Terecht ook!quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag uitgeroepen tot Coach of the Year in Engeland bij de Sports Personality Awards.
Jammer,Bryan Robson had het meer verdiend denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag uitgeroepen tot Coach of the Year in Engeland bij de Sports Personality Awards.
Logisch.quote:Op zondag 11 december 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooral de manier waarop die ploeg als een "team" speelt en door het vuur gaan voor elkaar en hun trainer vind ik héél sterk van Mourinho. Dat heb ik eigenlijk niet meer gezien bij een "sterrenteam" sinds het Marseille van Raymond Goethals.quote:Op maandag 12 december 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een sterrenensemble coachen is vaak lastiger dan een kleine club coachen. Van Sunderland verwacht bijvoorbeeld niemand wat. Het boeit niet echt of je 'n keer met 3-0 verliest... bij Chelsea moet je altijd winnen en een selectie vol klassespelers tevreden houden. Petje af als je dat kunt.
Guus!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zal Mourinho er na de zomer nog zitten?
Shevchenko en Gilardino zie ik ze bij Milan nooit verkopen, en Pizarro is nu ook weer niet zo'n hoogvlieger.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robben valt tegen. Alles draait om Lampard. Wat ze missen is 'n aanvaller met creativiteit en een killermentaliteit. Drogba is toch vooral een overschatte zwoeger. Het is tijd voor iemand als Gilardino, Shevchenko of Pizarro.
AC Milan wil wellicht Crespo wel binnenhalen, daarnaast hebben ze net één spits teveel, zeker als ze er nog eentje bij zouden halen. Aan de andere kant heb je in 'n lang seizoen die ene spits teveel gewoon hard nodig.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Shevchenko en Gilardino zie ik ze bij Milan nooit verkopen, en Pizarro is nu ook weer niet zo'n hoogvlieger.
Dat is n beetje hun probleem ook, denk ik. Ik zie op dat vlak eigenlijk geen echte toppers die zomaar te koop zijn ...
V Nistelquote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Shevchenko en Gilardino zie ik ze bij Milan nooit verkopen, en Pizarro is nu ook weer niet zo'n hoogvlieger.
Dat is n beetje hun probleem ook, denk ik. Ik zie op dat vlak eigenlijk geen echte toppers die zomaar te koop zijn ... (misschien krijgen ze nog wel eens Rooney ofzo losgekocht van die zakenmannen bij Man u)
Vorig jaar wilde Milan Crespo nog blijvend binnenhalen , maar ondertussen zitten daar toch ook al Gilardino en is Inzaghi terug fit en op niveau ...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
AC Milan wil wellicht Crespo wel binnenhalen, daarnaast hebben ze net één spits teveel, zeker als ze er nog eentje bij zouden halen. Aan de andere kant heb je in 'n lang seizoen die ene spits teveel gewoon hard nodig.
Chelsea had Crespo gewoon weg moeten doen. Goede spits, maar niet voor Chelsea. Dan moet je dat accepteren, je verlies pakken en verder kijken naar een spits waar je wel wat mee kunt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde Milan Crespo nog blijvend binnenhalen , maar ondertussen zitten daar toch ook al Gilardino en is Inzaghi terug fit en op niveau ...
Dat is misschien ook nog een oplossing voor Chelsea, haal een Inzaghi binnen. Een sluipschutter voorin ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |