Jammer,Bryan Robson had het meer verdiend denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag uitgeroepen tot Coach of the Year in Engeland bij de Sports Personality Awards.
Logisch.quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag uitgeroepen tot Coach of the Year in Engeland bij de Sports Personality Awards.
Vooral de manier waarop die ploeg als een "team" speelt en door het vuur gaan voor elkaar en hun trainer vind ik héél sterk van Mourinho. Dat heb ik eigenlijk niet meer gezien bij een "sterrenteam" sinds het Marseille van Raymond Goethals.quote:Op maandag 12 december 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een sterrenensemble coachen is vaak lastiger dan een kleine club coachen. Van Sunderland verwacht bijvoorbeeld niemand wat. Het boeit niet echt of je 'n keer met 3-0 verliest... bij Chelsea moet je altijd winnen en een selectie vol klassespelers tevreden houden. Petje af als je dat kunt.
Guus!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zal Mourinho er na de zomer nog zitten?
Shevchenko en Gilardino zie ik ze bij Milan nooit verkopen, en Pizarro is nu ook weer niet zo'n hoogvlieger.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robben valt tegen. Alles draait om Lampard. Wat ze missen is 'n aanvaller met creativiteit en een killermentaliteit. Drogba is toch vooral een overschatte zwoeger. Het is tijd voor iemand als Gilardino, Shevchenko of Pizarro.
AC Milan wil wellicht Crespo wel binnenhalen, daarnaast hebben ze net één spits teveel, zeker als ze er nog eentje bij zouden halen. Aan de andere kant heb je in 'n lang seizoen die ene spits teveel gewoon hard nodig.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Shevchenko en Gilardino zie ik ze bij Milan nooit verkopen, en Pizarro is nu ook weer niet zo'n hoogvlieger.
Dat is n beetje hun probleem ook, denk ik. Ik zie op dat vlak eigenlijk geen echte toppers die zomaar te koop zijn ...
V Nistelquote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Shevchenko en Gilardino zie ik ze bij Milan nooit verkopen, en Pizarro is nu ook weer niet zo'n hoogvlieger.
Dat is n beetje hun probleem ook, denk ik. Ik zie op dat vlak eigenlijk geen echte toppers die zomaar te koop zijn ... (misschien krijgen ze nog wel eens Rooney ofzo losgekocht van die zakenmannen bij Man u)
Vorig jaar wilde Milan Crespo nog blijvend binnenhalen , maar ondertussen zitten daar toch ook al Gilardino en is Inzaghi terug fit en op niveau ...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
AC Milan wil wellicht Crespo wel binnenhalen, daarnaast hebben ze net één spits teveel, zeker als ze er nog eentje bij zouden halen. Aan de andere kant heb je in 'n lang seizoen die ene spits teveel gewoon hard nodig.
Chelsea had Crespo gewoon weg moeten doen. Goede spits, maar niet voor Chelsea. Dan moet je dat accepteren, je verlies pakken en verder kijken naar een spits waar je wel wat mee kunt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde Milan Crespo nog blijvend binnenhalen , maar ondertussen zitten daar toch ook al Gilardino en is Inzaghi terug fit en op niveau ...
Dat is misschien ook nog een oplossing voor Chelsea, haal een Inzaghi binnen. Een sluipschutter voorin ...
Heb je even?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is Eto´o beter dan Drogba?
Drogba scoort net zo makkelijk, kan ook uit het niets scoren, scoort ook in de CL en is ook gavaarlijk. Eto´o zit alleen ballen af te wachten, kan niet meevoetballen en loopt ook tegen domme kaarten op.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eto'o scoort makkelijker, kan uit het niets scoren, scoort ook in de CL en is gevaarlijker. Drogba kan alleen zwoegen eigenlijk en domme kaarten oplopen.
Een topspits hoeft trouwens geen "vedette" te zijn. Bij spitsen als Sevchenko of Inzaghi heb ik nooit het idee gehad dat ze echt bepaalde vedettenstreken zouden hebben ...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mourinho heeft deels gelijk, alleen heb je in de aanval wel 'n topspits nodig, een vedette. Degelijkheid heb je niets aan voorin.
Als je dan toch persé degelijkheid wil, dan kun je nog beter Kuijt er neer zetten dan Drogba.
Klopt wel inderdaad. Al gedragen veel spitsen zich wel zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een topspits hoeft trouwens geen "vedette" te zijn. Bij spitsen als Sevchenko of Inzaghi heb ik nooit het idee gehad dat ze echt bepaalde vedettenstreken zouden hebben ...
nee 35 miljoenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en in 2004-2005 verder moet je kijken naar het aantal minuten.
Drogba kostte ook geen 40 miljoen
Dat was Nonda (tegenwoordig bij Roma)quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Drogba niet bij AS Monaco gespeeld i.p.v. Marseille? Of wie maakte die 3-1 dan tegen Chelsea in de halve finale?
Ooh verrek jaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was Nonda (tegenwoordig bij Roma)
Heb jij zelf geen googlequote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mij niet, zelfs dit seizoen in de competitie niet
Rooney gaat nog niet naar Chelseaquote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is n beetje hun probleem ook, denk ik. Ik zie op dat vlak eigenlijk geen echte toppers die zomaar te koop zijn ... (misschien krijgen ze nog wel eens Rooney ofzo losgekocht van die zakenmannen bij Man u)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |