Rooney gaat nog niet naar Chelseaquote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Shevchenko en Gilardino zie ik ze bij Milan nooit verkopen, en Pizarro is nu ook weer niet zo'n hoogvlieger.
Dat is n beetje hun probleem ook, denk ik. Ik zie op dat vlak eigenlijk geen echte toppers die zomaar te koop zijn ... (misschien krijgen ze nog wel eens Rooney ofzo losgekocht van die zakenmannen bij Man u)
Per gespeelde minuut is het gewoon vergelijkbaar aan die van Eto´o hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
29 optredens, 10 goals... vind ik niet zo spectaculair voor iemand die in de spits staat bij veruit het sterkste team uit de Premier League.
Waar blijkt dat dan uit?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Per gespeelde minuut is het gewoon vergelijkbaar aan die van Eto´o hoor
Dat is juist slechtquote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
29 optredens, 10 goals... vind ik niet zo spectaculair voor iemand die in de spits staat bij veruit het sterkste team uit de Premier League.
Wie beweert, bewijst.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De minuten en het aantal goals moet je bij elkaar tellen door de stats van de wedstrijden door te kijken
Ik vind het ook waardeloos. Dan nog domme kaarten op belangrijke momenten, achterlijk doen tegen supporters en gisteren weer dat rare gedoe met die handsbal.quote:
Klopt. Knock yourself outquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eto'o scoort makkelijker, kan uit het niets scoren, scoort ook in de CL en is gevaarlijker. Drogba kan alleen zwoegen eigenlijk en domme kaarten oplopen.
Pak de stats er maar bij. Eto'o heeft een hoger doelgemiddelde, wordt er niet afgestuurd in de CL en is gevaarlijker dan Drogba.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt. Knock yourself out
Wie beweert, bewijst
Drogba is waardevoller voor Chelsea dan Eto´o. Eto´o die parasiteert op zijn teamgenoten en op zijn afmaak kwaliteitenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Pak de stats er maar bij. Eto'o heeft een hoger doelgemiddelde, wordt er niet afgestuurd in de CL en is gevaarlijker dan Drogba.
Vanwaar die Drogba adoratie? Bij PSV zou hij niet eens uitblinken.
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat Eto'o het bij Chelsea het beter zal doen dan Drogba
Klopt.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar Drogba zou het bij Werder niet beter doen dan Klose.
Eto´o wel misschien maar Chelsea niet en Lampard, Robben en Cole zeker nietquote:Op maandag 20 maart 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat Eto'o het bij Chelsea het beter zal doen dan Drogba
Zolang Mourinho er zit zal geen spits er 20 inschieten. Als Hiddink komt en die haalt bijvoorbeeld Sheva, Heny, Trezuguet, Eto´o of Rooney dan wel maar dat lukt Drogba dan ook wel. Hij heeft al bij OM bewezen dat het een afmaker van wereldformaat isquote:Op maandag 20 maart 2006 21:00 schreef DIGGER het volgende:
Hoe kun je nou gescoorde doelpunten vergelijken van de spitsen van 2 teams met totaal andere speelstijlen?
Als je team speelt als Chelsea, maar je zo veel scoort als Eto'O, dan ben je pas een grote (bv Trezeguet, Shevchenko). Elke redelijke spit kan wat bv een Klose kan, want die scoort veel maar bij Werder staat er soms ook amper een verdediging tegenover.
Ach, in het beste seizoen van Drogba in Frankrijk stond hij in het de topscorerslijst ook nog achter Cisse (die ook geen wereldspits is).quote:Op maandag 20 maart 2006 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang Mourinho er zit zal geen spits er 20 inschieten. Als Hiddink komt en die haalt bijvoorbeeld Sheva, Heny, Trezuguet, Eto´o of Rooney dan wel maar dat lukt Drogba dan ook wel. Hij heeft al bij OM bewezen dat het een afmaker van wereldformaat is
Zonder Drogba en met Eto'o zal Chelsea er gewoon op vooruit gaanquote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eto´o wel misschien maar Chelsea niet en Lampard, Robben en Cole zeker niet
Bullshit, dan moet je het systeem omgooienquote:Op maandag 20 maart 2006 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder Drogba en met Eto'o zal Chelsea er gewoon op vooruit gaan
Ja en nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Venegoor is dus beter dan Zlatan?
Met Lampard , Robben en Duff om Eto'o heen is dat niet nodig.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bullshit, dan moet je het systeem omgooien
Jawel hoor die moeten namelijk alle 3 in dienst gaan spelen van Eto´o en Lampard is natuurlijk de vedette van Chelseaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met Lampard , Robben en Duff om Eto'o heen is dat niet nodig.
Van Eto'o ben ik ook al niet zo kapot van, maar beter dan Drogba is hij zeker.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zlatan wel Eto´o niet.
Die moet gewoon een team hebben die zijn egoistische gedrag accepteert. Barcelona moet maar eens minder gaan spelen of Eto´o moet stoppen met scoren, moet je eens kijken hoe lang het duurt voor hij uitgekotst wordt
Bij Chelsea laat hij het niet zien. Daar laat hij meer zien dat hij 'n leuke spits is voor Portsmouth of Birmingham City.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang Mourinho er zit zal geen spits er 20 inschieten. Als Hiddink komt en die haalt bijvoorbeeld Sheva, Heny, Trezuguet, Eto´o of Rooney dan wel maar dat lukt Drogba dan ook wel. Hij heeft al bij OM bewezen dat het een afmaker van wereldformaat is
Ik vond hem bij Marseille (ok daar zag ik alleen de Cl-wedstrijden van) beter dan bij Chelsea momenteel, hij zou bij Chelsea uit moeten groeien tot een van de meest begerenswaardige spitsen die er zijn, gezien de status van Chelsea. Nu voetbal Barcelona ook geheel anders dan Chelsea, meer op de aanval en dus komen er meer kansen waaruit je kunt scoren.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Pak de stats er maar bij. Eto'o heeft een hoger doelgemiddelde, wordt er niet afgestuurd in de CL en is gevaarlijker dan Drogba.
Vanwaar die Drogba adoratie? Bij PSV zou hij niet eens uitblinken.
Wel bepaalde kwaliteiten. Net zoals IQ is er daar een gebrek aan, anders had hij er wel wat meer gemaakt in de CL bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar heeft hij in elk geen IQ voor nodig
die speler is echt super overschat...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eens kijken wat prutser Drogba er vanmiddag van bakt...
Wat voor uitspraken dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Domme uitspraken. Ik vraag me echt af of het IQ van die gast hoger is dan z'n doelpuntenproductie van dit seizoen.
Gisteren in MotD. De studiogasten zeiden ook al dat hij misschien niet de juiste Engelse woorden wist en daarom rare dingen zei.quote:
Ik heb het interview gevonden op BBC.co.uk, inderdaad leek het alsof hij de vraagsteller niet helemaal begreep en daardoor hele tegenstrijdige antwoorden gafquote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij riep wat domme dingen over zijn schwalbe. Nu weet elke scheidsrechter zeker wat zijn intentie in de 16 meter is. Heel erg slim van Didier.
quote:
Mourinho: 'Spelen met tien is niet moeilijk'
10/4/2006 19:06
'We speelden met tienen maar het leek alsof we met twaalf man voetbalden', toonde José Mourinho zich trots op zijn ploeg na de 4-1 zege op West Ham United, ook al had Chelsea bij een 1-0 achterstand Maniche met een rode kaart verloren.
'Het is niet moeilijk voor ons omdat we wel een beetje ervaring hebben in het spelen met tien man. Het is iets wat we zo af en toe doen. Elke maand moeten we dat wel twee keer doen! Maar tegelijkertijd moet je een hoop karakter hebben, de spelers waren magnifiek.'
Mourinho stak ook nog een hart onder de riem van Didier Drogba, de aanvaller die enkele weken geleden nog flinke kritiek te verduren had gekregen omdat hij per ongeluk had gezegd zich wel eens te laten vallen. De Ivoriaanse spits was zondag man van de wedstrijd met onder meer één goal en twee assists.
'Didier moet naar huis gaan, de televisie aanzetten, naar de deskundigen luisteren en elke krant kopen en lezen om erachter te komen of dezelfde mensen die hem onlangs nog wilden villen, nu het gezonde verstand hebben om te zeggen wat hij verdient.'
quote:Jose Mourinho claims he is more concerned by a potential outbreak of bird flu than Manchester United's Barclays Premiership title challenge.
ADVERTISEMENT
United's eight-match winning run in the league has slashed Chelsea's lead at the top to seven points, but Mourinho insists he is happy with his team's position.
Instead, the Chelsea manager has suffered greater anxiety by the discovery that the dead swan washed-up in a Fife fishing village last Wednesday was carrying the deadly bird-flu virus.
"For me pressure is bird flu. I'm serious. I'm feeling a lot of pressure with the problem in Scotland," he said.
"It's not fun and I'm more scared of it than football. Football is nothing compared with life. For me bird flu is the drama of the last few days. I'll have to buy a mask."
He added: "For me pressure depends on the individual. If you ask Claude Makelele if he feels pressure he will say no because he's played for Real Madrid and won championships.
"If you ask a young player who has never been involved in this situation and who has never been a champion before, maybe the answer is different. It depends on the individual."
United's late charge has breathed new life into the title race but to complete the greatest comeback in Premiership history would be the most remarkable achievement of manager Sir Alex Ferguson's illustrious career.
Just six games remain and although Mourinho is disappointed Chelsea have seen their lead reduced by a dip in away form, he insists it is Ferguson who should be feeling the pressure.
"United have had a very good run. Eight consecutive victories? That's fantastic. And I would prefer to have 15 points more than seven," he said.
"But I would always prefer to have more points more than less. To say I'm concerned is not correct. I'm not happy with the points we dropped - normally we have to beat Fulham and Birmingham.
"But concerned is the correct word for Manchester United. I think they should be very concerned by the gap.
"I think Sir Alex Ferguson has to be an optimistic person, otherwise he wouldn't be in his job for so long.
"I haven't been in the job for so long but also have reasons to be optimistic because I can win my fourth consecutive title.
"The difference is United people will watch Chelsea against West Ham with a very high heartbeat.
"But we can be very calm and cool when we watch United play Arsenal, or even don't watch it at all, because our future depends on our own results.
"I would love to be in the same situation next season as I am in now. We haven't spoken about the title race."
Mourinho admits Chelsea's away form - they lost to Fulham and drew at Birmingham in their last two matches on the road - has been disappointing.
But with three of their remaining six outings - including Sunday's clash with West Ham - staged at Stamford Bridge, he is confident they will retain the title.
"We've worked well in training and that's more important than speeches," he said.
"For me therapy is working every day on the pitch. Our bad results for the last few matches have been away, not at home, and if we win all our home matches we're champions.
"Our situation is a very good situation. Over the course of the season the best team wins. You can't have any complaints. That's the best thing about the championship.
"United are on a fantastic run but why do Chelsea have a seven-point lead? Because we have also had a very important run.
"What is more important? To finish well or start well. For me the best team always wins the league and it's where you are on the final day that counts."
Meanwhile, Cristian Chivu's agent has denied reports Real Madrid and Chelsea are interested in signing the Romania international.
Chivu was reported to be a Chelsea target two years ago but opted to join Roma from Ajax, and he is set to remain at the Stadio Olimpico for a further season, according to agent Andrea Pretti.
"We are not aware of any interest from Real Madrid or Chelsea for Chivu," Pretti told PA Sport. "Chivu is happy in Rome and therefore, we haven't sought another alternative."
Morgen staat er weer heel wat op het spel voor José.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef Fiejoow het volgende:
Jah, weet daar maar wat op terug te zeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechts alleen het kampioenschap in dit seizoen voor het ongenaakbaar geachte Chelsea...?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef Fiejoow het volgende:
Jah, weet daar maar wat op terug te zeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of toch niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slechts alleen het kampioenschap in dit seizoen voor het ongenaakbaar geachte Chelsea...?
Nee, ik heb alle vertrouwen dat de dubbel behaald zal worden. En ook dat Chelsea de eerste Londense club zal zijn met de Champions Leaguequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slechts alleen het kampioenschap in dit seizoen voor het ongenaakbaar geachte Chelsea...?
Een grotere scheidsrechterlijke dwaling was het niet geven van buitenspel voor Drogba (die dat duidelijk wel was in de 18e minuut). Dat was echt een fout van de grensrechter. Die Terry beslissing was op z'n hoogst twijfelachtig, maar geen fout. De echte fout maakte de muur.quote:Op zondag 23 april 2006 19:22 schreef Fiejoow het volgende:
“When the referee gives such an important decision when 70 metres from the ball, it doesn’t smell good.
zie FA Cup 2005/06 #4: Liverpool in de cupfinalquote:Op zondag 23 april 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Doc ik heb je gisteren nog gebeld. Zat je in de kroeg te kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |