Omdat de HHS al zijn techniek wil bundelen op de THR zodat het geheel t.z.t. naar Delft kan verhuizen.quote:Op donderdag 28 april 2005 07:26 schreef mechatronics het volgende:
Waarom verplaatsen we de W-opleiding van de THR niet gewoon naar Laakhaven? (HHS Den Haag)
Correct.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat de HHS al zijn techniek wil bundelen op de THR zodat het geheel t.z.t. naar Delft kan verhuizen.
Zoiets?
Hogere machten, niet beïnvloedbaar. Topic kan dicht.quote:
Niet correct, en dermate foutiefquote:Op donderdag 28 april 2005 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat de HHS al zijn techniek wil bundelen op de THR zodat het geheel t.z.t. naar Delft kan verhuizen.
Zoiets?
Dit kan genuanceerder, zie onder. Verder een dubbelzegging, maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:52 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Niet correct, en dermate foutief
Natuurlijk zit er een hoger doel achter, namelijk een betere integratie tussen TU en HTS. Daar zit momenteel nogal een kloof tussen. En stel je voor: als je op de HTS in Delft zit en je hebt toegang tot de TU-bieb! Daarmee vergeleken is de bieb van de HHS een ladenkastje. Verder natuurlijk de integratie op het gebied van masters, en TU drop-outs die makkelijker op de THR verder kunnen.quote:Hier in de notulen van Cvb van HHS EN THR, staat toch echt dat ze in 1 keer naar Delft willen gaan.
Dat is meer correct.
Of dat wegens financiele redenen is niet, ik ruik (en hoor uit zeer betrouwbare bronnen) andere dingen dan de financiele redenen. Want de docenten op en neer laten pendelen was het probleem niet, dat heeft de afdelingsraad zelf uitgezocht
Ja wie wordt er niet bang van wisko-Kees?quote:Op donderdag 28 april 2005 08:19 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ze zijn zo bang van de wiskunde hier![]()
Het spijt me, ik heb geen behoefte aan een verdere devaluatie van het HTS-diploma.quote:Er moet iemand toch medelijden met ze hebben?
Ik heb ook niks tegen op een verhuizing naar Delft, absoluut niet, dat was ook duidelijk toen ik aan de HHS ging studeren, dat dat rond 2006-2008 ging gebeuren. Ik zou het dus net wel / net niet meemaken, en tóch heb ik mede daarom bewust gekozen voor de HHS. Dan kon ik mooi misschien het laatste jaar (semester 7) handig keuzevakken volgen aan de TU. Ik noem maar een voorbeeld, redelijk perfect zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit kan genuanceerder, zie onder. Verder een dubbelzegging, maar goed.
[..]
Natuurlijk zit er een hoger doel achter, namelijk een betere integratie tussen TU en HTS. Daar zit momenteel nogal een kloof tussen. En stel je voor: als je op de HTS in Delft zit en je hebt toegang tot de TU-bieb! Daarmee vergeleken is de bieb van de HHS een ladenkastje. Verder natuurlijk de integratie op het gebied van masters, en TU drop-outs die makkelijker op de THR verder kunnen.
Heyy, teken jij wel eens in de 2e rugzak, helemaal achterin links zeg maar?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:06 schreef Rnej het volgende:
ik geef jullie groot gelijk, hhs is een chill gebouw (2jaars ipo'er hierzo)
vraag me ook echt af waarom jullie naar het th rijswijk gebouw moeten
mja, ik weet ook wie je bent, heb je een tijdje terug met printerproblemen geholpen geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:12 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Heyy, teken jij wel eens in de 2e rugzak, helemaal achterin links zeg maar?
Daar zitten wij ook vaak, leuk volk loopt daar rond
P.s. Atrium pagina 7 ook gelezen / foto gezien?
Ik vraag het me ook af, korte termijn financien gaat er bij niet helemaal in maar ik doe em erbij.
Redenen:Financiën (hoe gaan deze beter als er geen docenten ontslagen worden, is de huur van lokalen goedkoper? We hebben maar 4 collegeuren / week of minder, huh?) Acreditatieproblemen? (of hoe je het ook mag schrijven) Teamvorming (en hier kan ik wel een beetje in komen). Om een samenwerkend docententeam te creëren wat over een paar jaar (als het goed is 2007) naar Delft gaat. Dan zijn ze in Delft in ieder geval alvast aan elkaar gewend.
Maar we hebben nu zelf een voorstel ontwikkeld, ik met een paar studenten, en vanmiddag tijdens een terugkoppeling is dat allemaal goed gegaan, en daar houden we ook rekening met alle punten, maar blijven we toch hier op de HHS, én er komt betere teamvorming én de docentenbeschikbaarheid / expertise gaat vooruit. Even afwachten wat de hogere managementlagen hierop te zeggen hebben.
Ah die! Volgens mij weet ik het nu ook, bedankt nog daarvoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja, ik weet ook wie je bent, heb je een tijdje terug met printerproblemen geholpen geloof ik
Het is overal wel een zooitje hoor.(THR ook wel, die heeft ook ernstige tekorten(o.a. op WTB), en nog 2 lastige dossiers lopen, wat ik maar even voor me hou) Maar ik heb net even gezocht, Frank Buskermolen is iemand in de AfdelingsRaad van TMD, misschien dat ik daar ook even mee moet gaan praten.quote:enne, de hhs is helaas een flink bureaucratisch zootje, alhoewel frank buskermolen een redelijke vent is
T zijn de kleine dingen he, principe dingen die soms zwaarder tellen, vreemd is datquote:(soms ook niet, er ging van t budget van tienduizenden euros voor de IPO werkplaats 100 euro per jaar naar cup a soup en lollies en dat heeft hij geschrapt.... waarom?!?!, das 50 cent per jaar per student die daar elke week komt ofzo)
maargoed
Dunno. Ik weet alleen dat het in mijn projectgroep en de totale projectgroep rondgegaan is. Daarbuiten weet ik het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef mechatronics het volgende:
Nogmaals, serieus, gaat dit rond op de TH?
dit topic, jouw projectgroep rond, ik voel zomaar ineens dat zoiets wel eens doorgegeven kan worden via dingen als MSN enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dunno. Ik weet alleen dat het in mijn projectgroep en de totale projectgroep rondgegaan is. Daarbuiten weet ik het niet.
Mijn god, wat een woordenbrij! Volgende keer eerst je roes uitslapen voor je gaat posten...quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:00 schreef mechatronics het volgende:
Damn guesten, ik heb n blunder gemaakt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn god, wat een woordenbrij! Volgende keer eerst je roes uitslapen voor je gaat posten...![]()
Inlezen is zeker een keuzevak zonder creditpointsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:16 schreef Hiflyer het volgende:
Wat is dr nu helemaal tegen op de THR? T is tien minuten van de HHS af. Nog los van het feit dat het een van de beste hogescholen van Nederland is! En tja, als je meer van managen dan van berekeningen houdt, ben je op een andere opleiding wellicht beter op je plaats.
Overigens, ALS je wat aan die stinklokalen in het souterrain kan doen, ben ik je errug dankbaar. Ik zit nl 10 uur per week in dat lokaal colleges te volgen, en dat is geen pretje!!!
*zit in NH19a en is frequent bezoeken van de SooS.
Power to the people!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:34 schreef BrauN het volgende:
mechatronics gaat strijden aan het front!
Zet 'm op jongen, laat ze een poepie ruiken, die hoge heren.
Het doel heiligt de middelen, dus bloed mag gieten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |