Uittrekselsquote:
Tsja. Het moet toch gebeuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ja,het is niet dat ik het niet snap,maar het is zo veel![]()
Kijk nooit in je agenda als je denkt dat je een vrije middag hebt
Wat vul je me toch altijd weer goed aan.quote:
Ik zie ons dan ook als een taalkundig superheldenteam. Jij doet het grote werk en ik vul als sidekick hier en daar wat aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat vul je me toch altijd weer goed aan.
Dat dacht ik ook 22 jaar jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
Uitreksel is toch met 1 t??.
Oh, voor me tentamens..
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
Uitreksel is toch met 1 t??.
Oh, voor me tentamens..
Zeg je dan ook uit - treksel ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook 22 jaar ja
Tot mn moeder me hard uitlachte![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie ons dan ook als een taalkundig superheldenteam. Jij doet het grote werk en ik vul als sidekick hier en daar wat aan.![]()
Waarom zou het uitreksel zijn? Het is toch niet uitgerekt??? In tegendeel!quote:
Ach ja, ze had een hele taalkundige verklaring die ik al lang vergeten ben hoorquote:
Je bent Rotterdams. Kun je ook niks aan doen.quote:
Wil ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Is er eigenlijk een "high-five"-smiley? Ik heb daar wel behoefte aan namelijk.
Haal die eeuweigequote:
[Insert high five smiley]quote:
Of gewoon: Grijze Muizenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[Insert high five smiley]
Of...
Bupatica en Zhelling
Of...
Grammar-Man & Spelling-Boy!
Ik moet tussen 5 en 6 bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
Bar_rel heb je al gebeld?
Oh dus ze laten je de hele dag in spanningquote:
Maar dat is weer een superteam van een geheel andere orde!quote:
Whehequote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[Insert high five smiley]
Of...
Bupatica en Zhelling
Of...
Grammar-Man & Spelling-Boy!
Je kunt het Bar_rel!quote:
Ja maar het kantoor gaat om 5 uur dicht dus ik vind het zo vaag dat ik tussen 5 en 6 moet bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh dus ze laten je de hele dag in spanning
Tip: bel om 17.20 uurDan staat het niet desperate (omdat je om 5 uur direct belt) en ook niet lui (omdat je pas op het laatste moment belt)
Ja maar wij overstijgen de restquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat is weer een superteam van een geheel andere orde!
Wel lastig, al die geheime identiteiten!
He dank je héquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt het Bar_rel!
[insert high five smiley]
Als ik net zo lang pimp met mijn niet bestaande high-five smiley, dan komt 'ie er misschien vanzelf wel!
Oh dat is inderdaad vaagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar het kantoor gaat om 5 uur dicht dus ik vind het zo vaag dat ik tussen 5 en 6 moet bellen
Het is taalpurischten hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja maar wij overstijgen de rest
En wij zijn ook taalpuristen
grapjequote:
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad vaag
Weet je zeker dat je het goed hebt verstaan?
Je was eigenlijk alleen een excuus voor mijn nieuw bedachte smiley...quote:
En dan er nog bij zeggen dat het een grapje was.quote:
Ik stond gisteren op 12 per dag en nu al op 13 per dagquote:
Oh, maar dan zou ik niet al te laat bellen. Dus gewoon een paar minuten over vijfquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja volgens mij welmaar hij was vrijdag middag ook nog om kwart voor zes op het kantoor dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |