelling dus. Mijn ervaring: dat valt niet op te lossenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Denk dat je dan inderdaad snel heel veel pulsen kan halen. Weet niet of het onder cheaten valt, in principe kan je ook gewoon op je toetsenbord 10 toetsen tegelijk in drukken
Heb ik ook gedaan, een maand geleden ofzo. Daarvoor nog nooit en dit toetsenbord (op m'n kamer) is al zo'n 5 jaar in gebruik, je kan de rest wel radenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:38 schreef GotC het volgende:
[..]Uh huh. Men, wat een troep kwam eruit!
eenschquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:39 schreef sannydude het volgende:
[..]
filosofische stelling dus. Mijn ervaring: dat valt niet op te lossendus het is geldig
jij doet ook alles voor de pulsjes hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:38 schreef GotC het volgende:
[..]Uh huh. Men, wat een troep kwam eruit!
Nja,bij mij was het nodig. Had allemaal Fristi en Irn Bru (quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, een maand geleden ofzo. Daarvoor nog nooit en dit toetsenbord (op m'n kamer) is al zo'n 5 jaar in gebruik, je kan de rest wel raden![]()
Neuh, het was gewoon nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef sannydude het volgende:
[..]
jij doet ook alles voor de pulsjes he![]()
(ik moet ook nodig mijn toetsenbord eens schoonmaken, maar wil hem toch niet slopen eigenlijk)
Tip: nooit teveel toetsen tegelijk loshalen, duurt echt uren voordat het weer goed zit (weet niet hoe het bij nieuwe toetsenborden in elkaar zit btw)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef sannydude het volgende:
[..]
jij doet ook alles voor de pulsjes he![]()
(ik moet ook nodig mijn toetsenbord eens schoonmaken, maar wil hem toch niet slopen eigenlijk)
Nah, bij laptopkeyboards is het wel makkelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tip: nooit teveel toetsen tegelijk loshalen, duurt echt uren voordat het weer goed zit (weet niet hoe het bij nieuwe toetsenborden in elkaar zit btw)
Bij mij om dat zo'n kneuzig vriendje van m'n broertje ff kwam kijken, bekertje cola in z'n hand had, iets op het toetsenbord aan wil wijzen, bekertje 90* naar links draait, hoppa hele lading over het toetsenbord (wonder eigenlijk dat ie het nog doetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja,bij mij was het nodig. Had allemaal Fristi en Irn Bru (overigens, maar alleen Schotten kennen het spul
) eroverheen gegooid, dus 1 grote plakboel!
Ik ga er zo ook vandoor, weltrustenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:43 schreef sannydude het volgende:
ik heb ook geen idee, heb er nog nooit eentje schoongemaakt. Laat ik maar eens beginnen met mijn kamer trouwensnou ik ga 14k pulsen en dan naar bed, veel plezier nog hier!
![]()
![]()
![]()
En dan 's ochtends stiekem laten draaien bij de ICTer ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:43 schreef DaMook het volgende:
ze moeten het zo maken dat je niet ziet dat WP draait, dan kan ik het ook op het werk instaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |