Die heeft ze al, gezien het woordje 'echte' neem ik aan dat er ook een onechte vader is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, is waar, ik vond 'm ook mooi, maar ik denk niet dat Sylvana op haar 18e een surrogaat ouder nodig heeft![]()
Ze komt uit Nijkerk.. dat is zwaar zwartekousengebied enzo.. ze kan wel een serverzetje gebruiken denk ik
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
"Attentie, Sylvana wil graag door haar ouders opgehaald worden uit de levende ballenbak.".
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
"Attentie, Sylvana wil graag door haar ouders opgehaald worden uit de levende ballenbak.".
Dat was me stiefvader, ik heb het over me echte vaderquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waar ik ook niks van geloof. Zoals ik al zei; nog niet zo heel lang geleden mog ze van haar ouders niet meer internetten vanwege een pikante foto op fok! En dan zou het nu ineens zijn "achja je bent nu 18 heh wijffie, ik breng je wel ff naar een parenclub."
Dat was haar onechte vader, die bekrompel lulquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waar ik ook niks van geloof. Zoals ik al zei; nog niet zo heel lang geleden mog ze van haar ouders niet meer internetten vanwege een pikante foto op fok! En dan zou het nu ineens zijn "achja je bent nu 18 heh wijffie, ik breng je wel ff naar een parenclub."
Daarom juist. Jongeren die heel strak religieus opgevoed zijn kunnen niet goed met grenzen omgaan. Dat is als je een kleuter 30 dagen lang voor straf wortels geeft en dan los laat in een snoepwinkel. Wedden dat ie dan buikpijn krijgt?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, is waar, ik vond 'm ook mooi, maar ik denk niet dat Sylvana op haar 18e een surrogaat ouder nodig heeft![]()
Ze komt uit Nijkerk.. dat is zwaar zwartekousengebied enzo.. ze kan wel een serverzetje gebruiken denk ik
aha.. geeft toch wel te denken..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat was me stiefvader, ik heb het over me echte vader
niet door mij hoorquote:Gezellig dat ik door allemaal mensen wordt toegevoegd op msn
Ik ben helemaal niet streng religieus opgevoed, nijkerk is geen zwarte kousenstadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Daarom juist. Jongeren die heel strak religieus opgevoed zijn kunnen niet goed met grenzen omgaan. Dat is als je een kleuter 30 dagen lang voor straf wortels geeft en dan los laat in een snoepwinkel. Wedden dat ie dan buikpijn krijgt?
Goh.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gezellig dat ik door allemaal mensen wordt toegevoegd op msn
Het ging helemaal niet over jou.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet streng religieus opgevoed, nijkerk is geen zwarte kousenstad![]()
Vertel eens wat over jezelf. Je wilt er toch bij horen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet streng religieus opgevoed, nijkerk is geen zwarte kousenstad![]()
Als je maar lang genoeg geen condooms gebruikt zal je vroeg of laat toch een keertje voor de seks moeten betalen. Of bedoel je dat je uit principe niet VOORAF voor de seks gaat betalen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:19 schreef Sandertje21 het volgende:
T is dat ik uit principe niet ga betalen om sex te hebben.
Laat me raden: Prinses Amalia is op televisie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef vdo28 het volgende:
Maar waarom denk ik nu aan gescheiden ouders, tokkie's, misbruik, alcoholmisbruik, mishandeling, zoiets.
Hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Laat me raden: Prinses Amalia is op televisie.
Van vorig topic en ook nog een paar zinnetjes waar ouders het niet eens zijn met dochterslief internetgedrag.quote:ook al woon ik thuis, ik ben wel 18 en ik heb gewoon me eigen leven waar zij niks mee te maken hebben Ik ga hun echt niet vertellen met hoeveel jongens ik naar bed ben geweest en wat ik verder uitspook, iedereen heeft recht op een eigen leven
Die denken dus gemakkelijk te kunnen scoren, best pathetisch en amusant tegelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gezellig dat ik door allemaal mensen wordt toegevoegd op msn
Omg, m'n pa zou me in een greppel duwenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:25 schreef Sylvana het volgende:Maar als ik zou willen dan zou me echte vader me rustig afzetten hoor, dat boeit hem niks
* TS sopt tot 10 keer van d'r stoelquote:
"Zij hebben er niks mee te maken"quote:ook al woon ik thuis, ik ben wel 18 en ik heb gewoon me eigen leven waar zij niks mee te maken hebben Ik ga hun echt niet vertellen met hoeveel jongens ik naar bed ben geweest en wat ik verder uitspook, iedereen heeft recht op een eigen leven
geen idee, ik denk aan SBS, parkeerplaatsen langs de snelweg en Undercover in Nederlandquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef vdo28 het volgende:
Okaj, ik wil geen foute dingen zeggen en niet opjutten.
Maar waarom denk ik nu aan gescheiden ouders, tokkie's, misbruik, alcoholmisbruik, mishandeling, zoiets.
..en ik zou ook m'n dochter in de greppel duwen als ik hier achter zou komenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:56 schreef -moi- het volgende:
[..]
Omg, m'n pa zou me in een greppel duwen
Ach, ik denk dat pa best wil blijven om een rondje mee te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
En een groot deel van de ouders zou het gewoon doen, het blijft toch je kind, wat ze ook uitspoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |