Dat meen je niet! Toch niet in de week van 22-29 juni???quote:Danosa schreef net:
He jammer Clau dat je niet meegaat naar Mallorca. Wij zijn er dan ook!
Hoornse plasquote:Ik wou dat ik dicht bij het strand woonde. Is er ergens een noemenswaardige strand in het Noorden?
Ja, ga me even gek maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat betekent dat als en nee, niet nu, maar zodra en wanneer en zo BE een babietje krijgt, we er een fok!baby bij hebben. Joehoe
Ah men, echt? Zij gaan ook vanaf Eelde, terug zitten jullie dan misschien wel bij elkaar in het vliegtuig! Maar het kan echt niet...22e krijg ik uitslag van scriptie en de 27e, 28e of 29e heb ik mn eindgesprek..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef danosa het volgende:
Ja hoor dan zijn we er ook! We gaan de 15e van Eelde vertrekken.
Joh, boek toch ook een ticket bij![]()
quote:Hoornse pis en Delzijl??? Grapjas
Thanks! Lief van je!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij begint hoor
Vind het ook zooooooo leuk voor ju-hu-hu-llie![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier vandaag ramen geschilderd gewandeld boodschapjes gedaan en genoten van het mooie weer, morgen nog een dag mooi weer zodat ik de buitendeur en het raam aan de schuur kan schilderen.
En daarna aan de slaapkamer beginnen
Dat was het eerste wat ik ook dacht !quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat betekent dat als en nee, niet nu, maar zodra en wanneer en zo BE een babietje krijgt, we er een fok!baby bij hebben. Joehoe
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:stinkie! Wat moet jij nou hier!
Je weet dat je jezelf nu wel verdacht maakt met een OUD topic in je AT?
kweenie, heb honger, hoofdpijn, beetje misselijk ......quote:
Hoe is het met je tieten dan? Konijnetieten, ploftieten of blauwe-plekken-tieten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef stinkie het volgende:
kweenie, heb honger, hoofdpijn, beetje misselijk ......
Bram is nog steeds best ziek. Spugen heeft hij sinds gisteren niet meer gedaan maar de diarree laait weer op.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:48 schreef clauwheee het volgende:
De zon schijnt hier wel maar inderdaad niet zo fel als gisteren. Maar het blijft wel lekker hoor! *Hatsjoe* !
Karin hoe is het met je zoon, kan hij alweer een beetje van de zon genieten? Of voelt ie zich nog steeds ellendig?
Je bent me net voorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe is het met je tieten dan? Konijnetieten, ploftieten of blauwe-plekken-tieten?
Heeft BE weer gekookt gisteravondquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
kweenie, heb honger, hoofdpijn, beetje misselijk ......
Dat zijn spierenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe is het met je tieten dan? Konijnetieten, ploftieten of blauwe-plekken-tieten?
Hey sweetie!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:04 schreef rena het volgende:
Vandaag is het onvermijdelijke gebeurdIk was een baby aan t verschonen en toen zette die de sproeier open
en het was al zo'n bende met al die poep
![]()
Gelukkig kwam het alleen over mijn hand heen.
Zet stroom op je muur, Zabb![]()
Jeh, en vergeet jij nou maar niet dat we vanavond een kindje gaan makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Neva het volgende:
[..]
sadist
was alvast je straf omdat ze wisten dat je een sadistische opmerking zou maken
![]()
Dat moet je aan Clauwheee vragen, het is haar kindjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:33 schreef melonovy het volgende:
Angel, gaat lekker met je he, succes maar weer verder met je nieuwe leven!
Neva, veel plezier vanavond!
Okee dan, hier de niet-mooie fotoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Haha je hebt zelf de foto toch ook RewimoDie foto moet nog over, hij is nu helemaal niet mooi en duidelijk. Maar ja, Rewimo kon niet langer wachten
![]()
Dus of Rewimo lief aankijken, of wachten tot ie op m'n site staat
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef Syrena het volgende:
Ik word een honden-mama!!![]()
![]()
Nog drie nachtjes slapen
nee, was er al om kwart voor 6 uit vanwege me krantenwijk en moet zo naar stagequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:19 schreef rena het volgende:
Om kwart over 8 's ochtends zitten ze hier al klaar![]()
![]()
Speciaal voor opgestaan, dames?
En wat is het prachtig weer!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag (dat fluisterde ze me gisteren tenminste in)
beetje laat maar altijdquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
iemand in voor luca-foto's?
He, das ook weleens leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:42 schreef Lois het volgende:
Daar schort het de laatste maanden enorm aan en we wilden wel weer eens gewoon Lois en Jeroen zijn, en niet alleen papa en mama.
Hadden ze veel moeite met de vitiligo, Anitra? Heb je dat ook in je gezicht?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:52 schreef Anitra het volgende:
De gene die het artikel had geschreven is op mijn weblog geweest via een tip die ze had gehad. En zodoende een mailtje gekregen. Ik vond het best grappig dus heb ik ja gezegd.
Ik moet wel zeggen dat de visagiste een uur is bezig geweest hoor
Ik zet de foto's vanmiddag online van de beloofde dingen, nu geen tijd gehad want Djen d'r juf is net 1,5 uur hier geweest om te praten en dat moet allemaal ff rustig zakken. Nu dus ff boodschappen doen en daarna ff uurtje slapen.
Eenschquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:00 schreef moussy het volgende:
hoe goedkoper de verfmeuk hoe beter het bij mij blijft zitten
Haha das toch niet erg Jessie!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:07 schreef jessie het volgende:
Hahahaha lookinggood. Ja dahaaaaaaaaaaaaaaag dan kom ik gelijk met die vette hol op tv. Nee hoofdje in een blad gaat nog wel.
Ja dat vond ze best moeilijk. Ze had het nog niet gezien zo in het gezicht. Mijn handen hebben er ook last van, maar daar was weinig van te zien omdat ik nog niet in de zon gezeten heb, als je heel goed kijkt op die foto zie je het wel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hadden ze veel moeite met de vitiligo, Anitra? Heb je dat ook in je gezicht?
Zijn er problemen met Djen op school? Ze loopt voor toch? Dat kan heel lastig zijn.
Oeh, wat spannend.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:55 schreef jessie het volgende:
Me beste vriendin word vandaag ingeleid.
idd, ze valt weer in dr oude patroonquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:10 schreef moussy het volgende:
Lief Dagboek,
Ik ga mn badkamer leegtrekken
Je mous
* phluphy is een mooi en lief jongetjequote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Op bezoek bij Danyelvreselijk mooi en lief jongetje
en hetzelfde geldt uiteraard voor zijn moeder!
Ik zie het ja, ik heb het zelf erg rond mijn ogen en ook om mijn mond. Verder heb ik wel vlekken op mijn handen maar niet zo'n duidelijke grens daar zoals jij. Op de rest van mijn lichaam wel trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:40 schreef Anitra het volgende:
Ja dat vond ze best moeilijk. Ze had het nog niet gezien zo in het gezicht. Mijn handen hebben er ook last van, maar daar was weinig van te zien omdat ik nog niet in de zon gezeten heb, als je heel goed kijkt op die foto zie je het wel.
Dit is even de duidelijkste foto die ik zo 1,2,3 kon vinden.
Het is dus onder mijn neus en rond mijn mond, lippen ook.
[afbeelding]
Wel goed dat je hierover met de school kunt overleggen en dat ze haar in de gaten houden. Ze moet natuurlijk wel goed eten (lijkt me eng als ze dat niet doet). En hulp zoeken is een goede stap als je merkt dat je haar zelf niet goed genoeg kunt opvangen...quote:En Djen heeft idd wat problemen. Ze zit nu alleen en niet meer in een groepje omdat ze zich niet kon concentreren. Verder zijn er problemen met eten en aangezien zij op een school zit met continurooster houd de juf haar nu extra in de gaten want ze zei soms dat ze geen brood mee kreeg en dan had ze het of nog in haar tas zitten of weg gegooid. Er gaat nu dus veel meer op haar eetgewoontes gelet worden. Het leren gaat goed, maar ze moet wel doorlezen wat ze moet weten want dat doet ze niet eens. En toch hulp zoeken voor haar, want ze heeft het heel moeilijk met het gedoe van haar vader.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef phluphy het volgende:
Danyel was erg gecharmeerd van zijn schoonmoeder![]()
quote:Luchtbel, er gaat voor ons ook vast wat goeds gebeuren, al weten we niet wanneer en wat, maar goed zal het zijn!
Bij mij groeit het ook nog steeds. Heb nog een beetje mazzel dat het voornamelijk op mijn lichaam zit ('t is net of ik een wit badpak aan heb als ik bloot benquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef Anitra het volgende:
Het is zo'n geruststelling dat ze op een kleine school zit en dus ook in de gaten gehouden kan worden. Dat van het niet eten is idd best eng. Wij hebben alles al geprobeerd om haar smorgens aan het eten te krijgen. Ze is al niet dik van zich zelf en ze speelt zoveel en verbruikt zoveel energie dat ze echt mee moet eten want ze komt geen gram aan. Ze is al 4 jaar op hetzelfde gewichtSoms een kilo meer en soms iets minder. We hebben geprobeerd om haar savond ook goed te laten eten wat als gevolg had dat ze alles omhoog werkte en dus niks binnen kreeg. Het avond eten gaat al een stuk beter, maar overdag moet er ook gegeten worden en daar gaan we nu dus aan werken. En een psycholoog voor haar zoeken, want er zit zoveel woede en verdriet nog in het meisje over haar vader.
Die vitiligo isbij mij ongeveer 50% van mijn lichaam. En het word dus steeds groter die vlekken. De afgelopen 2 jaar is het een stuk gegroeid. In de zon zitten kan ik dus alleen nu i het lente zonnetje en dan heb ik al een verbrande kop.
ik lag op bed en ben er net pas uit dus je bent psies op tijd
Luchtbel goed nieuws dus!!! En je ben bij Danyel en Phluphy geweest, wat leuk!!!!
Neuh ben je mal, ik waag mij echt niet in de stad met bloemetjesmarktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:10 schreef clauwheee het volgende:
Danosa heb jij je nog naar de stad gewaagd vandaag?
Even helemaal weg in je eigen stadLeek wel Duitsland hier vandaag op de Bloemenmarkt!
Rabbelt 'is je washok uit of maakt het gewoon zo'n herrie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef moussy het volgende:
de hieperdepiep is weg hoor, een stijgend vliegtuig is niks bij de herrie van het centrifugeren
Wij welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:24 schreef danosa het volgende:
[..]
Neuh ben je mal, ik waag mij echt niet in de stad met bloemetjesmarkt
Ik bedoelde de kermis pal voor de deur van Poejmon
whehehehe je natuurlijk ook niet je wasmachine in je slaapkamerzetten zodat je er snachts wakker van wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef moussy het volgende:
de hieperdepiep is weg hoor, een stijgend vliegtuig is niks bij de herrie van het centrifugeren
en als ie dat heeft, dan gaat ie het ook maar zelf halen ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:58 schreef Githa het volgende:
zal is vragen of vrienlief echt honger heeft de komende 3 dagen
ja, maar dan moet ik dadelijk de oprit betegelenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
en als ie dat heeft, dan gaat ie het ook maar zelf halen ook![]()
![]()
Volgens mij bedoelt Sugar het 'struikje' (als in beebietje) van Renzellquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:58 schreef Githa het volgende:
ik zou hem camoufleren Sugar, dan hoeft hij er niet uit![]()
oohwja de supermarkt, daar moet ik ook nog heen willen we wat eten *zucht* zal is vragen of vrienlief echt honger heeft de komende 3 dagen![]()
Ik weet het wel zeker jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Sugar het 'struikje' (als in beebietje) van Renzell
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Sugar het 'struikje' (als in beebietje) van RenzellGezellig Luckepuck!
Ze is gewoon nog niet 'afgebakken'quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:25 schreef jessie het volgende:
Ja maar het kindje is toch met 34 weken gehaald. Daarom is het zo klein.
Als ik beter ben. Ben strontverkouden af en toe verhoging. Dus mag niet langs op de couveuse. En zou t zo niet willen ook hoor. Veel te bang dat ik dat kleine humpie aansteek. Geer en Janneke zijn ook ziek. Dus eerst ff helemaal bacterievrij worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is gewoon nog niet 'afgebakken'
Wanneer ga je naar haar toe?
show me!quote:
Maar geen droger die aan 5 kanten water eruit gooit.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:48 schreef moussy het volgende:
nee nee, jij hebt een wasmachine met een raampje
Ik ben niet zo volledig achterlijk om hem nu aan te zettenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar geen droger die aan 5 kanten water eruit gooit.....
zeg maar gerust krenten bende ..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, babyfeet, dure hobby die notenbende
quote:
dan maak ik wel weer een filmpje voor jequote:Op zondag 27 maart 2005 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
En ik ga nog koken ook vanavond
Jullie gaan me wel troosten als dit het eind van m'nwordt he
quote:Op zondag 27 maart 2005 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
Zal ik m'n eigen versie van Het laatste Avondmaal gaan maken
juist boterhamwost met afbeelding!!quote:Op zondag 27 maart 2005 10:44 schreef Luchtbel het volgende:
en boterhamworst met afbeelding?
Die heb je ook in paashaasversiequote:Op zondag 27 maart 2005 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
wat is boterhamworst met afbeelding?
je bedoelt toch niet bassieworst?(excuses)
Watquote:Op zondag 27 maart 2005 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
je bedoelt toch niet bassieworst?(excuses)
huh? een "quote:Op zondag 27 maart 2005 10:08 schreef Luchtbel het volgende:
Lady-wrb wat moet je met van die dingen joh! Zabb succes
Ik zit hier met gedekte tafel 'paasontbijt' Hoe erg kan je worden in een jaar tijd![]()
Maar het duurde zo lang dat m'nen m'n kind weer in slaap zijn gevallen. Dan straks maar de hele meuk naar buiten verplaatsen want lekker weer dat is het wel!
*afdruipt en msn omhoog slingert*quote:Op zondag 27 maart 2005 13:47 schreef Luchtbel het volgende:
Of je luistert gewoon een keer naar mezoals gister
want ik heb er nog wat over gezegd
Sorry geen tijd moet naar de kinderboerderijquote:Op zondag 27 maart 2005 13:50 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
*afdruipt en msn omhoog slingert*![]()
(edit: msn stond al omhoog..)
quote:
Was dat een grapje ?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Githa, als ik iets goeds doe moet ik altijd iets heeeeeeeeeeel slechts doen om het weer op te heffen, dus pas op met je grapjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |