abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 27 maart 2005 @ 12:35:09 #51
42184 crew  DaMart
pi_25777452
Gewoon schelpen of steentjes tussen je planten strooien. Voorkomt niet alleen gravende katten, het houdt ook de slakken tegen die je planten aanvreten, je hebt minder last van onkruid, en het ziet er nog eens leuk uit ook!
pi_25778707
Waarom schopt 90% van de mensen die katten hebben die dieren op straat? Je neemt een [b]HUIS[/d]dier zodat je thuis wat gezelligheid heb en iets om voor te zorgen.

Ik hoef geen last te hebben van jou kat, en jij hoeft geen last te hebben van mij hond. Dezelfde hond die alleen maar schijt op de daarvoor bestemde plaatsen, doet ie toch 't ergens anders (is een keer voorgekomen) dan ruim ik het ook op. En dezelfde hond waarvoor ook nog netjes hondenbelasting wordt betaald. De aso's die hun hond bewust uitlaten op plaatsen waar dat niet hoort verdienen ook een oplawaai.

Ze moeten trouwens voor zowel honden als katten maar een belasting systeem invoeren dat gekoppeld wordt aan de onderhuidse chip die velen al hebben. En dan gewoon een ouderwetsche honden/kattenvanger in dienst nemen. Loslopend dier met chip: stevige boete, Loslopend dier zonder chip: spuitje.
  zondag 27 maart 2005 @ 13:58:38 #53
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25779143
Ja idd
Ik heb ook een hekel aan mensen die hun hond op de stoep laten schijten. Als ik de hond uitlaat dan ruk ik haar de bosje in.
Are you nuts??
  zondag 27 maart 2005 @ 15:27:29 #54
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_25781067
's Nachts als iedereen al ligt te slapen stiekum naar de tuin van de kateigenaar gaan bewapend met toiletpapier en met al je macht een zelfgemaakte goedgevormde stuk drol achterlaten. En als je dan toch bezig bent, probeer een stuk of vijf á zes kuiltjes op te graven. Dan de volgende dag zijn reactie zien als ie zijn krant gaat pakken! lachhu!!
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_25781230
Das beter dan een graaf die katten uitpoept in je tuin.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 maart 2005 @ 18:58:51 #56
13368 NiGeLaToR
pi_25836855
Geweldig topic dit
't zal wel grootspraak zijn, maar toch zal de gemiddelde dwaas ooit wel een kat mishandeld hebben.. heel stoer hoor.
Overigens een kat wegjagen met de plantenspuit of gewoon van die antikatten dingetjes plaatsen helpt goed genoeg. 'k heb zelf een kat die thuis schijt, maar oftie bij de buren ook poept, geen idee.. ik jaag overigens andermans katten ook uit m'n tuin met water of geschreeuw.. 't hoort bij het spel, als je je daar al druk om maakt zul je ook wel iemand overrijden als ie je slecht vind rijden, of een basisschooltje in de brand steken omdat er 'andere' mensen naartoe gaan..

Maargoed, dat eerst-denken-dan-doen en de-maatschappij-dat-ben-jij werkt ongetwijfeld niet bij mensen dommer dan een stoelpoot
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:26:59 #57
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845721
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geweldig topic dit
't zal wel grootspraak zijn, maar toch zal de gemiddelde dwaas ooit wel een kat mishandeld hebben.. heel stoer hoor.
Overigens een kat wegjagen met de plantenspuit of gewoon van die antikatten dingetjes plaatsen helpt goed genoeg. 'k heb zelf een kat die thuis schijt, maar oftie bij de buren ook poept, geen idee.. ik jaag overigens andermans katten ook uit m'n tuin met water of geschreeuw.. 't hoort bij het spel, als je je daar al druk om maakt zul je ook wel iemand overrijden als ie je slecht vind rijden, of een basisschooltje in de brand steken omdat er 'andere' mensen naartoe gaan..

Maargoed, dat eerst-denken-dan-doen en de-maatschappij-dat-ben-jij werkt ongetwijfeld niet bij mensen dommer dan een stoelpoot
Pak het liever toch wat radicaler aan, ben je er zeker van dat het probleem is opgelost
Are you nuts??
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:17:22 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_27618382
van de week weer heerlijk wakker gelegen van een stel vechtende katten, gdvr de gdvr!
Daarvoor lag er weer eens een heerlijke hoop stront op het gazon!
mmm, fijn katten....
heb nu kattenschrik gekocht, kijken of dat iets doet...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_27620295
hier in de buurt zijn ook een heleboel van die beesten, en nou boeit het ons nog niet zo dat ze graven..
maar ze halen ook de vissen uit de vijver, en daar zaten ooit nog wel redelijk (mooie en) dure vissen in...
en ze laten ze dan nog gewoon op ut gras liggen ook vaak, gewoon een spelletje voor ze...
als we er wat van zeiden dan kregen we te horen dat het de natuur van ut beestje was...
en dat we maar een net over de vijver moesten doen want katten binnenhouden was zielig
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:36:44 #60
27929 piere
doe mij maar bier
pi_27622515
Was kattenschrik vrolijke dame?
fok you ja!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:20:51 #61
94046 PM-girl
pi_27623889
nieuwsgierige heer:
kattenschrik, spulletje van de boerenbond wat diervriendelijk is maar een vieze geur voor katten verspreid waardoor ze weg zouden moeten blijven
*
pi_27623919
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:20 schreef PM-girl het volgende:
nieuwsgierige heer:
kattenschrik, spulletje van de boerenbond wat diervriendelijk is maar een vieze geur voor katten verspreid waardoor ze weg zouden moeten blijven
Over zo'n techniek had ik ook wel eens gehoord, ik geloof dat het heel sterk naar munt ruikt.

Fix oid (middeltje dat verkouden mensen wel eens gebruiken)
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:25:46 #63
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_27624008
Mijn katjes zijn lief..
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:27:35 #64
94046 PM-girl
pi_27624054
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:22 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Over zo'n techniek had ik ook wel eens gehoord, ik geloof dat het heel sterk naar munt ruikt.

Fix oid (middeltje dat verkouden mensen wel eens gebruiken)
vicks bedoel je denk ik. nee, het ruikt meer naar citroen volgens mij (of dat denk ik omdat de verpakking geel is....)
*
  Milf vrijdag 3 juni 2005 @ 23:29:52 #65
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_27624113
Ook al is dit een wat ouder topic. Tips geven over hoe het vermoorden van beesten is NIET TOEGESTAAN! Volgende heeft een ban te pakken. En je zult dan zeker niet de eerste zijn. .

Ik ga hem opruimen en dan gaat hij weer open.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 3 juni 2005 @ 23:47:32 #66
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_27624532
En weer open.

En doe normaal!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:49:00 #67
94046 PM-girl
pi_27624566
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef nikky het volgende:
En weer open.

En doe normaal!
goeie actie, van nikky!!
*
pi_27625903
Ik stel voor om de katten die in je tuin schijten, aan een stel Russen te geven. Die weten er wel raad mee.
Tief toch op met je gelul, een kat schijt in jouw tuin en als er dan een kat al tijden de boel onderschijt, kan ie eerder een vis in een regenpijp in de grond verwachten dan een goed gesprek.
En nee, ik zal een kat niet eigenhandig vermoorden, maar als die kut kat van de buurvrouw overreden wordt door een auto dan zal ik de laatste zijn die de buurvrouw zal troosten.
Ik vind katten leuk, op schoot en schijten doen ze maar in de kattenbak of in de eigen tuin.
pi_27625955
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef nikky het volgende:
En weer open.

En doe normaal!
Goede actie, echt zieke ideeen

pi_27625966
Wat nog het aller vervelendste is dat ze je vissen opvreten. En later als schijt komen terug brengen in je tuin.. nou bedankt.

* arme twee steuren.... en vele vele goudvissen
pi_27625987
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:27 schreef PM-girl het volgende:

[..]

vicks bedoel je denk ik. nee, het ruikt meer naar citroen volgens mij (of dat denk ik omdat de verpakking geel is....)
Ja, dat is het dan denk ik, maar volgens mij rook het echt sterk naar munt. Katten lopen er doorheen (als je het op stokjes prikt) waardoor ze helemaal naar dat spul gaan ruiken. Als ze zich daarna schoon gaan maken hebben ze weinig zin om nog een keer door de (voor hen) stinkende stukken van de tuin te lopen.

Binnenkort gaan we het testen rond de vijver

zaterdag 4 juni 2005 @ 08:26:31 #72
76267 gammapooka
Modelvlieger
pi_27627998
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef ChrisJX het volgende:
Poezen zijn kut
Net zoals sommige newsposters
  zaterdag 4 juni 2005 @ 10:46:08 #73
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_27629250
Ik denk dat alle mensen die een hekel aan katten hebben een beetje raar zijn. Een soort controlfreaks ofzo. Katten doen, in tegenstelling tot honden, precies waar ze zelf zin in hebben. En dit soort controlfreaks kan daar niet tegen, die moeten de baas over alles zijn. Vandaar ook vaak het geschreeuw tegen honden en kinderen. Tuig dus.
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:55:29 #74
94046 PM-girl
pi_27630294
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Ja, dat is het dan denk ik, maar volgens mij rook het echt sterk naar munt. Katten lopen er doorheen (als je het op stokjes prikt) waardoor ze helemaal naar dat spul gaan ruiken. Als ze zich daarna schoon gaan maken hebben ze weinig zin om nog een keer door de (voor hen) stinkende stukken van de tuin te lopen.

Binnenkort gaan we het testen rond de vijver
op stokjes?? het is een poeder wat je strooit, ofhebben we het nu allebei over iets anders?
*
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:57:38 #75
94046 PM-girl
pi_27630331
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 10:46 schreef FoXje het volgende:
Ik denk dat alle mensen die een hekel aan katten hebben een beetje raar zijn. Een soort controlfreaks ofzo. Katten doen, in tegenstelling tot honden, precies waar ze zelf zin in hebben. En dit soort controlfreaks kan daar niet tegen, die moeten de baas over alles zijn. Vandaar ook vaak het geschreeuw tegen honden en kinderen. Tuig dus.
mensen die een hond hebben, laten hun hond niet los lopen en dus in andermans tuin poepen. sommige mensen met katten laten ze dag en nacht buiten waardoor ze behalve de tuinen onderpoepen ook nog mensen wakker houden door die gevechten.
en de link tussen controlfreak en tuig mis ik even.
de link tussen mensen met een grote bek en tuig daarentegen.....
*
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:58:00 #76
122057 Jeugdcrimineel
Jongen met een opvoedprobleem
pi_27630338
1.Tuinslang
2.Schep hun stont op en gooi het tegen de eigenaar z'n raam
3.Pis in de brievenbus van de eigenaar
4.Kijken of ze nog terugkomen
Lach hier 2 josti's uit
1 van de josti's leest zelfs mee!
  zaterdag 4 juni 2005 @ 12:25:35 #77
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_27630913
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 11:57 schreef PM-girl het volgende:

[..]

mensen die een hond hebben, laten hun hond niet los lopen en dus in andermans tuin poepen. sommige mensen met katten laten ze dag en nacht buiten waardoor ze behalve de tuinen onderpoepen ook nog mensen wakker houden door die gevechten.
en de link tussen controlfreak en tuig mis ik even.
de link tussen mensen met een grote bek en tuig daarentegen.....
Ik ken mensen..... toevallig mijn oud buren, die nog wel eens de hond de deur uittrapte zodat ie zichzelf wel uitliet..... katten zijn heel makkelijk, ze schijten waar ze willen en daar moet je je niet zo druk om maken
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_27632481
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 11:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

op stokjes?? het is een poeder wat je strooit, ofhebben we het nu allebei over iets anders?
Ik weet niet precies wat voor spul het is, in ieder geval ga ik stokjes in de tuin plaatsen en daar bolletjes watten op doen, daar smeer ik dan dat spul op en ik kijk of het werkt

zondag 5 juni 2005 @ 11:02:47 #79
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_27638599
Deze kan weg
opgezegd@fok.nl
pi_27639445
quote:
Ik denk dat de mensen die een hekel hebben aan katten er gewoon niet zo van houden dat die beesten je net geschoffelde tuintje onder gaan zitten poepen Nog maar niet te spreken van het feit dat je hele huis naar kat gaat stinken als je er één hebt.
  zondag 5 juni 2005 @ 11:53:58 #81
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_27639585
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die een hekel hebben aan katten er gewoon niet zo van houden dat die beesten je net geschoffelde tuintje onder gaan zitten poepen Nog maar niet te spreken van het feit dat je hele huis naar kat gaat stinken als je er één hebt.
Wij hebben 3 katten, en we ruiken niets. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je tuin volgescheten wordt, maar hier kakken alle katten in de tuin, en het valt allemaal wel mee
opgezegd@fok.nl
  zondag 5 juni 2005 @ 11:54:00 #82
122100 Bulletstar
bulletstar.net
pi_27639587
Ik heb de laatste tijd dat er wel rond de 10/15 verschillende katten langs onze deur lopen, en dan in eens weer weg gaan.. en soms komen ze wel vaker dan 1x per dag..
[img]http://card.mygamercard.net/NL/marble/teal/Exploit22.png[/img]
pi_27639636
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef FoXje het volgende:

Wij hebben 3 katten, en we ruiken niets.
Misschien omdat je er aan gewend bent Ik kwam laatst bij iemand thuis die tijdelijk een kat heeft en het huis stonk meteen naar kat. Kon niet missen.
  zondag 5 juni 2005 @ 11:56:30 #84
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_27639659
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:55 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Misschien omdat je er aan gewend bent Ik kwam laatst bij iemand thuis die tijdelijk een kat heeft en het huis stonk meteen naar kat. Kon niet missen.
Misschien was het een kat met een slechte adem
opgezegd@fok.nl
pi_27639774
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Katten stinken niet, een kattebak stinkt als je hem niet op tijd verschoont. Honden stinken!
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_27639795
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ik ken mensen..... toevallig mijn oud buren, die nog wel eens de hond de deur uittrapte zodat ie zichzelf wel uitliet..... katten zijn heel makkelijk, ze schijten waar ze willen en daar moet je je niet zo druk om maken
Dus om het kort te zeggen:
- Hond de straat op schoppen = slecht!
- Kat de straat op schoppen = goed!

Lekker hypocriet ben jij
pi_27639869
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Katten stinken niet
Van zichzelf niet nee, maar wat er uitkomt
pi_27640006
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Katten stinken niet, een kattebak stinkt als je hem niet op tijd verschoont. Honden stinken!
Katten zelf stinken ook.
pi_27640841
quote:
Wat een kat doet zal me een zorg zijn, ik en zoveel anderen met me wensen geen bezoek van dieren die hier van oorsprong niet thuis horen. Het is toch van de zotte dat ik m'n deuren gesloten moet houden omdat anders de buurtkatten bij mij op het aanrecht zitten.
There's no place like 127.0.0.1
pi_27641040
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef FoXje het volgende:

[..]

Wij hebben 3 katten, en we ruiken niets. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je tuin volgescheten wordt, maar hier kakken alle katten in de tuin, en het valt allemaal wel mee
Het is ook bekend dat rokers hun eigen sigaretten rook niet ruiken in hun kleren.
There's no place like 127.0.0.1
  zondag 5 juni 2005 @ 12:52:35 #91
122100 Bulletstar
bulletstar.net
pi_27641675
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef harryharry het volgende:

[..]

Het is ook bekend dat rokers hun eigen sigaretten rook niet ruiken in hun kleren.
Nee, Maar als je rookt merk je dat gewoon niet meer .
[img]http://card.mygamercard.net/NL/marble/teal/Exploit22.png[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')