Daan pakt blikje bier voor Joost... hij heeft nog... hij heeft totaal geen idee hoevol het blikje zitquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
Drank bestellen ze altijd terwijl 3/4 nog een bijna vol glas/fles heeft.
Dan bekijk je die aflevering toch online?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan weer geen ONM kijken, iemand maybe een pica van Iris haar nieuwe kapsel ben nu wel benieuwd
Ik vind Iris mooier als ze 't haar strak achterover in een staart trekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zag er door dat haar idd erg aantrekkelijk uit.
Nee, dat rood was de opdruk van het vod dat Huug bijna into the little bitty pieces scheurde.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
had Joost nou een bloedneus?!?
alsof 't ventje niet onooglijk genoeg is....
Uiteraard! De lekkerste wijven zaten er in. Iris, Lizzy en Sanne. Ik miste Shirina nog.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:55 schreef Wup het volgende:
ik vond het wel leuk vanavond... geen idee waarom
je bent zoals gewoon weer lekker duidelijk...... maar goed, geen bloedneus dusquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, dat rood was de opdruk van het vod dat Huug bijna into the little bitty pieces scheurde.
hahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Uiteraard! De lekkerste wijven zaten er in. Iris, Lizzy en Sanne. Ik miste Shirina nog.
Ja, dat viel me ook al op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
had Joost nou een bloedneus?!?
alsof 't ventje niet onooglijk genoeg is....
was zij ook van de partij?! in deel 1 dan zeker? en met welke reden?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:04 schreef Wup het volgende:
qua vrouwen was weer Julia de leukste vandaag.... ze begrijpt tenminste dat 3 seconden in beeld ook best genoeg kan zijn:)
het grote psycho werk gaat nu dan toch echt [hopelijk] gebeuren!! leukquote:ik vond Stephan erg sterk
Ze was op tv terwijl Joost keek. Daarop flipte hij en gooide hij de tv kapot.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
was zij ook van de partij?! in deel 1 dan zeker? en met welke reden?
Het probleem ligt bij jou! Je kunt niet lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
je bent zoals gewoon weer lekker duidelijk...... maar goed, geen bloedneus dus
mja ik wilde er eigenlijk een nieuw filmpje maken met het eindshot van die pic van jou er nog bij maar daar heb ik geen tijd voor gehad nog.. je hebt blijkbaar nogal haast dus oude teruggezet....quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
ps'je: nog boos?
ze was op tv aan het vertellen dat ze de hoofdrol had gescoord in de nieuwste Slovsky film; laat haar maar een arrogante filmster worden......quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
was zij ook van de partij?! in deel 1 dan zeker? en met welke reden?
overigens vergeet je 1 dingetje: Claire was de leukste vandaag!!
ja dat gesnaai in het AZB dat weten we nu wel, jammer dat ze dat zovaak herhaaldenquote:het grote psycho werk gaat nu dan toch echt [hopelijk] gebeuren!! leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |