Niks, hoor. Laat ik zeggen dat ik een (on?)gezonde interesse heb in de wat meer extreme neigingen die mensen hebben.quote:
Da's dan wel weer leuk jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lief dier, leuk boek.
Hmm... als Midas er over schrijft is het inderdaad interessant, maar de neiging om te willen weten wat Jan uitvreet met zijn goudvinken heb ik nooit echt gehad, hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niks, hoor. Laat ik zeggen dat ik een (on?)gezonde interesse heb in de wat meer extreme neigingen die mensen hebben.
Goudvinken lijken me wat klein. Je moet eerder aan honden en pony's denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Doffy het volgende:
Hmm... als Midas er over schrijft is het inderdaad interessant, maar de neiging om te willen weten wat Jan uitvreet met zijn goudvinken heb ik nooit echt gehad, hoor![]()
Ik verwijt niets en niemand, en ik ben een Midas-fanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zie je wel dat jij er ook op kickt! De pot verwijt de ketel!
Iedereen gebruikt wat het beste pastquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goudvinken lijken me wat klein. Je moet eerder aan honden en pony's denken.
Maar je lust was zuiver platonisch, hoop ik?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:18 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn buurvrouw heeft zo'n kleind hondje thuis. nadat ik dat boek had gelezen bekeek ik die hond heel anders
Ik denk dat heel wat boerenzonen hun eerste seksuele ervaring opdoen bij Bertha 123...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:18 schreef Doffy het volgende:
Vooral als hij beschijft wat je als jong en hitsig herdertje aan kon vangen met een schaap; achterpoten in je laars enzo. Het zogenaamde eh... fokschaap?![]()
it wasn't me !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik verwijt niets en niemand, en ik ben een Midas-fan
Vooral als hij beschijft wat je als jong en hitsig herdertje aan kon vangen met een schaap; achterpoten in je laars enzo. Het zogenaamde eh... fokschaap?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat heel wat boerenzonen hun eerste seksuele ervaring opdoen bij Bertha 123...
Ah, een echt kuttelikkertje? Eigenlijk moet je een Duitse Dog hebben, daar kun je echt wat mee aanvangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:18 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn buurvrouw heeft zo'n kleind hondje thuis. nadat ik dat boek had gelezen bekeek ik die hond heel anders
en twee stabij's ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, een echt kuttelikkertje? Eigenlijk moet je een Duitse Dog hebben, daar kun je echt wat mee aanvangen.
* denken moet aan Lupa met haar honden *quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, een echt kuttelikkertje? Eigenlijk moet je een Duitse Dog hebben, daar kun je echt wat mee aanvangen.
Seks is liefde.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef Doffy het volgende:Koetjes zijn lief
NEE, niet GEIL! LIEF!![]()
Mhoeh...
Hey, *alles* voor de wetenschap, hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:23 schreef Bensel het volgende:
okeee, dit gat nu wel erg de foute kant op....
Pf, doe niet zo bekrompen zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:23 schreef Bensel het volgende:
okeee, dit gat nu wel erg de foute kant op....
En dat op de vroege morgen!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:24 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Te druk om mee te kletsen, maar wat een onderwerpen
Half 11 is niet meer vroegquote:
Oh, ik dacht dat we een serieus gesprek aan het voeren waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:29 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij is dit veel leuker dan dat keldertje !daar word je waarschijnlijk geband voor deze bestiale onderbroekenlol
je kunt het zo gek niet bedenken of er zijn mensen die daar serieus over praten en serieus aan doen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we een serieus gesprek aan het voeren waren.Maar dat vraag ik me dus af, of dat soort dingen in Het Keldertje serieus besproken kunnen worden.
Ik denk dat het best vaak voorkomt. Mensen zullen dat alleen niet zo gauw toegeven. Er is in elk geval een markt voor, getuige de filmpjes die je op Internet kunt vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:32 schreef het_fokschaap het volgende:
je kunt het zo gek niet bedenken of er zijn mensen die daar serieus over praten en serieus aan doen denk ik
een keer een filmpje gezien met een vrouw en een paard en dat dat paard dan klaarkomt in haar gezicht ofzo. tja, misschien als je heel geil bent dat dat dan lekker is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat het best vaak voorkomt. Mensen zullen dat alleen niet zo gauw toegeven. Er is in elk geval een markt voor, getuige de filmpjes die je op Internet kunt vinden.
Ik geloof dat ik hetzelfde filmpje gezien heb. Een vrouw die een paard pijpte.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
een keer een filmpje gezien met een vrouw en een paard en dat dat paard dan klaarkomt in haar gezicht ofzo. tja, misschien als je heel geil bent dat dat dan lekker is.
Ik denk niet dat ik ooit zo geil zal zijn dat ik dat lekker zou vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
een keer een filmpje gezien met een vrouw en een paard en dat dat paard dan klaarkomt in haar gezicht ofzo. tja, misschien als je heel geil bent dat dat dan lekker is.
waar zag je dat aan ? denk dat ik meer op die vrouw en de paardelul focuste !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het paard had er overduidelijk lol in
Nou, ik weet natuurlijk niet of het hetzelfde filmpje was, maar in dat filmpje dat ik heb gezien, kreunde en hinnikte dat paard de hele tijd en je zag aan zijn lichaamstaal dat hij het wel lekker vond. Ben paardenliefhebber. Nee, niet op die manier.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
waar zag je dat aan ? denk dat ik meer op die vrouw en de paardelul focuste !
Kan ik me ook niet voorstellen, neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit zo geil zal zijn dat ik dat lekker zou vinden![]()
inderdaad. er zijn wel een paar afvallers sinds het switchen van bondage naar bestialiteitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:39 schreef pfaf het volgende:
Dit is echt de snelstlopende slowchat reeks en dan ook nog één met maar een paar postende users.
ach, er zijn wel meer dingen die we ons nu nog niet voor kunnen stellenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan ik me ook niet voorstellen, nee
Het zou me al met al niet verbazen als jij later een boerderij koopt!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ach, er zijn wel meer dingen die we ons nu nog niet voor kunnen stellen
fokschaap's bondage boerderijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het zou me al met al niet verbazen als jij later een boerderij koopt!
okquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, ik ga naar school voor een eindgesprek over mijn stage, daarna ga ik werken. En vanavond naar de sauna.Weet niet of ik hier nog kom vandaag.
hoi RCquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Ja hoi. Hier is jullie spirituele brombeer weer
.
Tssskquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach, er zijn wel meer dingen die we ons nu nog niet voor kunnen stellen
Bij mij wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
spiritueel ? brombeer ? dat gaat toch niet samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |