die hele rijtje heb ik nog nooit behoorlijk zien acteren, Robin Rienstra ooit wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef soapie het volgende:
En om nog even op Robin Rienstra terug te komen. Ik weet niet wat het is maar ik mag hem wel, eigenlijk sinds fort Alpha al..... Hij heeft z'n mindere periode nu das waar, maar er zijn personen waar ik me veeeeeeeeeeeel meer aan erger. Ik noem een Sanne, een Tara, een Tonnie, een Kyra, moet ik nog ff doorgaan???
Ja maar ik zei toch ook niet dat ik het wildequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er is maar een iemand die babette kan spelen, dat is Tamara Brinkman.....and no one else
Gina mag ook terug, heel graag zelfs.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef soapie het volgende:
Babette mag inderdaad wel terug komen (de enige echte dan) net als margot. Zelfs Aafke mag terug, wat toch niet gebeurd maar goed!!!!! Als Lotus maar wegblijft, wat een drama was dat zeg!!!!!
leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef somegirl het volgende:
Joepie!!! M'n zus zat in deze aflevering!!! (heel onduidelijk, in de wachtkamer toen joost en hugo ruzie hadden...) maar toch!!!!
Afke Reijenga is een lekker wijf en moet derhalve terugkomen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Gina mag ook terug, heel graag zelfs.....
wil jij even je snaveltje houden en deze mooi verschijning niet vergelijken met die wc-borstelquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Elfje: die Roos in jouw avatar lijkt op Lotus....
Dat dacht ik eigenlijk ook ja.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Elfje: jouw avatar: heb je daarin een afbeelding van Lotus?
Elfje vindt net als ik dat Afke Reijenga een bloedstollend mooie vrouw is, maar ze geeft het nog niet toe.quote:
VETO!quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Afke Reijenga is een lekker wijf en moet derhalve terugkomen.
Ben je gay ofzo?quote:
Dat mag je vinden, maar de terugkeer van L*T*S is ON-BE-SPREEK-BAAR!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als IK zeg dat Afke R. lekker is dan is dat zo!
Geweldig! Zo kan ik ook met spullen om me heen flikken als ik kwaad ben. En voor de gezondheid van anderen is het best als ze niet te dicht in de buurt komen.quote:
gauw hoor je me dit niet zeggen tegen een man maar... Iwan ik hou van jequote:Op woensdag 23 maart 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar de terugkeer van L*T*S is ON-BE-SPREEK-BAAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |