quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:29 schreef GLO het volgende:[..]
Doe jij maar, ik ga zo eten.
Vind trouwens dat jij ook het punt moet hebben, vanwege twee geraden, maar dat moet de kapitein maar uitmaken.
Ja GLO, nu zet je me wel voor het blok...
![]()
Ik schatte in dat de Golden Earring als laatste over zou blijven als de moeilijkste die te raden zou zijn, met vlak daarachter de White Stripes als iets minder moeilijk. Sack_Blabbath heeft er twee goed, maar jij de moeilijkste (zonder actief mee te doen met raden van tevoren).
Ik had helaas niet duidelijk gesteld dat degene die de laatste had het punt zou hebben (wat vaak gebruikelijk is). En GLO heeft ook de kans heeft gehad andere bands in het topic goed te benoemen en geeft zelf aan dat Sack_Blabbath eigenlijk het punt verdient had.
Omdat het echter gewoonte is de laatste het punt te geven, en vaste gewoontes de spelvreugde dienen te verbeteren geef ik
GLO +1Een eervolle vermelding voor Sack_Blabbath is zeker op zijn plaatsHopelijk blijft iedereen toch een beetje hardop denken, is wel net zo gezellig in het topic[ Bericht 17% gewijzigd door Captain_Redbeard op 22-03-2005 20:22:25 ]