neuh..quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan hebben de posts tenminste nog een beetje nut!
Sommige mensen hebben echt een fixatie met anale seks...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef ToYDoLL het volgende:
dit topic is alleen wel al bijna vol, direct is er geen plaats meer voor piemol om te vertellen hoe geweldig het wel niet was, of we kunnen morgen een topic in klaagbaak vinden waar hij onder een kloon vertelt dat anale sex niet te versmaden is
Als ik die kans had die jij nu hebt, zou ik daar niet zo over zeiken. Ik zou m'n beste vriend nog een beurt geven voor zo'n dikke orgie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:02 schreef Piemol het volgende:
Waar ik eigenlijk nog niet aan gedacht heb...
Dalijk wilt 1 van de 3 dames double P.
Denk niet dat ik daar wat voor zou voelen eerlijk gezegd
Ik denk niet dat, ongeacht in welk gat ik zou zitten,dat ik het zie zitten om met mijn knikkerzakken tegen die van mijn collega aan te kletsen
Idd, niet zo zeuren. Als je daar met je trio bezig bent dan ben je zo fucking geil dat het je geen reet kan interesseren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:49 schreef Shagster het volgende:
[..]
Als ik die kans had die jij nu hebt, zou ik daar niet zo over zeiken. Ik zou m'n beste vriend nog een beurt geven voor zo'n dikke orgie.
Maar ja. Dat ben ik.
Hoe was het, trouwens?![]()
Dat soort beelden flitsen inderdaad door m'n hoofd momenteel. Overigens hoop ik dat hij geniet/genoten heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:59 schreef Topmaat het volgende:
Hij zit vast aan de ketting
Dan denkt hij ook weer dat hij bling-bling heeftquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef ToYDoLL het volgende:
misschien is aan de ketting zitten wel precies zijn ding
Denk je nou echt dat hij bling-bling heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:06 schreef ToYDoLL het volgende:
waarschijnlijk is die bling-bling allang gejat
misschien wel een kettingzaagquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:08 schreef ToYDoLL het volgende:
naja als ie het had, dan nu niet meer... maar hij heeft wel een ketting
Hij doet zich voor als de naive plattelands jochiequote:Op donderdag 24 maart 2005 01:15 schreef ToYDoLL het volgende:
nee brunette, dat zou niet met het verhaal wat TS schetst overeen komen. Hij ging naar die 3 vrouwen (mits het ook echt vrouwen waren) samen met zijn collega, en nou kun je elke situatie invullen, behalve die. Hij is de naieve plattelands jongen, die hebben meestal geen kettingzaag bij voor het geval dat
lekker bizar...quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:13 schreef Brunette het volgende:
[..]
misschien wel een kettingzaag![]()
En nu heeft ie ze allemaal in mootjes gezaagd en in een koffer gestopt![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:20 schreef Brunette het volgende:
[..]
Hij doet zich voor als de naieve plattelands jochie
Dat begreep ikquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:21 schreef ToYDoLL het volgende:
wow dit topic loopt opeens storm, die toevoegingen doelde ik op missmsx
je zult je tijd nog nooit zo goed besteed hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:22 schreef danni het volgende:
ik ga effe de hele topic lezen vanaf pagina 1
Miss moest die toch voor die dames betalen en had toen plotseling zijn porto nie bijquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:22 schreef danni het volgende:
ik ga effe de hele topic lezen vanaf pagina 1
(ms. was er wel helemaal geen orgie met 3 vrouwen tot ze verbazing en weet ie niet meer
wat ie moet vertellen![]()
)
dus jij bent de geheimzinnige collega van wie nog niemand de identiteit wist ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, we hebben ge-no-ten, hoor.
Multinationaal waren ze. Hij heeft duitse ondertitel. Kan bijna niet missen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:27 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
dus jij bent de geheimzinnige collega van wie nog niemand de identiteit wist ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |