Prachtig vooruitzichtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga met pensioen met m`n 55. Komt m`n huis vrij. Verkoop ik en ga ik op reis
Wanneer je wilt Gijs. Wel van tevoren even bellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanner kan ik weer langskomen dan ?
Dat, en ik werk bij het UWV. Dan ben je sowieso al een beetje kop van jut voor de politiek, media en iedereen die ooit in contact gekomen is met een uitkeringsinstantie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt nou eenmaal het stereotype 'Ambtenaar' dus kan ik me voorstellen dat je af en toe moe wordt van het gezeik over dat beroep.
Gijsjes ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten nog een leuke clan naam verzinnen B.
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer je wilt Gijs. Wel van tevoren even bellen.![]()
Over een paar jaar staat er in je arbeidsvoorwaarden "inclusief bodyguard'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat, en ik werk bij het UWV. Dan ben je sowieso al een beetje kop van jut voor de politiek, media en iedereen die ooit in contact gekomen is met een uitkeringsinstantie.
copy pastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isIk krijg dan de melding ; "" u heeft niet de rechten.... blablabla
GoW kan ik ook wel begrijpen, maar SC3, je moet er van houden zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
GoW en SC3 op gamerankings.com.... zeldzaam hoog dit....
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919864.asp
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921914.asp
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isIk krijg dan de melding ; "" u heeft niet de rechten.... blablabla
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Denk het niet![]()
Vond Spoiled Rotten wel leuk . Hadden we ook bij Halo 2
Ik heb God of War besteld bij dvdboxoffice.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
GoW en SC3 op gamerankings.com.... zeldzaam hoog dit....
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919864.asp
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921914.asp
Ouders van m`n zwager heben der huis vorig jaar verkocht voor 600.000 euroquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig vooruitzicht![]()
Haalbaar ? Ik hoop het voor jeZelf zou ik niet zomaar iets verkopen,.... tegen die tijd wil ik de huurprijzen niet weten en ik wil wel rustig mijn oude jaren uit gaan zitten zeg maar. Ik zou blij zijn met mijn eigen huis dan zeg maar.... helemaal afbetaald en wel !
Je beseft hopelijk wel dat de kans dat de hypotheekrente aftrek nog lang gehandhaafd blijft vrij gering is? Waarschijnlijk is je huis tegen de tijd dat je 55 bent minstens 1/3 minder waard als nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Ouders van m`n zwager heben der huis vorig jaar verkocht voor 600.000 euroHad tie zelf gebouwd voor 30.000 gulden 25 jaar gelden. Een Bungalow. Huren nu een huisje voor 300 euro pm super klein. Ze zijn er ongerveer 2 maanden per jaar. De rest zitten ze in het buiten land of op hun zeilboot
Trekken nu 3 maanden door Zuid Amerika en als ze terugkomen gaan ze na een maand weer naar India
.
Lijkt me heerlijk zoiets
Spoiled Rotten is inderdaad wel coolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Denk het niet![]()
Vond Spoiled Rotten wel leuk . Hadden we ook bij Halo 2
Dacht ook aan Flatout en Oddworld.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem je hem Vrijdag of Zaterdag mee dan
En ik heb Mercenaries.. de nacht is te kort zeg ik je!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dacht ook aan Flatout en Oddworld.
Maar neem hem wel mee.![]()
Zal Linkin Park ook meenemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik heb Mercenaries.. de nacht is te kort zeg ik je!
Yep.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
HIer meer mensen met een Skype account trouwens?
yepquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Ja, skype heerst!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Riiiiight. De hypotheekrenteaftrek zal nooit verdwijnen tenzij ze een vervangende regeling treffen. Er zouden teveel mensen hun huis uit moeten als ze dat doen. Stort de hele economie in. Weg huizenmarkt. Weg Koopkracht enz enz. Plus m`n huis is sinds ik het gekocht heb ( zo`n 30 maanden gelden) in deze slechte tijd gewoon zo`n 1000 euro per maand in waarde gestegen dus dat komt ook wel goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je beseft hopelijk wel dat de kans dat de hypotheekrente aftrek nog lang gehandhaafd blijft vrij gering is? Waarschijnlijk is je huis tegen de tijd dat je 55 bent minstens 1/3 minder waard als nu.![]()
Kheb al gezocht op Neger.. maar daar zijn er teveel vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
yepweet alleen mijn username niet meer
Kheb het geinstalled op mn werk om kosten te drukken bij gesprekken naar buitenland.. maar werkt wel lekker moet ik toegeven.quote:
Idd, dan stop je tenminste een keertje niet al om 1.00 uurquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem ook ff wat pilletjes mee, trekken we een nachie door
volgens mij ernesto2507 maar kan me vergissenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al gezocht op Neger.. maar daar zijn er teveel van
Ben gewoon moe van de hele week hard werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Idd, dan stop je tenminste een keertje niet al om 1.00 uur
Nee, je bestaat niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgens mij ernesto2507 maar kan me vergissenconnectie opzetten doet het hier ook niet
jij ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben gewoon moe van de hele week hard werken.
Weggegooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem ook ff wat pilletjes mee, trekken we een nachie door
Wat denk je.. Vrijdag vrij, Maandag vrij, .. en dan 4 dagen opnemen ook nog ..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij ook alverheug me nu al op het lange weekend
ja idd, met msn kan je ook wel praten maar de geluidskwaliteit is erg veel minder. Skype is gewoon net zo helder als de telefoon. superquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het geinstalled op mn werk om kosten te drukken bij gesprekken naar buitenland.. maar werkt wel lekker moet ik toegeven.
Soort MSN waar je mee kan bellen is het eigenlijk he.
Daarrrr word je juist moe vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Weggegooit.
Doen het wel met een pret sigaret.
Gijs, ik weet niet of je de media volgt maar steeds meer partijen willen het. Vooral de PvdA roept het al jaren en grote kans dat die over twee jaar de grootste partij worden. Zelfs de VVD durft tegenwoordig het woord hypotheekrenteaftrek in de mond te nemen, het geen al opzienbarend is. En als je ziet hoe de WW en de WAO momenteel worden uitgekleed kan ik je verzekeren dat niks meer heilig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Riiiiight. De hypotheekrenteaftrek zal nooit verdwijnen tenzij ze een vervangende regeling treffen. Er zouden teveel mensen hun huis uit moeten als ze dat doen. Stort de hele economie in. Weg huizenmarkt. Weg Koopkracht enz enz. Plus m`n huis is sinds ik het gekocht heb ( zo`n 30 maanden gelden) in deze slechte tijd gewoon zo`n 1000 euro per maand in waarde gestegen dus dat komt ook wel goed( Nu betaald ik daar ook wel 1100 euro rente voor per maand maar dat is weer wat anders
![]()
)
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat denk je.. Vrijdag vrij, Maandag vrij, .. en dan 4 dagen opnemen ook nog ..Lekker VRIJ
Tuin werken, staat al op de planning.
ik wil deze eigenlijk inkoppenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd, met msn kan je ook wel praten maar de geluidskwaliteit is erg veel minder. Skype is gewoon net zo helder als de telefoon. supercam aan, skype aan en het is net alsof je bij elkaar in de kamer bent
(ja ik geef toe, in en in triest, ben te veel alleen denk ik haha)
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat denk je.. Vrijdag vrij, Maandag vrij, .. en dan 4 dagen opnemen ook nog ..Lekker VRIJ
Tuin werken, staat al op de planning.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wil deze eigenlijk inkoppenmaar ik hou me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |