quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Leg jij nou eerst die huisjes eens uit
Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat jullie niet zo slim zijnquote:
Nee wacht!! ik heb hem, even uploadenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Leg jij nou eerst die huisjes eens uit
Ik heb ze niet eens bekeken, maar ik haat ze gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat jullie niet zo slim zijn
Kan je dat voor me doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ik denk dat we het voor jou maar interactief in virtual reality moeten filmen ofzo..
het maakt niet uit aan wie je het vraagt want je krijgt altijd hetzelfde antwoord, omdat je het in feite aan allebij tegelijk vraagtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kan je dat voor me doen
Maar ik snap het gewoon niet wnat je weet niet wie de broer is tegen wie je praat en je mag maar één vraag stellen dus !!of
![]()
Situatieschets: A - ~Water~ - Bquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:38 schreef Christine het volgende:
Ik weet er ook nog één
Er is een boer, met vier dieren (wolf, hond, vos en kip) en een bootje. Hij wil dat alle dieren + hijzelf aan de overkant van een riviertje komen. Daarvoor kan hij dat bootje gebruiken.
In het bootje moet altijd de boer zitten, plus maximaal 2 dieren.
Nu is het zo, dat de dieren niet zomaar zonder toezicht bij elkaar kunnen blijven. Het is zo dat zonder toezicht:
De wolf eet de hond, vos en kip op.
De hond eet de kip op.
De vos eet de kip op.
Als de boer erbij is, eet geen elke dier een ander dier op.
Hoe komen ze allemaal veilig aan de overkant?
Ja jij leef langer dan mij, logisch dat je ze weetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Situatieschets: A - ~Water~ - B
In het begin staan Boer, kip, hond, vos en wolf op kant A en niemand op B.
1 - Boer vaart met wolf en kip van A naar B, zet de kip af op B vaart met wolf terug naar A
2 - Boer vaart met wolf en vos van A naar B, zet vos af op B en vaart met wolf en kip terug naar A
3 - Boer zet kip af op A, vaart met wolf en hond van A naar B en zet hond af op B (waar de vos ook nog steeds is)
4 - Boer haalt kip op van A, vaart met kip en wolf (die nog steeds in de boot zit) naar B en zet kip en wolf af. Iedereen is aan de overkant!![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:52 schreef Christine het volgende:
*applaus* voor zowiee!
Ksst... Niet te vroeg juichenquote:
quote:
ohjaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Situatieschets: A - ~Water~ - B
In het begin staan Boer, kip, hond, vos en wolf op kant A en niemand op B.
1 - Boer vaart met wolf en kip van A naar B, zet de kip af op B vaart met wolf terug naar A
2 - Boer vaart met wolf en vos van A naar B, zet vos af op B en vaart met wolf en kip terug naar A
3 - Boer zet kip af op A, vaart met wolf en hond van A naar B en zet hond af op B (waar de vos ook nog steeds is)
4 - Boer haalt kip op van A, vaart met kip en wolf (die nog steeds in de boot zit) naar B en zet kip en wolf af. Iedereen is aan de overkant!![]()
haha wat een toeval die waren we gisteren op mijn werk aan t doen en wilde nu weleens weten hoe t in elkaar stak..kom ik dit plotseling tegen.quote:
Ja hij klopt dus nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:55 schreef westrtp het volgende:
[..]
haha wat een toeval die waren we gisteren op mijn werk aan t doen en wilde nu weleens weten hoe t in elkaar stak..kom ik dit plotseling tegen.
Trouwens weet iemand het antwoord van het raadsel..
Een vrouw doet het iedere dag en een man 1x in het jaar, en het is precies het zelfde en heeft met schoon te maken ofzo :S
Zuigen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:55 schreef westrtp het volgende:
[..]
Trouwens weet iemand het antwoord van het raadsel..
Een vrouw doet het iedere dag en een man 1x in het jaar, en het is precies het zelfde en heeft met schoon te maken ofzo :S
idd, ik ben er ook maar mee gestopt gisteren..komt die op fok grrquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:01 schreef boebiedoe het volgende:
Puzzels zijn kut. Hoofdpijn ook.
als je hoofdpijn hebt, moet je sex hebben / orgasme krijgen.. dat is goed voor je bloeddruk in de hersens ofzo.. en helpt tegen die hoofdpijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:01 schreef boebiedoe het volgende:
Puzzels zijn kut. Hoofdpijn ook.
Zo is 't maar netquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef timbob het volgende:
[..]
als je hoofdpijn hebt, moet je sex hebben / orgasme krijgen.. dat is goed voor je bloeddruk in de hersens ofzo.. en helpt tegen die hoofdpijn
combineer dat met die kut en voila.
Oh iemand die mij van mn hoofdpijn af wil helpen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef timbob het volgende:
[..]
als je hoofdpijn hebt, moet je sex hebben / orgasme krijgen.. dat is goed voor je bloeddruk in de hersens ofzo.. en helpt tegen die hoofdpijn
combineer dat met die kut en voila.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |