abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2005 @ 11:52:43 #51
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_25656185
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 11:50 schreef SCH het volgende:

De Grote Markt met je rug naar de kroegen toe.
Ja, dat is ook niet mooi. Er waren wel plannen om de gevels van die gebouwen om te toveren in dezelfde stijl als de rest van de GM, maar of dat ooit nog doorgaat?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_25656191
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 11:50 schreef SCH het volgende:
De Grote Markt met je rug naar de kroegen toe.
Okay, daar kan ik me wel in vinden.
pi_25656225
Ik vind dit niet zo'n slecht plan eigenlijk, het gaat vooral om het kerncentrum, wat is dan het probleem?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:00:36 #54
16625 robh
pi_25656300
Het is onpraktisch SCH. Het zou toch veel makkelijker zijn om de fietsen die gevaarlijke situaties opleveren weg te halen? .
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_25656377
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:00 schreef robh het volgende:
Het zou toch veel makkelijker zijn om de fietsen die gevaarlijke situaties opleveren weg te halen? .
Precies. De Groningers een maand lang bestoken met de nieuwe regels en daarna rucksichtlos wegknippen die handel. Moet er natuurlijk wel voldoende bewaakte stalling zijn. Een Abo kost maar ¤ 25,-- per jaar en is geldig voor alle stallingen. Voor studenten is het zelfs nog goedkoper.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:07:55 #56
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25656412
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Ik vind dit niet zo'n slecht plan eigenlijk, het gaat vooral om het kerncentrum, wat is dan het probleem?
dat als je bijv een snel boodschapje wil doen bij de ah in de a straat of vismarkt dat je dan niet met je fiets terecht kan.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_25656430
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:00 schreef robh het volgende:
Het is onpraktisch SCH. Het zou toch veel makkelijker zijn om de fietsen die gevaarlijke situaties opleveren weg te halen? .
Is dit niet al gebeurd dan?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:14:07 #58
16625 robh
pi_25656544
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:08 schreef SCH het volgende:

Is dit niet al gebeurd dan?
Nou, daar lijkt het niet op.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_25657368
quote:
GRONINGEN - Het plan voor een fietsparkeerverbod lijkt geen hoge ogen te gooien. Zowel de JOVD Groningen als de fietsersbond zijn faliekant tegen de plannen.

De gemeente wil her en der geparkeerde fietsen uit de binnenstad weren. Vooral voetgangers lijken hinder te ondervinden van de rijwielen. De jongerenafdeling van de VVD vindt het echter een absurd idee dat de binnenstad straks alleen nog te voet of met het openbaar vervoer te bereiken is.

De jonge liberalen erkennen wel dat er een probleem is. Het plan van de gemeente biedt echter geen soelaas, zo denken ze. Dat vindt ook de fietsersbond, die vindt dat de gemeente voorbijgaat aan economische belangen. De bond denkt dat klanten juist wegblijven, als een fietsparkeerverbod wordt ingevoerd.

Bovendien vindt de bond dat er eerst meer stallingen moeten komen, voordat er gesproken wordt over een verbod.
www.rtvnoord.nl
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 19:53:39 #60
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_25666585
Of onder de Grotemarkt en bij de A kerk gratis fietsenstallingen, maar dat word ook niets...,
VOor bepaalde dingen dump ik hem onder de centr. bibliotheek of onder de pathe maar voor een klein boodschapje? ff voor de winkel, vooral bij Westerhaven
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_25666656
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 11:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Zernike .
Oei da's ook geen beste plek inderdaad .

Maar van mij mogen ze de binnenstad wel wat fietsluwer maken . Ik loop wel naar de appie .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25666909
Ik neem aan dat het voetgangers gebied wel tot het kerncentrum hoort, en mag je dan ook groningen in het voetgangers gebied je fiets parkeren?
pi_25667237
Ja dat mag maar het voornaamste probleem zijn denk ik de fietsen bij Scholtens Wristers op de stoep en de weg die daar voor loopt komt wel het een en ander aan vrachtverkeer enzo.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25678162
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:18 schreef du_ke het volgende:
Ja dat mag maar het voornaamste probleem zijn denk ik de fietsen bij Scholtens Wristers op de stoep en de weg die daar voor loopt komt wel het een en ander aan vrachtverkeer enzo.
En de fietsen bij de Korenbeurs/de Beurs/Santana/Huize Maas werden ook al probleem gezien. Door de fietsen die tegen de Korenbeurs aan staan, zouden voetgangers over het fietspad heen moeten lopen. Ik zie het probleem niet zo: het is meer de Groningen City Club die er een probleem in ziet, volgens mij. Al die fietsen die zomaar geparkeerd staan voor winkels: het moet niet gekker worden

Volgens mij staan er aan de noordzijde van de A-kerk al fietsenstallingen, als ik me het zo herinner. Heel bewust weet ik niet, aangezien ik toch ga lopen als ik iets in de binnenstad moet halen
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:25:09 #65
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678223
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:18 schreef du_ke het volgende:
Steek als voetganger maar eens over daar bij de Australian delicatessen richting Bakker Bart. Dat zebrapad is een lachertje. Alhoewel ik gewoon doorloop daar, zal de fietser de meest bizarre ontwijkmethodes moeten toepassen om mij daarna te trakteren op een scheldkannonade. .
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:27:22 #66
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25678260
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:07 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

dat als je bijv een snel boodschapje wil doen bij de ah in de a straat of vismarkt dat je dan niet met je fiets terecht kan.
Raar dat ik bij de AH in de brugstraat (die jij A-straat noemt) meestal mn fiets wel in een van die dingen kwijt kan voor de AH. Ze hebben daar een rij stallingsdingen en daar pleur ik mn fietsje altijd in. Denk trouwens ook niet dat ze dat met het kerncentrum bedoelen.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:28:53 #67
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25678290
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:25 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Steek als voetganger maar eens over daar bij de Australian delicatessen richting Bakker Bart. Dat zebrapad is een lachertje. Alhoewel ik gewoon doorloop daar, zal de fietser de meest bizarre ontwijkmethodes moeten toepassen om mij daarna te trakteren op een scheldkannonade. .
Altijd leuk om bij dat stukje gewoon door te lopen en alle fietsers keihard op de rem moeten

Bij scholtens wristers is het idd erg met de fietsen..
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:37:32 #68
16625 robh
pi_25678428
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:25 schreef Xebrozius het volgende:

Zit daar inmiddels een zebrapad dan? Ik weet wel dat mensen daar altijd overstaken zonder te kijken. Vaak genoeg iemand van zn sokken / kinderwagen gereden daar. Stelletje mongolen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:39:44 #69
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25678467
bij dat zebrapad bij de australian is het echt erg inderdaad, 99% van de fietsers rijd gewoon door, ondanks dat er soms mensen midden op de weg staan.

Maar andersom zijn ze soms ook niet snugger. Gisteren stopte ik netjes voor een oud vrouwtje, ze knikt vriendelijk en loopt door. Tja mevrouw, ze komen nog altijd wel van twee richtingen daar, als ik stop betekent dat niet automatisch dat tegemoetkomend verkeer ook stopt. Dus terwijl ze mij aankeek en doorliep moet een tegenligger nog even een uitwijkmanoeuvre uithalen om er niet op te knallen. Of gewoon remmen inderdaad
pi_25678514
Bij het scholtens wristers stukje is het me al een aantal keer als fietser voorgekomen dat de een of ander onverlaat zonder te kijken zomaar haar babywagen met baby de weg op duwde. Bijna tegen die wagen aangereden. Ik ben er ook al een keer tegen iemand opgerenden die ook niet keek voor er overgestoken moest worden. Dat er veel fietsen op de kant staan is waar, maar de voetgangers gedragen zich er ook als een stel domme lemmings.
Ik wijk in ieder geval niet zo snel meer uit (zeker niet als ik daardoor zelf op mijn plaat kan gaan)en oprapen zal ik ze ook zeker niet.
As a well-spent day brings happy sleep, so life well used brings happy death.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:50:17 #71
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25678689
scholten zit eigenlijk ook volkomen verkeerd daar, d'r zitten op één blok meerdere trekkers:
-scholten, daar gaat heel veel volk heen
- een of andere parfumeriezaak, trekt veel vrouwen aan
- rabobank, veel pinners

Maar vooral die scholters, als ik daar langs kom staan er vaak een stuk of 30 fietsen zeker. En dan moeten er nog voetgangers langs. De overkant is een stuk rustigerer, en daar lopen dan ook veel ouderen met een rollator, of vrouwen met kinderwagen. En die willen dan inderdaad naar scholten of die parfumerie, en dan ontstaan gevaarlijke situaties.

Als scholten nu eens in dat pand ging zitten waar nu H&M zit, daar is een veel bredere stoep.

Maar zo zijn er wel meer leuke plekjes waar gevaarlijke situaties kunnen ontstaan
- bij de vismarkt (Xenos, Scapino enz), geen zebrapad daar, dus lopen de voetgangers vrolijk de straat op
- bij de H&M, niemand heeft daar van rechts heeft voorrang enz gehoord
- bij de korenbeurs, mensen die met de fiets langs de AH rijden en de weg oversteken.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:56:53 #72
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678826
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:50 schreef greatgonzo het volgende:
- bij de korenbeurs, mensen die met de fiets langs de AH rijden en de weg oversteken.
Dat vind ik het mooist stukje Groningen .
De verbinding van Folkingestraat-Vismarkt-Oude kijk in 't jat.
Hoeveel mensen ik daar wel niet heb gezien die tegen elkaar zijn opgereden, zich frontaal in voetgangers boorden of op hun smoel ging op de gladde keien van de vismarkt.
En dat laatste vooral als het net even heeft geregend in de zomer. Hilarische taferelen... Van die mensen die na hun werk snel thuis willen zijn en met 20km/h via de korenbeurs op de gladde stenen een scherpe bocht naar links/rechts maken en VOL op hun smoel gaan.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:58:22 #73
16625 robh
pi_25678866
De winkels zitten niet verkeerd GG, de mensen zijn gewoon te lui om hun fiets 10 meter verderop neer te poten. Dat daardoor onveilige situaties ontstaan.. ach, maar hij zet zn fiets er ook neer..

Gewoon een grote container het centrum in en scheppen maar

Natuurlijk wel een bordje met "wegsleepregeling" er neer zetten.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_25678873
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:56 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat vind ik het mooist stukje Groningen .
Hoeveel mensen ik daar wel niet heb gezien die tegen elkaar opfietsen, voetgangers aanreden of op hun smoel ging op de gladde keien van de vismarkt.
En dat laatste vooral als het net even heeft geregend in de zomer. Hilarische taferelen... Van die mensen die na hun werk snel thuis willen zijn en met 20km/h via de korenbeurs op de gladde stenen een scherpe bocht naar links/rechts maken en VOL op hun smoel gaan.
Inderdaad, das geen uitzondering meer!
pi_25679008
quote:
Zaterdagmiddag, terras hoek Folkinge-Vismarkt.
Dat is entertainment.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:07:33 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25679022
Er zit toch helemaal geen zebrapad bij die Australian Of dan is dat sinds kort.

Die voetgangers zijn daar namelijk fout als ze zomaar de weg op lopen (tenminste dat dacht ik altijd, anders heb ik vaak idd onterecht mensen uitgescholden ) .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:07:51 #77
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679032
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:58 schreef robh het volgende:
De winkels zitten niet verkeerd GG, de mensen zijn gewoon te lui om hun fiets 10 meter verderop neer te poten. Dat daardoor onveilige situaties ontstaan.. ach, maar hij zet zn fiets er ook neer..

Gewoon een grote container het centrum in en scheppen maar

Natuurlijk wel een bordje met "wegsleepregeling" er neer zetten.
Ik vind dat je beter een container in het centrum kunt zetten waar je minstens 40% van het winkelend publiek in kunt dumpen.
Van die schreeuwende lui die met elkaar een gesprek voeren op aan afstand van 100 meter . Vrouwen met kinderwagens die je vol op je hielen beuken en als je dan "auw" zegt je geirriteerd aankijken. Groepjes kutscholiertjes met een te grote bek en geen haar op hun snikkel die gaan samenscholen op plekken waar ze het meeste overlast bezorgen. Mensen die met z'n 7-en naast elkaar lopen en niet aan de kant willen gaan. Mensen met van die irritante kutkeffertjes die zich de longen uit het lijf blaffen, en dat blijven doen totdat het baasje uit het centrum is.
Mensen die voor een orgelkraam stilstaan om de muziek te waarderen mag je wat mij betreft direct ombrengen. En vergeet vooral niet de innig verliefde stelletjes die in de drukke winkelstraat plotseling gaan stilstaan om elkaar te zoenen.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:08:57 #78
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679055
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef Posdnous het volgende:

Die voetgangers zijn daar namelijk fout als ze zomaar de weg op lopen (tenminste dat dacht ik altijd, anders heb ik vaak idd onterecht mensen uitgescholden ) .
Dat ding ligt er al jaren...
pi_25679073
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef Posdnous het volgende:
Ja die is er sinds een tijdje...

Volgens mij nog niet zo lang hoor Xebrosius!
pi_25679076
'Mensen' die met z'n vieren op de fietspaden lopen, in de Haddinge op de weg lopen, in de Folkinge op de weg lopen...

Fuck off richting stoep!!
pi_25679082
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik vind dat je beter een container in het centrum kunt zetten waar je minsten 40% van het winkelend publiek in kunt dumpen.
Van die schreeuwende lui die met elkaar een gesprek voeren op aan afstand van 100 meter Vrouwen met kinderwagens die je vol op je hielen beuken en als je dan "auw" zegt ze je geirriteerd aankijken. Groepjes kutscholiertjes met een te grote bek en geen haar op hun snikkel. Mensen die met z'n 7-en naast elkaar lopen en niet aan de kant willen gaan. Mensen met van die irritante kutkeffertjes die zich de longen uit het lijf blaffen, en dat blijven doen totdat het baasje uit het centrum is.
Mensen die voor een orgelkraam stilstaan om de muziek te waarderen mag je wat mij betreft direct ombrengen. En vergeet vooral niet de innig verliefde stelletjes die in de drukke winkelstraat plotseling gaan stilstaan om elkaar te zoenen.
Pff wat ben jij gefrustreerd.
Die mensen leven gewoon, ja bepaalde mensen zijn irritant.
Maar probeer er van te genieten ipv je te ergeren....

Wat ik wel irritant vind zijn vrouwen die nooit maar dan ook nooit uitkijken waar ze lopen, jagen je met winkelkarretjes omver, draaien zich zomaar om zonder te kijken of dat ook kan, of gaan links of rechts zonder te kijken of er wat loopt.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:12:33 #82
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679123
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:10 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Pff wat ben jij gefrustreerd.
Die mensen leven gewoon, ja bepaalde mensen zijn irritant.
Maar probeer er van te genieten ipv je te ergeren....
Als het me zou frustreren zou ik nu hysterisch het volkslied zingen in de Herestraat terwijl mijn AK-47 vrolijk ratelend dood en verderf zou zaaien.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:12:41 #83
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25679128
quote:

.
Daar staat wel die marktkoopman die de hele dag door 'Yuuuup!' schreeuwt .

Held.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:16:32 #84
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25679225
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Held.
Dat is echt dé marktkoopman van Groningen wat mij betreft. 'Yuuup 2 bossen voor 5 euro! Yuuup!'
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:19:39 #85
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679290
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Held.
Het leuke is dat als jij dat schreeuwt hij nog harder gaat schreeuwen.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:24:25 #86
16625 robh
pi_25679386
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:12 schreef Xebrozius het volgende:

Als het me zou frustreren zou ik nu hysterisch het volkslied zingen in de Herestraat terwijl mijn AK-47 vrolijk ratelend dood en verderf zou zaaien.
Ik zou zeggen, ga zaterdag even de stad in. Blümetjesmarkt, dus alleen maar Moffen.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:25:16 #87
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25679404
en van die lawaai zigeuners met hun fluit en accordeon die op de hoek gaan zitten van die kruising, dat leid ook af voor die fietsers, maar ik kan ze wel begrijpen, met zoveel ongelukken daar kun je je wel vermaken tussen het spelen door

btw, gisteren zat er ook een of andere mongool met een half orkest voor de australian. Dat leid ook af..
pi_25679413
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:24 schreef robh het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga zaterdag even de stad in. Blümetjesmarkt, dus alleen maar Moffen.
Das op goede vrijdag toch??
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:25:58 #89
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679424
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:24 schreef robh het volgende:

[..]

Jaa.. een AK 47 is een oorlogstrauma voor Duitsers.
pi_25679452
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het leuke is dat als jij dat schreeuwt hij nog harder gaat schreeuwen.
Dat is zo super!

Dat was wel een sport toen ik nog in Groningen naar school ging, altijd yupp roepen als je daar kwam...

Mooi was die tijd
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:31:05 #91
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679524
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:27 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Dat is zo super!

Dat was wel een sport toen ik nog in Groningen naar school ging, altijd yupp roepen als je daar kwam...

Mooi was die tijd
Het mooiste was wel die schreeuwende zwerver met z'n gelige baard en lange overjas... Die mensen besloop van achter en dan snoeihard "AAAAAAAAARGH!!!" schreeuwde.
Wat heb ik me vaak bescheurd om zijn acties, jammer dat 'ie dood is.

Mijn nieuwe favoriet is die dude die in een gemeentepak en laarzen loopt en altijd lippenstift opheeft en Duvel bier zuipt de godganze dag.
Met zijn electrische gitaar met versterker of met zijn keyboard .
En middenstanders maar klieren door een standaard beatje op dat keyboard aan te zwengelen om vervolgens volledig random toetsen in te gaan drukken...

*boem tsjak* SCHRIEEEEUW *boem tsjak* PWEOOONG *boem tsjak* SCHRIIIIIIIIIIII *boem tsjak* BAWANG *boem tsjak* *boem tsjak* *boem tsjak* *boem tsjak* PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEP *boem tsjak*
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:33:46 #92
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25679566
volgens mij heb ik die gisteren gezien, heeft hij ook zo'n headset met microfoon op, zodat ze z'n rotte stem nog beter horen?
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:34:50 #93
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679583
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
volgens mij heb ik die gisteren gezien, heeft hij ook zo'n headset met microfoon op, zodat ze z'n rotte stem nog beter horen?
Geen idee, heb em al een tijdje niet gezien i.v.m schooldrukte. Maar ik geloof je direct... Die kerel beleefd plezier aan het mensen irriteren.
pi_25679624
Oe ja, die. Die had ook een keer ruzie met de marktkooplieden op de vismarkt. Werd ie gemept, had ie ze ook vreselijk geirriteerd.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:39:46 #95
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25679702
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:31 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het mooiste was wel die schreeuwende zwerver met z'n gelige baard en lange overjas... Die mensen besloop van achter en dan snoeihard "AAAAAAAAARGH!!!" schreeuwde.
Ik ben me ook wel eens rotgeschrokken in de supermarkt door die gast .
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:40:05 #96
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679712
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:39 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik ben me ook wel eens rotgeschrokken in de supermarkt door die gast .
!
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:40:45 #97
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25679728
quote:

*boem tsjak* SCHRIEEEEUW *boem tsjak* PWEOOONG *boem tsjak* SCHRIIIIIIIIIIII *boem tsjak* BAWANG *boem tsjak* *boem tsjak* *boem tsjak* *boem tsjak* PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEP *boem tsjak*
. Hij heeft ook altijd lippenstift op z'n wangen .

Zit altijd bij de Kwantum.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:47:06 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25679873
quote:

[..]

't Was niet eens een zwerver, bleek na zijn dood (zelfmoord?). Hij woonde in de Uurwerkersgang.

Heb wel eens meegemaakt dat hij stond te schreeuwen tegen een stel Vindicaters in de AH: "SCHAAM JIJ JE NIET?!"

Hij heeft ook een vriendin van mij bij de keel gegrepen. Dat was niet zo grappig.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:48:36 #99
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25679909
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

't Was niet eens een zwerver, bleek na zijn dood (zelfmoord?). Hij woonde in de Uurwerkersgang.
Volgens mij was het wel een zwerver die door zijn rijke familie was onterfd of zoiets...
pi_25679919
quote:

[..]

Mijn nieuwe favoriet is die dude die in een gemeentepak en laarzen loopt en altijd lippenstift opheeft en Duvel bier zuipt de godganze dag.
Met zijn electrische gitaar met versterker of met zijn keyboard .
En middenstanders maar klieren door een standaard beatje op dat keyboard aan te zwengelen om vervolgens volledig random toetsen in te gaan drukken...

Leeft die nog?
Die zat altijd in de Folkingestraat!
Ik heb hem al zo'n tijd niet meer gezien....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')