Die eigenlijk helemaal niet de vogel was die hij zei dat 'ie was.quote:
Ik heb alweer genoeg geleerd vandaag,denk ik eindelijk rust te hebben,krijg ik nog les!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:43 schreef Bupatih het volgende:
Bupatihs Wijze Lessen
Jaargang 1, nummer 3:
---------------------
Eén lentedag maakt nog geen zomer.
---------------------
Verklaring:
Zie uitspraak.
Bupatihs Wijze Lessen zijn nooit verkeerd, damequote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb alweer genoeg geleerd vandaag,denk ik eindelijk rust te hebben,krijg ik nog les!
Plek dat je me even helpt met mijn interpunctieregels van Nederlands
Ik kom net terug uit de stadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:46 schreef BVO het volgende:
Nou mensen, deze jongen gaat nu even de stad in..
.
Ah, het gaat zo regenen..
.
Met z'n zwarte snavel die niet zwart was maar waar schoensmeer op zat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wij hadden van die cassettebandjes van Alfred J. Kwak en ik werd altijd bang van Dolf![]()
Ach, ik moet alleen wat uitreksels gaan halen, maar tis toch wel ff lekker tussen al dat leren door.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit de stad
Nou ja, veel plezier
Uitreksels?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, ik moet alleen wat uitreksels gaan halen, maar tis toch wel ff lekker tussen al dat leren door..
Nou ja,het is niet dat ik het niet snap,maar het is zo veelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupatihs Wijze Lessen zijn nooit verkeerd, dame [afbeelding]
Ze worden tevens in bundel uitgebracht.
Interpunctieregels van Nederlands? Wat snap je dan precies niet?
het wentquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Leuk!
Nu ben je wel onherkenbaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |