Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Is hij vrijwillig die woestijn ingegaan?
Zucht... okee. Maar wáárom staat zijn hart stil / is hij dood?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet, dat is de oorzaak... hij is naakt en z'n hart staat stil, dus hij is dood
Cool!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geesten, er zijn stakkertjes op school die beweren contact te hebben met geesten.![]()
Je moet proberen te achterhalen wat er is gebeurd. Wat valt er op aan deze situatie? Hij is naakt. Hij is dood. Hij is in de woestijn. Op deze dingen kun je verder vragen. Ook kun je vragen naar andere aanwijzingen: zijn er andere personen aanwezig? is er een wapen in de buurt?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Dit is écht een vage puzzel
Ik weet niet precies hoe ik vragen moet stellen.
Niet dat ik de puzzel niet snap, maar ik heb niet door wat voor soort vragen ik zou moeten stellen.
Hint?
Oh. Nu snap ik de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet proberen te achterhalen wat er is gebeurd. Wat valt er op aan deze situatie? Hij is naakt. Hij is dood. Hij is in de woestijn. Op deze dingen kun je verder vragen. Ook kun je vragen naar andere aanwijzingen: zijn er andere personen aanwezig? is er een wapen in de buurt?
Kortom: vragen die kunnen leiden tot meer duidelijkheid rondom de situatie. Uiteindelijk vallen alle puzzelstukjes dan in elkaar.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
Heeft 'ie zichzel uitgekleed?
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:48 schreef bar_rel het volgende:
Is hij vermoord?
is hij uitgedroogd?
Had hij eten/drnken?
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Heeft hij zelfmoord gepleegd?
Heeft zijn vrouw ermee te maken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef mark_03 het volgende:
Is er een kameel bij betrokken?
Beev en ik zijn de échte speurneuzenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef Zhenar het volgende:
Dít zijn de betere vragen! :
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Nee.
Nee.
[..]
Ja.
Nee.
Maar wie is de Baantjer en wie de Vledder?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev en ik zijn de échte speurneuzen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev en ik zijn de échte speurneuzen
Gaat dit over DADA ofzo ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef Zhenar het volgende:
Dít zijn de betere vragen! :
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Nee.
Nee.
[..]
Ja.
Nee.
Dat zal de tijd wijzenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wie is de Baantjer en wie de Vledder?
Ik ben Baantjer natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik. En daar is niks leuks aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial zegt van niet, en houdt dat liever zo.
Iemand ervaringen met geesten?
De Cock hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar ook nee-vragen kunnen belangrijke aanwijzingen zijn! (hij is bijvoorbeeld niet vermoord en niet uitgedroogd)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:Hij heeft zichzelf uitgekleed; Hij heeft zelfmoord gepleegd;
Waren er nog meer ja-vragen?
Wél zelfmoord, géén moord.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar ook nee-vragen kunnen belangrijke aanwijzingen zijn! (hij is bijvoorbeeld niet vermoord en niet uitgedroogd)
Heeft 'ie zich uit vrije wil uitgekleed? --> Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
Heeft 'ie zich uit vrije wil uitgekleed?
Had het uitkleden verband met de zelfmoord?
Heeft 'ie zelfmoord gepleegd met een wapen?
Zijn er andere mensen in de buurt?
Is hij op eigen kracht de woestijn in gekomen?
Ging hij vrijwillig naar de woestijn? --> Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Ging hij vrijwillig naar de woestijn?
Was hij alleen toen hij zelfmoord pleegde?
Stond hij in de fik?
Had hij het te warm?
Hoe is hij in de woestijn gekomen? --> ALLEEN JA/NEE VRAGEN!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:55 schreef bar_rel het volgende:
Hoe is hij in de woestijn gekomen?
Was het een grote of een kleine woestijn?
Was er een dorp in de buurt?
Was hij klaargekomen?
Dat weet ik niet; is niet belangrijk voor de oplossingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een raadsel ofzo , Naja zou wel
Was hij een rijkman?
Misschien. Hij was in ieder geval met "anderen"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Was hij met familie ?
JAquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:58 schreef bar_rel het volgende:
Had hij een kleine of een grote piemel?
Was er een vrouw in de buurt of eenman?Die hem dingen vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |