Vreemd blijft dat vindk, ook al tik je eigenlijk niets (misschien een internetadres ofzo) en dan toch ineens een paar honderd keys hebben..blijf me erover verbazenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:49 schreef Renesite het volgende:
niets gedaan, in een paar minuten, en toch 423
Zit nu al op 1k,quote:Op maandag 28 maart 2005 14:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Vreemd blijft dat vindk, ook al tik je eigenlijk niets (misschien een internetadres ofzo) en dan toch ineens een paar honderd keys hebben..blijf me erover verbazen
Gefeesteerd!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:54 schreef mcintosh het volgende:
Ik ga ook weer lekker, vandaag een vrije dag weer, dus moet wel weer goed komen
Zelfs een mijlpaal gehaald gisteren, zie ik [afbeelding]
6k, uurtje NFS2quote:Op maandag 28 maart 2005 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit nu al op 1k,
MSN of IRC niet eens
WAT!quote:Op maandag 28 maart 2005 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
8 - SpeedyGJ - 4,430,383 - 1,961,894 - 2005-03-28 - 15:29:54 - Netherlands
9 - GotC - 4,384,577 - 579,928 - 2005-03-28 - 02:28:06 - Netherlands
Sorry GotC
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:27 schreef GotC het volgende:
[..]
WAT!
* GotC] doet puberaal en ontploft[/me]
[me=GotC maakt dr toetsenbord schoon
Zorgt ook voor de nodige keys..alleen zijn al mn toetsen nu vn m'n keyboard af..geinig gezicht
Ik heb ik keer gepresteert om 70.000 keys op 1 dag te doenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef GotC het volgende:
[..]
10k. Na 1 dag!Ongelofelijk. Dieptepunt.
50 k is weinig voor mijn doenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef GotC het volgende:
[..]
10k. Na 1 dag!Ongelofelijk. Dieptepunt.
Ik pulse meestal minstens 40k..maargoed, 's avonds begin ik pas met typenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
50 k is weinig voor mijn doen
53 k ovrigens
Rustig maar, geen pulse van 12.5Mquote:
Dat zou wel wat zijn zeg..damnquote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Rustig maar, geen pulse van 12.5M
Vind je het gek, die server van WP ziet een Fok!ker en schrikt zich doodquote:Op maandag 28 maart 2005 22:04 schreef mcintosh het volgende:
die site van WhatPulse begint af en toe trekjes te vertonen van de pre-nieuwe-server-Fok!-site ...
We zouden zo 4 plaatsen in het team klassement stijgen danquote:Op maandag 28 maart 2005 23:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind je het gek, die server van WP ziet een Fok!ker en schrikt zich dood
Ah, ik dacht alquote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Rustig maar, geen pulse van 12.5M
Nou, wie gaat er binnenkort een paar miljoen pulsen? We kunnen wel een powerboost gebruiken in het team klassement!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef sannydude het volgende:
[..]
We zouden zo 4 plaatsen in het team klassement stijgen dan
Geef me ff een paar dagenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, wie gaat er binnenkort een paar miljoen pulsen? We kunnen wel een powerboost gebruiken in het team klassement!
mwehehequote:Op maandag 28 maart 2005 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC] taps foot[/me]
[me=GotC looks at watch
Duurt lang!
Inmiddels 22k.
Wat doen jullie allemaal zodat jullie die aanslagen krijgen (kan je het ook op meerdere PC's op 1 account doen (zit wel eens op m'n kamer, maar ook op zolder))quote:Op maandag 28 maart 2005 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC] taps foot[/me]
[me=GotC looks at watch
Duurt lang!
Inmiddels 22k.
Wat ik allemaal doe? Beetje fokken en msn-en, dan gaat het op zich wel hard. Voor school moet ik ook regelmatig wat op de computer wegtikken dus...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat doen jullie allemaal zodat jullie die aanslagen krijgen (kan je het ook op meerdere PC's op 1 account doen (zit wel eens op m'n kamer, maar ook op zolder))
Ik geef toe, ik heb de hele middag beneden gezeten met oma.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
mwehehe
ik zit nu op 11k.... ik geef het toe , ik ben naar buiten geweest
I second that, all of it.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat ik allemaal doe? Beetje fokken en msn-en, dan gaat het op zich wel hard. Voor school moet ik ook regelmatig wat op de computer wegtikken dus...
Gamen schijnt ook voor veel aanslagen te kunnen zorgen maar dat zou ik niet weten, dat doe ik eigenlijk nooit.
Verder kun je veel tiep fouten maken, zodat je met de backspace terug moet, en weer opnieuw moet tiepen
Je kunt ook langdradige posts maken, zoals deze, en dan zit je toch al gauw, alles bijelkaar, op de 100-150 aanslagen ( incl. backspace en opnieuw tikken)
Ow en zelfe account op meerdere computers zou ik niet weten, maar denk het niet... jammer trouwens dat we op school niks kunnen installeren, daar tik ik ook wat weg...
Scheelt, ik heb een opleiding waar ik een laptop voor moest kopen..nou, ik tik genoeg af! Moet overigens nog aan m'n huiswerk beginnen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef sannydude het volgende:
Ik zit vandaag maar op de 12k. Ik heb echt totaal geen inspiratie vandaager praten ook geen mensen op msn tegen me dus dat schiet ook niet op
en verder ben ik de halve dag weggeweest. Alsnog een slechte pulse dag
![]()
* sannydude merkt dat huiswerk veel pulsjes oplevert, dus gaat zich snel weer inschrijven voor studie
Vanmiddag wel ff zitten gamen, ben 75 minuten bezig geweest en 6.500 aanslagen, daarom zijn de WASD toetsen altijd zo mooi roodquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:00 schreef mcintosh het volgende:
Gamen schijnt ook voor veel aanslagen te kunnen zorgen maar dat zou ik niet weten, dat doe ik eigenlijk nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |