Hopenlijk nooit! Nog zo'n ouwe kraai er bij!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
btw wanneer komt Renée Fokker nou als moeder Van Walsum, 't valse soapsterretje?!?!!
ach lul niet, ik ben hier de laatste week/weken nauwelijks geweest...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan niet!
Het is me niet opvallen, omdat ik steeds 20 reacties moet overslaan, omdat JIJ ONM dagelijks zo afzeikt dat ik me afvraag waarom je er nog naar kijkt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef babette21 het volgende:
deadlist:Kyra !!! Joost HugoTonnie Sanne Iris Ilyas Renée Tara ....
eeeeh.... bij nader inzien: kunnen ze geen nationale ramp op Ulft loslaten??!![]()
wie zijn de andere ouwe kraaien volgens u dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hopenlijk nooit! Nog zo'n ouwe kraai er bij!
De gezusters R. en J. Couwenberg.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:03 schreef haagse_elfje het volgende:
wie zijn de andere ouwe kraaien volgens u dan?
die vergeet ik niet, da's een vanzelfsprekendheid....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vind het een goeie death-list Babette
je vergeet een iemand Daan
dat is wel zo idd....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
die vergeet ik niet, da's een vanzelfsprekendheid....
en daarnaast krijgt dat joch al te veel aandacht hier, terwijl hij zo ontzettend niet boeiend is....
Gelukkig hebben we jou daarvoor!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo te zien heb jij van mannen geen benul, Elfje!
mja die gaat ook wel erg hard achteruit... zeker over z'n houdbaarheidsdatum heen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:04 schreef soapie het volgende:
ohja, en Chris mag ook weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja die gaat ook wel erg hard achteruit... zeker over z'n houdbaarheidsdatum heen....
De tweede dode. Zeurzak Isarin is al kapot.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Stephan gaat ons daadwerkelijk aan de eerste dode helpen?!?!?![]()
Je vergist je! I'm the hooterman! Ik heb verstand van hooters.quote:
ja duh, er zijn al tientallen doden... vanaf nu bedoel ik uiteraard.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
De tweede dode. Zeurzak Isarin is al kapot.
Ja, want als je iets uitlegt sta je niet te zeiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:22 schreef babette21 het volgende:
zucht, moet ook alles uitleggen hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |