vi-de-o!quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:30 schreef ToYDoLL het volgende:
mmm dus misschien namen ze wel een Deutsche scheiße video op
hahaha..quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:37 schreef ToYDoLL het volgende:
Als jij het ook wordt, en het dus ook goed vindt om je beste vriend te pijpen terwijl zij toekijken
Of achteraf..quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:24 schreef Brunette het volgende:
[..]
Miss moest die toch voor die dames betalen en had toen plotseling zijn porto nie bij
En toen mochten ze kiezen tussen slagen met de knuppel of dat de neger zijn ''knuppel'' in hen mocht stekenquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:43 schreef danni het volgende:
[..]
Of achteraf..(Dat ie dus wél een orgie heeft gehad maar dat hij en z,n collega
niet konden betalen.......en wie stond daar ook alweer buiten te wachten voor de
deur? die grote neger toch?.. met z,n leren handschoenen aan, alu honkbal knuppel en die veels te seieuze kop? )
quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
En toen mochten ze kiezen tussen slagen met de knuppel of dat de neger zijn ''knuppel'' in hen mocht steken![]()
Dat is mijn eigen inbrengquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:50 schreef danni het volgende:
[..]
[afbeelding]
en uit welke film komt dIe scene..?
(of bedenk je dat dat nu zelf?? ---> lekker saddistisch.. , mag ik wel..)
eh... nee dat dacht ik niet..quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:58 schreef Brunette het volgende:
[..]
En nee, niet de inbreng van mijn ''knuppel'' of dacht je dat soms niet??
Scary Movie 1?quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:07 schreef danni het volgende:
[..]
eh... nee dat dacht ik niet..
(heb JIJ een knuppel? als in.. eh...................)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:15 schreef danni het volgende:
pfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!
(slaak van opluchting.. want ik begon je net zo leuk te vinden..)
het is al middag bij hem , hij zal nog wel vastgebonden en beroofd in een goedkoop motelletje liggenquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:38 schreef Babbelzz het volgende:
GOEDEMORGEN ts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |