Jamaar net heb ik je verdedigd toen KontikiKip (ofzo) je voor kut uitmaakte, dus dan sta ik nu weer op neutraal. Toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey zo doe je niet tegen een gewaardeerd ShowChatter
ofzo
Vooruit dan, omdat jij het bentquote:Op maandag 21 maart 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar net heb ik je verdedigd toen KontikiKip (ofzo) je voor kut uitmaakte, dus dan sta ik nu weer op neutraal. Toch?![]()
![]()
Fok!topic 100055!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar net heb ik je verdedigd toen KontikiKip (ofzo) je voor kut uitmaakte, dus dan sta ik nu weer op neutraal. Toch?![]()
![]()
Fok!topic 200000!quote:
Ja maar het meeste daarvan is niet belangrijk. Dit klonk echter als een relquote:Op maandag 21 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
10 topics op 1 dag, tuurlijk heb je wat gemist
Vanaf maandag a.s. kan ik met je erover pratenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, en hij daarna mij weer
Het is gewoon klote
Zullen we troost bij elkaar zoekenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vanaf maandag a.s. kan ik met je erover praten
Nou!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
bar_rel - vrijdag 26 november 2004 @ 22:47
Angelina (o>
Hoi
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Zullen we troost bij elkaar zoeken
Mwoah, niet echt hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar het meeste daarvan is niet belangrijk. Dit klonk echter als een rel![]()
Uiteraardquote:Op maandag 21 maart 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Maar dan wel op een onschuldige manier
Ik ben altijd een uitzondering. Sorry daarvoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer zoals het hoort, met een Quirozje hier en daar als uitzondering.
Dat ga ik dan toch eens even nalezenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt hoor.
Er was even een hostile takeover. Ongeveer heel SC#184 staat vol met enge mensen.
Maar nu is alles weer zoals het hoort, met een Quirozje hier en daar als uitzondering.
Ik wil afsluiten bij de 4000quote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
Nog een half uur, dan wil ik eigenlijk nog 50 posts maken
Je zat gewoon te lurken jijquote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben altijd een uitzondering. Sorry daarvoor.
Dan was mijne toch gaver. Ik begon meteen op Orginial in te hakken. Volgens mij was dat zelfs de reden dat ik in SC mee ging posten... om hem te fucken.quote:
Goed zoekenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Waar kun je zien wat je eerste post was in SC?
En daarom vond ik je vanaf het begin stoerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan was mijne toch gaver. Ik begon meteen op Orginial in te hakken. Volgens mij was dat zelfs de reden dat ik in SC mee ging posten... om hem te fucken.![]()
Gelukkig is Orginial nu wel redelijk OK.
Ja vind ik ook wel, iedereen is wel aardig en lief en lekker enquote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan was mijne toch gaver. Ik begon meteen op Orginial in te hakken. Volgens mij was dat zelfs de reden dat ik in SC mee ging posten... om hem te fucken.![]()
Gelukkig is Orginial nu wel redelijk OK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |