Dan was mijne toch gaver. Ik begon meteen op Orginial in te hakken. Volgens mij was dat zelfs de reden dat ik in SC mee ging posten... om hem te fucken.quote:
Goed zoekenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Waar kun je zien wat je eerste post was in SC?
En daarom vond ik je vanaf het begin stoerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan was mijne toch gaver. Ik begon meteen op Orginial in te hakken. Volgens mij was dat zelfs de reden dat ik in SC mee ging posten... om hem te fucken.![]()
Gelukkig is Orginial nu wel redelijk OK.
Ja vind ik ook wel, iedereen is wel aardig en lief en lekker enquote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan was mijne toch gaver. Ik begon meteen op Orginial in te hakken. Volgens mij was dat zelfs de reden dat ik in SC mee ging posten... om hem te fucken.![]()
Gelukkig is Orginial nu wel redelijk OK.
Moet je graven in je geheugen en dan de topics afzoeken.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Waar kun je zien wat je eerste post was in SC?
Nee daarom deed ik het ook in de linkjes, en dan CTR+F en dan me username bij elke showchatquote:
Ja. Toch wel jammer dat ik nu een onwijze sissy ben geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En daarom vond ik je vanaf het begin stoer
Zo eentje die de hele tijdquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja. Toch wel jammer dat ik nu een onwijze sissy ben geworden.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja. Toch wel jammer dat ik nu een onwijze sissy ben geworden.![]()
Zo ben ik ook hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo eentje die de hele tijden
enzo post.
Jouw sissy-factor is gelukkig altijd constant gebleven.quote:
Dat was het niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar het meeste daarvan is niet belangrijk. Dit klonk echter als een rel![]()
positief of negatiefquote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw sissy-factor is gelukkig altijd constant gebleven.![]()
Pasop, straks wordt je zo een relnichtquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo eentje die de hele tijden
enzo post.
Ligt eraan wat je positief/negatief vindt...quote:
Vertel maar wat je in je gedachte over mij hebtquote:Op maandag 21 maart 2005 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je positief/negatief vindt...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |