Ik herhaal mezelf nog maar eens - Maureen Ho kan goed lullen - maar ziet alleen dingen die hem toevallig leuk uitkomen. Echt grote wedstrijden - daar heeft-ie bij CFC meer moeite mee.quote:Op maandag 24 april 2006 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Chelsea uit vorm door gebrekkige concurrentie'
standaard gelul van die Portugese gek
Die 'Portugese gek' heeft anders wel de CL gewonnen en verdient niet voor niets meer dan 10 miljoen euro per jaar (niet meegerekend: sponsorgeld en andere premies!)quote:quote:
Op maandag 24 april 2006 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Chelsea uit vorm door gebrekkige concurrentie'
standaard gelul van die Portugese gek
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:24 schreef Fiejoow het volgende:
Maar dat heeft andere oorzaken......![]()
Ik noem géén namen; HAUGE, MERK en natuurlijk MESSI![]()
![]()
Ik noem twee halve finales in de afgelopen drie jaar niet "niks". Al geef ik toe dat ik dit jaar op wat meer Europees succes gerekend had.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Begin je zo goed met Ajax als favouriete club, ga je daarna naar Bayern en Chelsea. Maar het is inderdaad de schuld van anderen dat Chelsea Europees niks voor mekaar krijgt.
Spelen Ronaldinho en/of Henry bij CheŁski?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:40 schreef mcyodogg het volgende:
Hee, je doet de beste speler van de wereld niet af als een "werkpaard".
Lange ballen is ie de nr.1 van de wereld in, zo precies, dat ben ik met je eens. En d'r zijn d'r ook weinig met z'n schot. Maar in de kleine ruimtes heb ik hem nog niet zien uitblinken. En dat ben je toch nodig op het hoogste nivo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:40 schreef mcyodogg het volgende:
Hee, je doet de beste speler van de wereld niet af als een "werkpaard".
Mja precies, de selectie (en het geldquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
En dat mag met zo'n selectie ook wel. Mourinho heeft Europees toch wel gefaald.
Maar de man heeft een fabuleuze techniek.Volgens mij noemen ze hem ook wel 'een Braziliaanse Engelsman'. De situaties wanneer hij moeite heeft op het middenveld zijn schaars. Het enige wat ik hem niet vaak zie doen is koppen, maar dat hoeft ook niet, hij is de aangever. Mensen noemen eerder Ronaldinho en Henry als beste omdat die meer tot de verbeelding spreken. Dat zijn meer voorbeelden voor kinderen op de pleintjes. Je kan ook andere accenten leggen. Voor mij is hij de meest allround speler, die dat ook het beste uitvoert.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:01 schreef Solstice het volgende:
[..]
Lange ballen is ie de nr.1 van de wereld in, zo precies, dat ben ik met je eens. En d'r zijn d'r ook weinig met z'n schot. Maar in de kleine ruimtes heb ik hem nog niet zien uitblinken. En dat ben je toch nodig op het hoogste nivo.
Twee keer zelfsquote:Op zondag 30 april 2006 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Hij schijnt zn medaille in het publiek te hebben gegooid
twee jaar op rij of wat?quote:
quote:On throwing his medal into the crowd, he said: "The medal was for everybody but the person who caught it is lucky."
The Chelsea boss actually threw two medals in after collecting a second medal and then hurling that into the crowd as well, and he joked: "Whoever caught them has a great souvenir. Unless they put it on eBay and make a fortune."
Het probleem is Drogba.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef Solstice het volgende:
Het probleem ligt bij chelsea volgens mij meer in de aanvoer naar de spitsen dan bij de spitsen zelf. Crespo heeft ze d'r toch ook bij elke andere club makkelijk ingetrapt bijvoorbeeld. Echt creatieve spelers hebben ze d'r niet veel. Op het middenveld zijn ook vooral werkpaarden.
Niet zo'n klein beetje ook. Hij mist Europees toch de speler die het verschil aanvallend kan maken. Verdedigend zit het snor en aanvallend blinken ze alleen uit als de spitsen als aanspeelpunt mogen functioneren van de tegenstander. Voetbal je met een man kort voor de verdediging dan moeten ze counteren of vanuit het middenveld komen. Verdedigend een sterke ploeg maar behalve de kop kracht hebben ze aanvallend weinig weg van een top ploeg.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Dubbele verleden tijd, foei!
En dat mag met zo'n selectie ook wel. Mourinho heeft Europees toch wel gefaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |