Ik ben interieurverzorger en moet die rotzooi weer opboenenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zweterige afwerkplek dus jij was er al. Vertel.
Dat is dan ook nogal de bedoeling hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Volgens mij zijn de verhoudingen nogal scheef, namelijk.
Ga je zelf toevallig ook?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Voornaam: Megumi
Achternaam: Amatsuka
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1966-12-26
Je hebt een argwanend profiel MEGUMI, en daarbij komt je zit als mannelijk geslacht wel erg vol in de verdediging.
NEEN!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:29 schreef oncrea het volgende:
[..]
Werk jij soms graag gratis? ik niet, als ik er zelf geen geld voor zou hebben dan zou ik al zeker andere mensen niet laten verdienen. De organisatie mag uiteraard ook foto's maken en deze plaatsen etc etc.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Voornaam: Megumi
Achternaam: Amatsuka
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1966-12-26
Je hebt een argwanend profiel MEGUMI, en daarbij komt je zit als mannelijk geslacht wel erg vol in de verdediging.
22 april pas maar ze gaat toch niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:34 schreef escalatiedesk het volgende:
He sylvana ben je nu geweest afgelopen vrijdag?
Ik ben benieuwd naar je ervaringen/verslag.
Mwa... toch iets van 15 pints ofzo...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk erom he, drank inbegrepen, kijk maar eens naar je rekening als je gewoon uitgaat, kijken of jij het red van 65 euro...
maar het klopt dus dan dat vrouwen niets betalen voor deelname aan deze gangbang ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dan ook nogal de bedoeling he
Als je het topic had gelezen dan had je gelezen dat ik naar die van april ga en niet naar die van afgelopen vrijdag ben geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:34 schreef escalatiedesk het volgende:
He sylvana ben je nu geweest afgelopen vrijdag?
Ik ben benieuwd naar je ervaringen/verslag.
ja dat klopt jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
maar het klopt dus dan dat vrouwen niets betalen voor deelname aan deze gangbang ?
Dus vrouwen mogen gratis de "hoer" uithangen en kerels moeten altijd betalenquote:
laat je ombouwenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen gratis de "hoer" uithangen en kerels moeten altijd betalen![]()
Wat is de wereld on eerlijk !
Zou dat niet een bepaalde reden hebben?quote:
Ja ga ff serieus zitten doen , dit hele topic is 1 grote grap en jij gaat er serieus over nadenken of het een reden heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zou dat niet een bepaalde reden hebben?
Nee, er steekt iets meer achter, aandacht!! wat zij niet krijgt, maar dr pap-broertje welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ga ff serieus zitten doen , dit hele topic is 1 grote grap en jij gaat er serieus over nadenken of het een reden heeft
dus de mannen betalen voor de sex, de vrouw niet...quote:
Volgens mij meent TS het wel degelijk serieus jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ga ff serieus zitten doen , dit hele topic is 1 grote grap en jij gaat er serieus over nadenken of het een reden heeft
Dat zou helemaal erg zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Volgens mij meent TS het wel degelijk serieus ja
ja ik ben serieus en als mensen denken dat ik dat niet ben dan moeten ze het zelf weten, maar ik ben het wel en ik wil ook best een verslag posten als ik geweest ben, want ik ga er echt heenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Volgens mij meent TS het wel degelijk serieus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |