idd, ik ben er ook maar mee gestopt gisteren..komt die op fok grrquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:01 schreef boebiedoe het volgende:
Puzzels zijn kut. Hoofdpijn ook.
als je hoofdpijn hebt, moet je sex hebben / orgasme krijgen.. dat is goed voor je bloeddruk in de hersens ofzo.. en helpt tegen die hoofdpijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:01 schreef boebiedoe het volgende:
Puzzels zijn kut. Hoofdpijn ook.
Zo is 't maar netquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef timbob het volgende:
[..]
als je hoofdpijn hebt, moet je sex hebben / orgasme krijgen.. dat is goed voor je bloeddruk in de hersens ofzo.. en helpt tegen die hoofdpijn
combineer dat met die kut en voila.
Oh iemand die mij van mn hoofdpijn af wil helpen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef timbob het volgende:
[..]
als je hoofdpijn hebt, moet je sex hebben / orgasme krijgen.. dat is goed voor je bloeddruk in de hersens ofzo.. en helpt tegen die hoofdpijn
combineer dat met die kut en voila.
vraag 't es aan konikipquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh iemand die mij van mn hoofdpijn af wil helpen dan?
Husje 3 krijgt 2x E (?) en Huisje 2 krijgt niksquote:
Post dan de oplossing eens joh!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Husje 3 krijgt 2x E (?) en Huisje 2 krijgt niks
Ow nee, hij klopt niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:05 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb die van Bupatih!
Ff wachten, dan probeer ik hem te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de leidingen kruizen elkaar niet
of is dit weer te slim bedacht
knip plak link..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 30% gewijzigd door timbob op 22-03-2005 15:24:42 (meer smilies :')) ]
nou!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]Ik heb de oplossing, maar ik verzoek om iedereen die de spoiler zodadelijk leest niks te zeggen!![afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:20 schreef timbob het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de leidingen kruizen elkaar niet
of is dit weer te slim bedacht
knip plak link..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is niet goed.
Mag niet.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:
De oplossing:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]Ik heb de oplossing, maar ik verzoek om iedereen die de spoiler zodadelijk leest niks te zeggen!![afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En...Mondje dicht hè.![]()
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |