Ja, leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:05 schreef Xebrozius het volgende:
Binnenkort maar weer eens een Mac meet doen dan?
Loedertje gaat ook mee neem ik aan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, leuk!
Kiek moar, misschien moeten we het Macmeet-topic weer eens nieuw leven inblazen.
Het zou zomaar kunnen dat Noca en Clauwhee ook meedoen.
In Groningen wordt 1 op de 3 fietsen gejat. Amsterdam moet het doen met een miezerige 1 op de 4 fietsen die gejat worden.quote:
Loedertje is niet zo van het meeten dacht ik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
Loedertje gaat ook mee neem ik aan?
Alsof ik ooit naar een meet ben geweest. Een spontane Mc Donalds meet vind ik dan wel weer wat hebben aangezien het geen officieel meet-karakter heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:17 schreef Eightball het volgende:
[..]
Loedertje is niet zo van het meeten dacht ik.
Maar als er een Grunn-meet is dan gaat ze wel even usertjes observeren heeft ze weleens laten doorschemeren.
Tsja, waarom dan ook niet een paar meters verder naar de Gelkingerstraat? Logisch dat daar een eenrichtingsweg is (ook voor fietsers!). De bussen hebben al moeite om fietsers te passeren... Laat staan tegemoet komende fietsers toestaan!quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:35 schreef Loedertje het volgende:
Vandaag kon je in de Oosterstraat op de stoep fietsen voor slechts 35,- [...]
Die kruising is idd heel erg ja. Iedereen knalt maar lekker door daar...quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat stukje vanuit de Colleniusstraat naar de A-weg richting stad is berucht.
Dan hoor ik weer een fietscrash, dan loop ik even naar het raam, en ja hoor, liggen er weer een paar fietser in elkaar verstrengeld. Ik zit eerste rang.
Ik hou er ook niet zo van. Ik ben (3 jaar geleden) eens op een Grunn-meet geweest. That's it.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef Xebrozius het volgende:
Alsof ik ooit naar een meet ben geweest. Een spontane Mc Donalds meet vind ik dan wel weer wat hebben aangezien het geen officieel meet-karakter heeft.
Ik zie het ook niet als een meet, maar als een eet festijn met onbekenden. Iets wat je normaal in de Mc Donalds altijd al doet...
Sleur Loedertje maar aan haar Goth-haar mee naar de Mac...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:23 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van. Ik ben (3 jaar geleden) eens op een Grunn-meet geweest. That's it.
Het spontane karakter van de Macmeet vond ik ook erg leuk ja.
Ben je gek, dan moet ik omfietsen van de Appie naar de coffeeshop. Slecht plan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef the_disheaver het volgende:
De folkingerstraat bijvoorbeeld
Roep maar eens een keer, zie dan wel of het gaat lukkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:23 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van. Ik ben (3 jaar geleden) eens op een Grunn-meet geweest. That's it.
Het spontane karakter van de Macmeet vond ik ook erg leuk ja.
De Clown?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:25 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ben je gek, dan moet ik omfietsen van de Appie naar de coffeeshop. Slecht plan.
De Folkingestraat afsluiten voor fietsers.![]()
www.de-vliegende-hollander.nlquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:26 schreef Xebrozius het volgende:
De Clown?
Ik ben het topic al aan het zoeken...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:25 schreef Noca het volgende:
Roep maar eens een keer, zie dan wel of het gaat lukken [afbeelding]
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:29 schreef Eightball het volgende:
Ik heb daar ooit eens een boom (ja, echt) en een adoptie kip gewonnen.
Nu kan ik iedere maand fijn een doosje biologische eitjes ophalen bij de shop.
A long long time ago (vroegah dus) heb ik daar eens mijn paspoort laten liggen...quote:
Dat geloof ik meteen. Het zijn heel relaxte lui daar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:48 schreef vdo28 het volgende:
A long long time ago (vroegah dus) heb ik daar eens mijn paspoort laten liggen...
Wat was ik blij dat ik de telefoon opnam toen ze belden dat ik mijn paspoort had laten liggen!
Waarom denk je dat het een bekeuring voor *uitwijken* op de stoep fietsen was ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef the_disheaver het volgende:
Logisch dat daar een eenrichtingsweg is (ook voor fietsers!). De bussen hebben al moeite om fietsers te passeren... Laat staan tegemoet komende fietsers toestaan!
Tjsa, je kunt natuurlijk ook wel van de stoep een fietspad maken....quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een bekeuring voor *uitwijken* op de stoep fietsen was ?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:08 schreef robh het volgende:
Maar dan wel allemaal de fiets voor de ingang parkeren uiteraard!
Ik zet mijn fiets altijd vast aan het reclamebord naast de Mac.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:08 schreef robh het volgende:
Maar dan wel allemaal de fiets voor de ingang parkeren uiteraard!
Ik laat mn fiets gewoon staan en loop naar de Macquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:18 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik zet mijn fiets altijd vast aan het reclamebord naast de Mac.
Je hebt geen eens een fietsquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik laat mn fiets gewoon staan en loop naar de Mac![]()
Met dit weer hebben ze terras buiten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:07 schreef greatgonzo het volgende:
ik vind de burger king lekkerder eigenlijk, maar het stinkt er altijd zo naar vette shit![]()
Ik denk dat als jij heel lief je bestelling naar de overkant roept, ze het komen brengen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:06 schreef Noca het volgende:
Ik laat mn fiets gewoon staan en loop naar de Mac![]()
Af en toe een hamburger kan geen kwaad.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:55 schreef greatgonzo het volgende:
lol, van een semi-klaag topic is dit veranderd in een organiseer een meet topic
Maar als ik er een had liet ik hem staanquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij heel lief je bestelling naar de overkant roept, ze het komen brengen..
Volgens mij kijken jullie uit op die deur waar het Mac-personeel altijd staat te roken, je hoeft dus niet eens te schreeuwen.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Volgens mij kijken jullie uit op die deur waar het Mac-personeel altijd staat te roken, je hoeft dus niet eens te schreeuwen.
Boven Baby Pander, tegenover die kapper.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef greatgonzo het volgende:
waar woon je precies Noca?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Boven Baby Pander, tegenover die kapper.
Tevens de mijne... Maakt niet uit wat ik zeg... Ik kom er altijd weg met een marinierskapselquote:
Ik zorg altijd dat dat oudste mannetje me nooit knipt...quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tevens de mijne... Maakt niet uit wat ik zeg... Ik kom er altijd weg met een marinierskapsel.
Die moet je inderdaad niet hebben, die wil alleen maar ouwehoeren en knipt me niet zoals ik wil.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef Noca het volgende:
Ik zorg altijd dat dat oudste mannetje me nooit knipt...
Erg snel inderdaad! Dat semi-kale mannetje heeft mij tot nu toe ook altijd geknipt, is wel ok!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die moet je inderdaad niet hebben, die wil alleen maar ouwehoeren en knipt me niet zoals ik wil.
Die jonge kerel met haar is wel okay maar liever niet. Die meiden?
Die semi-kale (popie-jopie) knipt perfect. Maar hij vertelt je wel dat zijn schoonmoeder kanker heeft.
![]()
Ik zeg het ook gewoon als ik aan de beurt ben, ik wil door hem geknipt worden graag. Nooit een probleem, wel door schade en schande wijs geworden. Ze zijn zo lekker snel.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |