Moet je graven in je geheugen en dan de topics afzoeken.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Waar kun je zien wat je eerste post was in SC?
Nee daarom deed ik het ook in de linkjes, en dan CTR+F en dan me username bij elke showchatquote:
Ja. Toch wel jammer dat ik nu een onwijze sissy ben geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En daarom vond ik je vanaf het begin stoer
Zo eentje die de hele tijdquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja. Toch wel jammer dat ik nu een onwijze sissy ben geworden.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja. Toch wel jammer dat ik nu een onwijze sissy ben geworden.![]()
Zo ben ik ook hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo eentje die de hele tijden
enzo post.
Jouw sissy-factor is gelukkig altijd constant gebleven.quote:
Dat was het niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar het meeste daarvan is niet belangrijk. Dit klonk echter als een rel![]()
positief of negatiefquote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw sissy-factor is gelukkig altijd constant gebleven.![]()
Pasop, straks wordt je zo een relnichtquote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo eentje die de hele tijden
enzo post.
Ligt eraan wat je positief/negatief vindt...quote:
Vertel maar wat je in je gedachte over mij hebtquote:Op maandag 21 maart 2005 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je positief/negatief vindt...)
OK, dan schakel ik weer over op evil smileys.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pasop, straks wordt je zo een relnicht
En dan beginnem met afkicken.. wordt een lange slapeloze avondquote:
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan schakel ik weer over op evil smileys.
![]()
![]()
![]()
en
![]()
Oh heb jij dat ook altijdquote:Op maandag 21 maart 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan beginnem met afkicken.. wordt een lange slapeloze avond
Ooh en je sex-factor moet wel blijven hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en
![]()
Je vergeet de belangrijkstequote:Op maandag 21 maart 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en
![]()
Jij bent natuurlijk een onwijzequote:Op maandag 21 maart 2005 23:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vertel maar wat je in je gedachte over mij hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |