Been there, done thatquote:
Nou ja rustiger aan.Bij AK misschien wel,maar ik sta 2 onvoldoendes in mijn profieldeel,dus dat moet ik wel even ophalen voordat het eind van het jaar is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Been there, done that
Helleu Christine.
@Nano: Mooi zoKun je het bij het volgende schoolexamen wat rustiger aandoen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ja rustiger aan.Bij AK misschien wel,maar ik sta 2 onvoldoendes in mijn profieldeel,dus dat moet ik wel even ophalen voordat het eind van het jaar is.
Havo 4quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In welke klas zit je dan? En VWO of havo?
Nou ja school,klas enzo is allemaal wel leuk,maar voor de rest leer ik toch liever niet.Maar goed het zal moetenquote:
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:23 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ja school,klas enzo is allemaal wel leuk,maar voor de rest leer ik toch liever niet.Maar goed het zal moeten![]()
Zit er een verband tussen die twee zinnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Helleu Bupa
Wat een wonderschone dag is het vandaag
Je hebt toch niet achterin gekeken voor de oplossing, hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:34 schreef Christine het volgende:
Mensen... de oplossing voor m'n problemen wordt me in de schoot geworpen.
Ademruimte... *diepe zucht*... opluchting!
Blij
Was het maar zo simpel... maar ik ben zoooo blij nuquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt toch niet achterin gekeken voor de oplossing, hè?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zit er een verband tussen die twee zinnen?
quote:
Wat een geluk dat jij altijd, elke dag weer opnieuw met jezelf wakker wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd zo vrolijk
Komt gewoon door mijn eigen aanwezigheid.
net is meer als een strakke pet..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd zo vrolijk
Komt gewoon door mijn eigen aanwezigheid.
Of een verstandskiesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
[..]
net is meer als een strakke pet..
ook al zit het niet echt lekker als ie op zit, je hebt toch het gevoel dat je wat mist alsie weg is
Er willen wel meer mensen naast mij wakker worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat jij altijd, elke dag weer opnieuw met jezelf wakker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |