Prachtig vooruitzichtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga met pensioen met m`n 55. Komt m`n huis vrij. Verkoop ik en ga ik op reis
Wanneer je wilt Gijs. Wel van tevoren even bellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanner kan ik weer langskomen dan ?
Dat, en ik werk bij het UWV. Dan ben je sowieso al een beetje kop van jut voor de politiek, media en iedereen die ooit in contact gekomen is met een uitkeringsinstantie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt nou eenmaal het stereotype 'Ambtenaar' dus kan ik me voorstellen dat je af en toe moe wordt van het gezeik over dat beroep.
Gijsjes ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten nog een leuke clan naam verzinnen B.
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer je wilt Gijs. Wel van tevoren even bellen.![]()
Over een paar jaar staat er in je arbeidsvoorwaarden "inclusief bodyguard'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat, en ik werk bij het UWV. Dan ben je sowieso al een beetje kop van jut voor de politiek, media en iedereen die ooit in contact gekomen is met een uitkeringsinstantie.
copy pastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isIk krijg dan de melding ; "" u heeft niet de rechten.... blablabla
GoW kan ik ook wel begrijpen, maar SC3, je moet er van houden zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
GoW en SC3 op gamerankings.com.... zeldzaam hoog dit....
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919864.asp
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921914.asp
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isIk krijg dan de melding ; "" u heeft niet de rechten.... blablabla
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Denk het niet![]()
Vond Spoiled Rotten wel leuk . Hadden we ook bij Halo 2
Ik heb God of War besteld bij dvdboxoffice.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
GoW en SC3 op gamerankings.com.... zeldzaam hoog dit....
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919864.asp
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921914.asp
Ouders van m`n zwager heben der huis vorig jaar verkocht voor 600.000 euroquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig vooruitzicht![]()
Haalbaar ? Ik hoop het voor jeZelf zou ik niet zomaar iets verkopen,.... tegen die tijd wil ik de huurprijzen niet weten en ik wil wel rustig mijn oude jaren uit gaan zitten zeg maar. Ik zou blij zijn met mijn eigen huis dan zeg maar.... helemaal afbetaald en wel !
Je beseft hopelijk wel dat de kans dat de hypotheekrente aftrek nog lang gehandhaafd blijft vrij gering is? Waarschijnlijk is je huis tegen de tijd dat je 55 bent minstens 1/3 minder waard als nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Ouders van m`n zwager heben der huis vorig jaar verkocht voor 600.000 euroHad tie zelf gebouwd voor 30.000 gulden 25 jaar gelden. Een Bungalow. Huren nu een huisje voor 300 euro pm super klein. Ze zijn er ongerveer 2 maanden per jaar. De rest zitten ze in het buiten land of op hun zeilboot
Trekken nu 3 maanden door Zuid Amerika en als ze terugkomen gaan ze na een maand weer naar India
.
Lijkt me heerlijk zoiets
Spoiled Rotten is inderdaad wel coolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Denk het niet![]()
Vond Spoiled Rotten wel leuk . Hadden we ook bij Halo 2
Dacht ook aan Flatout en Oddworld.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem je hem Vrijdag of Zaterdag mee dan
En ik heb Mercenaries.. de nacht is te kort zeg ik je!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dacht ook aan Flatout en Oddworld.
Maar neem hem wel mee.![]()
Zal Linkin Park ook meenemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik heb Mercenaries.. de nacht is te kort zeg ik je!
Yep.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
HIer meer mensen met een Skype account trouwens?
yepquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Ja, skype heerst!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Riiiiight. De hypotheekrenteaftrek zal nooit verdwijnen tenzij ze een vervangende regeling treffen. Er zouden teveel mensen hun huis uit moeten als ze dat doen. Stort de hele economie in. Weg huizenmarkt. Weg Koopkracht enz enz. Plus m`n huis is sinds ik het gekocht heb ( zo`n 30 maanden gelden) in deze slechte tijd gewoon zo`n 1000 euro per maand in waarde gestegen dus dat komt ook wel goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je beseft hopelijk wel dat de kans dat de hypotheekrente aftrek nog lang gehandhaafd blijft vrij gering is? Waarschijnlijk is je huis tegen de tijd dat je 55 bent minstens 1/3 minder waard als nu.![]()
Kheb al gezocht op Neger.. maar daar zijn er teveel vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
yepweet alleen mijn username niet meer
Kheb het geinstalled op mn werk om kosten te drukken bij gesprekken naar buitenland.. maar werkt wel lekker moet ik toegeven.quote:
Idd, dan stop je tenminste een keertje niet al om 1.00 uurquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem ook ff wat pilletjes mee, trekken we een nachie door
volgens mij ernesto2507 maar kan me vergissenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al gezocht op Neger.. maar daar zijn er teveel van
Ben gewoon moe van de hele week hard werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Idd, dan stop je tenminste een keertje niet al om 1.00 uur
Nee, je bestaat niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgens mij ernesto2507 maar kan me vergissenconnectie opzetten doet het hier ook niet
jij ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben gewoon moe van de hele week hard werken.
Weggegooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem ook ff wat pilletjes mee, trekken we een nachie door
Wat denk je.. Vrijdag vrij, Maandag vrij, .. en dan 4 dagen opnemen ook nog ..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij ook alverheug me nu al op het lange weekend
ja idd, met msn kan je ook wel praten maar de geluidskwaliteit is erg veel minder. Skype is gewoon net zo helder als de telefoon. superquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het geinstalled op mn werk om kosten te drukken bij gesprekken naar buitenland.. maar werkt wel lekker moet ik toegeven.
Soort MSN waar je mee kan bellen is het eigenlijk he.
Daarrrr word je juist moe vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Weggegooit.
Doen het wel met een pret sigaret.
Gijs, ik weet niet of je de media volgt maar steeds meer partijen willen het. Vooral de PvdA roept het al jaren en grote kans dat die over twee jaar de grootste partij worden. Zelfs de VVD durft tegenwoordig het woord hypotheekrenteaftrek in de mond te nemen, het geen al opzienbarend is. En als je ziet hoe de WW en de WAO momenteel worden uitgekleed kan ik je verzekeren dat niks meer heilig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Riiiiight. De hypotheekrenteaftrek zal nooit verdwijnen tenzij ze een vervangende regeling treffen. Er zouden teveel mensen hun huis uit moeten als ze dat doen. Stort de hele economie in. Weg huizenmarkt. Weg Koopkracht enz enz. Plus m`n huis is sinds ik het gekocht heb ( zo`n 30 maanden gelden) in deze slechte tijd gewoon zo`n 1000 euro per maand in waarde gestegen dus dat komt ook wel goed( Nu betaald ik daar ook wel 1100 euro rente voor per maand maar dat is weer wat anders
![]()
)
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat denk je.. Vrijdag vrij, Maandag vrij, .. en dan 4 dagen opnemen ook nog ..Lekker VRIJ
Tuin werken, staat al op de planning.
ik wil deze eigenlijk inkoppenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd, met msn kan je ook wel praten maar de geluidskwaliteit is erg veel minder. Skype is gewoon net zo helder als de telefoon. supercam aan, skype aan en het is net alsof je bij elkaar in de kamer bent
(ja ik geef toe, in en in triest, ben te veel alleen denk ik haha)
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat denk je.. Vrijdag vrij, Maandag vrij, .. en dan 4 dagen opnemen ook nog ..Lekker VRIJ
Tuin werken, staat al op de planning.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wil deze eigenlijk inkoppenmaar ik hou me in
Jotquote:
Ja dta praten doe ik liever niet.. hou ook wel van stilte somsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd, met msn kan je ook wel praten maar de geluidskwaliteit is erg veel minder. Skype is gewoon net zo helder als de telefoon. supercam aan, skype aan en het is net alsof je bij elkaar in de kamer bent
(ja ik geef toe, in en in triest, ben te veel alleen denk ik haha)
Behalve als iets niet lukt héquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dta praten doe ik liever niet.. hou ook wel van stilte soms
Ik moet spitten, schutting bij zetten, snoeien heb ik al voor gedeelte gedaan, opruimen, klimplanten helpen met klimmen.. ah wat dingetjes zo hier en daar, en daarna lekker met een grolsch beugel kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren ook alweer aan het graven geweest voor m`n 5 jaren plan "De Vijver"![]()
Wanneer houden we weer een BBQ-meet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren ook alweer aan het graven geweest voor m`n 5 jaren plan "De Vijver"![]()
quote:
quote:Dat zijn cliënt maandenlang niet solliciteerde, was omdat hij meende dat hij arbeidsongeschikt was.
nee?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
TYYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSS![]()
![]()
die nieuwe War of the Worlds teaser
Dat hou je er wel in he? Volgende meet maar in een dansgelegenheid danquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
http://www.fun4two.nl/quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dat hou je er wel in he? Volgende meet maar in een dansgelegenheid dan
jij altijd schatjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.apple.com/trai(...)eworlds/large_2.html
Die film wordt geweldig!!
*klik* More *klik* More *klik* More *klik*quote:
quote:
Beste Sexclub van Europaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*klik* More *klik* More *klik* More *klik*
Het gaat echter niet verder dan wat tieten
ZIet er leuk uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wordt zeker coolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs........... kippenvelquote:
Ken het orgineel ook niet hoorquote:
Sterker nog.... dat is een kutfilm... deze film straalt heerlijke Spielberg sfeer uit ! Ik denk dat die geniaal wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken het orgineel ook niet hoor
Ziet er gewoon leuk uit.. ik vond de film waarbij die ijstijd ineens in kwam.. ook maar gewoon leuk.
Gijs ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand hier verstand van vijverfolie?![]()
whahahaha ja..... want jij hebt die vijver van jullie op het balkon toch ook zelf gegravenquote:
Day after Tomorrow vond ik ook best goed. Die scene met die tanker door de straten van New York is prachtigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog.... dat is een kutfilm... deze film straalt heerlijke Spielberg sfeer uit ! Ik denk dat die geniaal wordt
Dientjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DientjeHoe gaat het nu met je meid?
![]()
Heeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:46 schreef Nadientje het volgende:wel goed... ik hou van de zon en krijg er goed humeur van
![]()
ga in weekend vakantie boeken naar florida![]()
15 dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
HeeeeeeeeeeeeeerlijkHoe lang gaan jullie?
![]()
Verwend nest!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:47 schreef Nadientje het volgende:
15 dagenen daarna mag ik lekker 3 weekjes weer werken en dan gaan we 8 dagen naar Turkije
![]()
Jij vond die film goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Day after Tomorrow vond ik ook best goed. Die scene met die tanker door de straten van New York is prachtigHopelijk kan Spielberg hetzelfde met Aliens doen als hij met Dino's heeft gedaan.
![]()
Tip: Neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tip: de Everglades en de Keys zijn leuker dan de pretparken.
ja ik ga een 10 daagse rondreis maken, van miami naar orlando en kom dan langs de keys everglades, en ik eindig in orlando met een heel gaaf hotel van 21 veridepingenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verwend nest!![]()
Tip: de Everglades en de Keys zijn leuker dan de pretparken.
quote:
Goed vergeleken met de standaardrampenfilms, niet geweldig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:50 schreef Chocobo het volgende:
Jij vond die film goedOh ..... ik vond hem aardig tot slecht
Seaworld is heel leukquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:52 schreef Nadientje het volgende:![]()
we gaan de laatste 5 dagen overnachten in orlando dus alle tijd om de dolfijnen te zien in Seaworld
en disney
Die mag je aanraken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:54 schreef Nadientje het volgende:
ja ik verwacht er ook veel van.. dolfijnen
....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Day after Tomorrow vond ik ook best goed.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die mag je aanraken.Je kon volgens mij ook een soort dolfijn-klas volgen waar je echt met ze mag zwemmen. Moet je wel van tevoren regelen.
In zijn genre was Day after Tomorrow best goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat zegt iets over mijn filmsmaak? Gijs, hoe kan je jezelf serieus nemen
nee die vond ik ook slecht, met die prachtige gemaakte wolvenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
...
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Hey meisjequote:
http://www.seaworld.com/seaworld/fla/sp_animal_programs.aspxquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:56 schreef Nadientje het volgende:![]()
wat cool... dat wil ik
![]()
ik moet nog zoveel regelen ook
wat coolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.seaworld.com/seaworld/fla/sp_animal_programs.aspx
www.discoverycove.comquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:56 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
wat cool... dat wil ik
![]()
ik moet nog zoveel regelen ook
Whehehe, die chubby lachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
...
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Wat wil je weten Gijs, ik kijk nog wel eens tuin programma's.quote:
Klopt, maar soms krijg je maar een keer de kans om iets te doen, en dan moet je het ook doen vind ik! Ik heb toen in New York een limo gehuurd. Ik vind het normaal vreselijk patserig, maar daar vond ik het wel iets hebben. Zo tussen die wolkenkrabbers.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:08 schreef Nadientje het volgende:
wat cool![]()
moest wel lachen toen ik las, cost are $399
ach maar wat als je het doet doe je het ook goed vind ik dan
dankje voor de tip
Ik wil rubberfolie voor m`n vijver maar die heb je in 3 of 4 diktes, bv vanaf 0,7 mm . Wanneer gebruik je nu welke diktequote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat wil je weten Gijs, ik kijk nog wel eens tuin programma's.
Eerst water in doen, dan spannen met een spijker aan de oever.
Ik zou voor de zekerheid gewoon de dikste nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik wil rubberfolie voor m`n vijver maar die heb je in 3 of 4 diktes, bv vanaf 0,7 mm . Wanneer gebruik je nu welke dikte
Wij in Las Vegas over The Stripquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar soms krijg je maar een keer de kans om iets te doen, en dan moet je het ook doen vind ik! Ik heb toen in New York een limo gehuurd. Ik vind het normaal vreselijk patserig, maar daar vond ik het wel iets hebben. Zo tussen die wolkenkrabbers.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid gewoon de dikste nemen.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
www.discoverycove.com
Heb ik met Quinny gedaan..... vergeet ik nooit meer
Zal wel aan de ondergrond liggen.. woon je op een vuilnisbelt neem je de diktste gewoon, anders de gulde middenwegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik wil rubberfolie voor m`n vijver maar die heb je in 3 of 4 diktes, bv vanaf 0,7 mm . Wanneer gebruik je nu welke dikte
In Miami heb je Bayside boulevard erg gezellig s'avonds. Uiteraard is Key west erg leuk. De Everglades.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]dat is echt te gek
![]()
![]()
kom maar op met tips hoor![]()
![]()
Mijn ervaringen/tips:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:29 schreef Nadientje het volgende:dat is echt te gek
![]()
![]()
kom maar op met tips hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Strol je hebt een min puntje behaald bij me... Disney parken niet leuk![]()
afz. Quinny
Disneyquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Strol je hebt een min puntje behaald bij me... Disney parken niet leuk![]()
afz. Quinny
Zolang je maar vaak op het strand gaat liggen en er dan veel foto's van je worden gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:40 schreef Nadientje het volgende:
dankjewel allemaal, ik zal er zeker heenkijken allemaal... ik ben ook van plan om er iets onvergetelijks van te maken... en als het me bevalt dan blijf ik daar gewoon wonen
Ik zou best in de VS willen wonen, als ik hetzelfde inkomen en baanzekerheid als hier zou hebben. Maar niet in Florida, veels te warm! Zou eerder naar Colorado willen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:43 schreef Nadientje het volgende:
ik zou echt serieus overwegen om daar te gaan wonen een paar jaar... lijkt me echt geweldig
in zon groot huis![]()
bedoel werk heb ik daar zo toch genoeg fastfoodketens
![]()
Key West,.... 2x geweest nu !! Zooo coolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang je maar vaak op het strand gaat liggen en er dan veel foto's van je worden gemaakt.
we wilden eigenlijk de laatste 5 dagen daar doorbrengen maar iemand op het reisbureau zei dat het daar echt niks te doen was voor 5 dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Key West,.... 2x geweest nu !! Zooo cool
2 a 3 dagen is voldoendequote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
we wilden eigenlijk de laatste 5 dagen daar doorbrengen maar iemand op het reisbureau zei dat het daar echt niks te doen was voor 5 dagen
quote:
Lekker aan het werk Gijs?quote:
Ja man.. avonddienst deze week...quote:
Och, je kan wel uitslapenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja man.. avonddienst deze week....... geen zin enzo
Ik vond het ook jammer dat ik er niet was, moet je nog steeds dubbelvouwenquote:Jammer dat je er niet was zaterdag... had je nog wel ff in elkaar willen stampen
Is een vrouwenprogramma dat weet je wel hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer Desperate Housewives op tv![]()
[afbeelding]
Soquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is een vrouwenprogramma dat weet je wel he
Is dat wat??? heb normaal nooit tijd om het te kijken, maar vanavond maar eens even checkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer Desperate Housewives op tv![]()
[afbeelding]
je bedoeld kijken wie de meeste bling bling heeft?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is dat wat??? heb normaal nooit tijd om het te kijken, maar vanavond maar eens even checken
geen zin in vergaderen
huhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
je bedoeld kijken wie de meeste bling bling heeft?
Wel aardig. Ik zit nu op ongeveer 10 uur. Helaas is de wereld en het verhaal minder episch dan bijvoorbeeld een Final Fantasy. Vechten is wel goed uitgewerkt, maar ik geef toch de voorkeur aan turn based. Al met al is het meer een Final Fantasy Light. Ik ga er in elk geval nog even mee verder.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Strol,........ wat vind je eigenlijk van ToS ?
You ain't seen NOTHING yetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel aardig. Ik zit nu op ongeveer 10 uur. Helaas is de wereld en het verhaal minder episch dan bijvoorbeeld een Final Fantasy. Vechten is wel goed uitgewerkt, maar ik geef toch de voorkeur aan turn based. Al met al is het meer een Final Fantasy Light. Ik ga er in elk geval nog even mee verder.
Ik ben benieuwd Gijs.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
You ain't seen NOTHING yetIk dacht er precies hetzelfde over, kom over nog eens 10uur maar terug
Ik had bij 22 uur nog niet echt verbetering gezien zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You ain't seen NOTHING yetIk dacht er precies hetzelfde over, kom over nog eens 10uur maar terug
Ey kopkaas, is there a sign here saying "dead nigger storage" No?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:55 schreef TheName126 het volgende:
ja inderdaad
Waar zat je dan ergens?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had bij 22 uur nog niet echt verbetering gezien zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar zat je dan ergens?Nee om eerlijk te zijn nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Is er daarna nog wat dan .... dacht dat het hele spel om die reis gaat !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee om eerlijk te zijn niet? Is er daarna nog wat dan .... dacht dat het hele spel om die reis gaat !
Serieus Gijs... Dat is nog maar het begin... Complottheoriën, samenzweringen, leugens, alles komt langsquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Serieus Gijs... Dat is nog maar het begin... Complottheoriën, samenzweringen, leugens, alles komt langs
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]Heb ook nog wel steeds interesse hoor. Hij gaat uit... geloof me maar ik moet hem weer eens oppakken !
Het word een 10 jaren planquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat een geldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Het word een 10 jaren plan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Net even naar het tuincentrum geweest
Folie 200 euro
Filter 309 euro
UV lamp 99 euro
Pomp 199 euro
Schildpadden per stuk 15,99
Grootste fabel ooitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Magneet het volgende:
laat ajb wel het water een aantal weken staan voor je er iets levends in stopt, dat is stukken beter voor ze( Heb ik ooit gehoord van een vijver expert )
is al lang geleden hoor, zou ook kunnen eerst alleen planten ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Grootste fabel ooit
Heb me ingelezen
Je vult je vijver met leidingwater. Schoon water dus. Om goed water in je vijver te hebben moeten er bacterien enzo inzitten, genoeg zuurstof, enz blablabla. Er moeten dus gelijk dieren en planten in om het water vuiler te krijgen zodat er voldoende bacterien vormenIs me vanmiddag uitgelegd. Zolang je em bouwt in de lente moet je `m gelijk in gebruik nemen
Wat een geldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Folie 200 euro
Filter 309 euro
UV lamp 99 euro
Pomp 199 euro
Ik kom morgen even langs geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een geld
Ga je een subtropisch zwembad bouwen ofzo!
Ik ben er niet...ik moet naar de bruiloft van een collega. Maar dat houdt je niet tegen geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik kom morgen even langs geloof ik![]()
Nopequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er niet...ik moet naar de bruiloft van een collega. Maar dat houdt je niet tegen geloof ik.
na half april wil ik best komen helpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Folie 200 euro
Filter 309 euro
UV lamp 99 euro
Pomp 199 euro
9 aprilquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
na half april wil ik best komen helpen
lekker bieren zaterdag en dan met ons brakke hoofd zondag gaan graven
Misschien klinkt dit een beetje lullig... maar hoe kan jij een gat graven als je last hebt van je rug?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Folie 200 euro
Filter 309 euro
UV lamp 99 euro
Pomp 199 euro
Moest jij trouwens niet houthakken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik kom morgen even langs geloof ik![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit een beetje lullig... maar hoe kan jij een gat graven als je last hebt van je rug?
Vader, schoonvader, broer, stel negers.. who knowsquote:Op woensdag 23 maart 2005 07:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit een beetje lullig... maar hoe kan jij een gat graven als je last hebt van je rug?
Dat gat is al een jaar oud ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 07:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ok, vroeg het me alleen af. Ook omdat je er een 10 jaren plan van maakte, dacht ik dat je met een theelepel aan het graven wasquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat gat is al een jaar oud ofzo![]()
Je ziet ook nergen een hoop grond liggen. Hebben zwager en schoonpa vorig jaar onder mijn kundige leiding gegraven
Heb van de week alleen de randen even recht afgestoken
Het is net The Shawshank Redemption, maar dan anders.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:35 schreef Quinny het volgende:
Ok, vroeg het me alleen af. Ook omdat je er een 10 jaren plan van maakte, dacht ik dat je met een theelepel aan het graven was
Ik voel me weer goed, alleen met Daan gaat het nog niet lekker. Vanmorgen kotste die weer al zijn drinken uit. Vannacht slecht geslapenquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
hoe is het??? alweer een beetje beter??
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is net The Shawshank Redemption, maar dan anders.![]()
Ocharm...quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:38 schreef Quinny het volgende:
Ik voel me weer goed, alleen met Daan gaat het nog niet lekker. Vanmorgen kotste die weer al zijn drinken uit. Vannacht slecht geslapen. Hij is echt een beetje zielig nu
whoehahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is net The Shawshank Redemption, maar dan anders.![]()
Arm Daantje... extra knuffeltjes! leuk filmpje op en samen knuffelend op de bank? Doet hier (vaak) wonderen. Voelt rot als je zo'n kleintje niet kan helpen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik voel me weer goed, alleen met Daan gaat het nog niet lekker. Vanmorgen kotste die weer al zijn drinken uit. Vannacht slecht geslapen. Hij is echt een beetje zielig nu
De PSP sowieso zuigtquote:
quote:
Ik hou het voorlopig bij mijn GBA. Maar van de nieuwe handhelds is de DS toch zeker degene die mij het meest aanspreekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
De PSP sowieso zuigtWel zonde van MGA,... dat spel had opzekers potentie
Ook daar begin ik niet aan Gijs.... weer herhaling van games en woooow,... we kunnen nu ook het scherm aanrakenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig bij mijn GBA. Maar van de nieuwe handhelds is de DS toch zeker degene die mij het meest aanspreekt.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Oh en ik heb Daan mijn GBA gegeven in de hoop dat die hem sloopt
Ik koop hem ook niet, maar ik vind het wel cool dat Nintendo wat nieuws probeert.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Ook daar begin ik niet aan Gijs.... weer herhaling van games en woooow,... we kunnen nu ook het scherm aanrakenBriljant........
Pleease zeg,........
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook daar begin ik niet aan Gijs.... weer herhaling van games en woooow,... we kunnen nu ook het scherm aanrakenBriljant........
Pleease zeg,........
.................... iets nieuws ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop hem ook niet, maar ik vind het wel cool dat Nintendo wat nieuws probeert.
Nee Gijs nog lang niet.... ben net begonnenquote:
Ik had het niet mooier kunnen formuleren mijn studentquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs nog lang niet.... ben net begonnenWow zeg... laten we een coole game als release uitbrengen voor ze... JAAA dat doen we !! Maar shit.....
We hebben geen briljante ideeen meer... die zijn in de jaren 90 verdwenen
![]()
OH,... maar weet je wat ?? We brengen gewoon die k&%nker loodgieter nog eens uit maar dan op de DS.... wel hebben pas 13.245 games met dat kut ventje dus 13.246 moet kunnen.... Cool,... iets nieuws ? Nee gewoon de oude Mario 64 versie maar dan met nieuwe characters erbij en ons briljante touchscreenOh,... en laten we die map check feature doen... dat is gaaf
Kunnen ze zien waar ze lopen !!
Over uitmelken gesproken, ga jij nog 20 euro neertellen voor die extra maps voor Halo 2?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
Ik had het niet mooier kunnen formuleren mijn student
Nee natuurlijk niet,... heb het wel gehad met dat spel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over uitmelken gesproken, ga jij nog 20 euro neertellen voor die extra maps voor Halo 2?
soms he.... wordt ik zo moe van Nintendo.... ik snap het dan echt niet !! Dat melken.... die klootzakken weten dat er 4 miljard kids klaar staan om papa en mama gek te zeuren voor zo'n kutding !! En over 2 jaar komen ze alweer met de 'echte' nieuwe' kuthondenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had het niet mooier kunnen formuleren mijn student
Niet alleen kinderenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
soms he.... wordt ik zo moe van Nintendo.... ik snap het dan echt niet !! Dat melken.... die klootzakken weten dat er 4 miljard kids klaar staan om papa en mama gek te zeuren voor zo'n kutding !! En over 2 jaar komen ze alweer met de 'echte' nieuwe' kuthonden
Waar is Roy eigenlijk?quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.... heb zin in de vakantiequote:
Doen ze dat echtquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over uitmelken gesproken, ga jij nog 20 euro neertellen voor die extra maps voor Halo 2?
van me leven niet, heb dat spel denk ik al 1 1/2 maand of langer niet aangeraaktquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee want we spelen het niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook weer meer van hetzelfde lijkt je niet ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef Magneet het volgende:
sterker nog ik denk dat ik hem inruil voor timepslitters
het is maar een gerucht... wat ook een mogelijkheid is dat niet Xbox live bezitters 20 euro moeten gaan betalen. Want Bungie had het er wel de hele tijd over dat ze de update ook voor mensen zonder internet beschikbaar wilden stellen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hee, kaartje gehad van Mlou?quote:
dat is ook weer waar maar het schijnt wel door een aantal fokker gespeeld te gaan worden en ik wil wel weer eens wat online knallen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook weer meer van hetzelfde lijkt je niet ?
yup, mooi kaartje manquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hee, kaartje gehad van Mlou?
We moeten nog een keertje naar de Matrix hé met Mlou en Chubby, Kuiken, Steef enz
het is nog sneller volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook weer meer van hetzelfde lijkt je niet ?
Als het de speelbaarheid heeft van PGR2, dan kun je alle andere games weg gooien inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee want we spelen het niet meer
En volgende maand komt Forza dus zijn we weer 3 jaar onder de pannen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
(Deze boodschap geldt alleen voor racefanaten, hier zijn geen rechten aan te ontlenen en klachten mogen in 3voud gericht worden aan poster van dit bericht.)
16 april op zaterdag is het Black Hole night met Norman en Fijnemanquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:20 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, mooi kaartje man
en we kunnen best naar de Matrix. Of anders een keertje in Rdam stappen?
Black holequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
16 april op zaterdag is het Black Hole night met Norman en Fijneman
29 april op vrijdag is het 70, 80 & 90 tis Night, ook heel gaaf![]()
buskaartquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
Stappen ook.. hoe lang is dat wel niet geleden voor mij.
Zenuwachtig voor de spiegel staan, kleding netjes, bling bling om, geld tellen, buskaart mee. Afvragen wie er vanavond zal zijn.. of er nog leuke chickies zullen zijn die ik toch niet durf aan te spreken maar savonds op kan rukken...
Goeie ouwe tijd
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
sorry Noot en Strol......no offence naar jullieIk weet dat jullie handheldgamers zijn ! Maar soms ben ik het even zat,.......... nu was de DS even de lul.... Weinig geslapen afgelopen dagen !
Ikke niet.. rampstadquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:02 schreef Quinny het volgende:
Over stappen gesproken:
Zijn er mensen die interresse hebben in een avondje Nexium/gijsjes met de koninginne nach?
Op zich welquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:02 schreef Quinny het volgende:
Over stappen gesproken:
Zijn er mensen die interresse hebben in een avondje Nexium/gijsjes met de koninginne nach?
Chocobo bedankt 964 Gijsjes !quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich welMaar ik heb meerdere aanbiedingen lopen zeg maar. Waarom zou ik voor de Nexiums/Gijsjes moeten kiezen?
Moet ik het echt allemaal gaan opnoemen.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich welMaar ik heb meerdere aanbiedingen lopen zeg maar. Waarom zou ik voor de Nexiums/Gijsjes moeten kiezen?
Gewoon nee was ook wel duidelijk geweestquote:
als ik maar bij jou kan zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:02 schreef Quinny het volgende:
Over stappen gesproken:
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:
16 april kan ik niet, maar 29 april welquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
16 april op zaterdag is het Black Hole night met Norman en Fijneman
29 april op vrijdag is het 70, 80 & 90 tis Night, ook heel gaaf![]()
Dan is het erg druk in Den Haag wa?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:02 schreef Quinny het volgende:
Over stappen gesproken:
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAnog slechter dan die shop van mij
Heeft te maken met aansprakelijkheid. Die nieuwe kabel kan niet meer in de fik vliegen, maar de oorsprong van het probleem in de XBox blijft onopgelost. Als die kabel in de fik vliegt is M$ aansprakelijk voor alle schade, echter, wanneer je XBox kapot gaat zonder dat spullen eromheen beschadigd raken valt het gewoon onder de garantie.quote:
Nee, bij lange na niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAnog slechter dan die shop van mij
Ik zat te denken aan eerst uit eten en daarna de stad in. Even een leuk pleintje zoeken waar we kunnen blijven plakkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan is het erg druk in Den Haag wa?![]()
Klinkt op zich erg goed...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:09 schreef Quinny het volgende:
Ik zat te denken aan eerst uit eten en daarna de stad in. Even een leuk pleintje zoeken waar we kunnen blijven plakken
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt op zich erg goed...
Alleen jammer dat ik de volgende ochtend vroeg naar Normandie moet rijden. Is het goed als we alleen meegaan eten?![]()
ook goed....quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik de volgende ochtend vroeg naar Normandie moet rijden. Is het goed als we alleen meegaan eten?![]()
Ploert, ga jij dan al op vakantiequote:Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is je vergevenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:21 schreef Magneet het volgende:
het idee is zeker leuk maar ik kan dan helaasch dus niet
Andere ideeen zijn ook welkom hoor. Maar het probleem blijft hetzelfde je moet toch thuis zien te komen. Of we gaan de 30ste overdag iets leuks doen ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:
Het idee is leuk... maar ik heb een stronthekel aan die stad.. moet ook nog met mn molle kop naar huis komen dan.
29ste !quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:25 schreef Nadientje het volgende:
is koniginnenach de 29ste of de 30ste...![]()
sorry ben niet zo op de hoogte daarvan
de 30ste welquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is dat een vrije dag voor iedereen of niet
dat valt op een zaterdagquote:
Ja, en Hemelvaart en Bevrijdingsdag vallen ook tegelijk. Twee vrije dagen zo door je neus geboordquote:
distangeren ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:36 schreef Bastard het volgende:
Nee idee is leuk, maar ik distangeer mij
Boeiequote:Op woensdag 23 maart 2005 12:36 schreef Bastard het volgende:
Nee idee is leuk, maar ik distangeer mij
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Hemelvaart en Bevrijdingsdag vallen ook tegelijk. Twee vrije dagen zo door je neus geboord![]()
![]()
![]()
balen he dat je nu meer dagen moet werkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi.... en kerst en oud en nieuw waren ook al fucked up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |