Dat meen je niet! Toch niet in de week van 22-29 juni???quote:Danosa schreef net:
He jammer Clau dat je niet meegaat naar Mallorca. Wij zijn er dan ook!
Hoornse plasquote:Ik wou dat ik dicht bij het strand woonde. Is er ergens een noemenswaardige strand in het Noorden?
Ja, ga me even gek maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat betekent dat als en nee, niet nu, maar zodra en wanneer en zo BE een babietje krijgt, we er een fok!baby bij hebben. Joehoe
Ah men, echt? Zij gaan ook vanaf Eelde, terug zitten jullie dan misschien wel bij elkaar in het vliegtuig! Maar het kan echt niet...22e krijg ik uitslag van scriptie en de 27e, 28e of 29e heb ik mn eindgesprek..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef danosa het volgende:
Ja hoor dan zijn we er ook! We gaan de 15e van Eelde vertrekken.
Joh, boek toch ook een ticket bij![]()
quote:Hoornse pis en Delzijl??? Grapjas
Thanks! Lief van je!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij begint hoor
Vind het ook zooooooo leuk voor ju-hu-hu-llie![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier vandaag ramen geschilderd gewandeld boodschapjes gedaan en genoten van het mooie weer, morgen nog een dag mooi weer zodat ik de buitendeur en het raam aan de schuur kan schilderen.
En daarna aan de slaapkamer beginnen
Dat was het eerste wat ik ook dacht !quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat betekent dat als en nee, niet nu, maar zodra en wanneer en zo BE een babietje krijgt, we er een fok!baby bij hebben. Joehoe
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:stinkie! Wat moet jij nou hier!
Je weet dat je jezelf nu wel verdacht maakt met een OUD topic in je AT?
kweenie, heb honger, hoofdpijn, beetje misselijk ......quote:
Hoe is het met je tieten dan? Konijnetieten, ploftieten of blauwe-plekken-tieten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef stinkie het volgende:
kweenie, heb honger, hoofdpijn, beetje misselijk ......
Bram is nog steeds best ziek. Spugen heeft hij sinds gisteren niet meer gedaan maar de diarree laait weer op.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:48 schreef clauwheee het volgende:
De zon schijnt hier wel maar inderdaad niet zo fel als gisteren. Maar het blijft wel lekker hoor! *Hatsjoe* !
Karin hoe is het met je zoon, kan hij alweer een beetje van de zon genieten? Of voelt ie zich nog steeds ellendig?
Je bent me net voorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe is het met je tieten dan? Konijnetieten, ploftieten of blauwe-plekken-tieten?
Heeft BE weer gekookt gisteravondquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
kweenie, heb honger, hoofdpijn, beetje misselijk ......
Dat zijn spierenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe is het met je tieten dan? Konijnetieten, ploftieten of blauwe-plekken-tieten?
Hey sweetie!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:04 schreef rena het volgende:
Vandaag is het onvermijdelijke gebeurdIk was een baby aan t verschonen en toen zette die de sproeier open
en het was al zo'n bende met al die poep
![]()
Gelukkig kwam het alleen over mijn hand heen.
Zet stroom op je muur, Zabb![]()
Jeh, en vergeet jij nou maar niet dat we vanavond een kindje gaan makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Neva het volgende:
[..]
sadist
was alvast je straf omdat ze wisten dat je een sadistische opmerking zou maken
![]()
Dat moet je aan Clauwheee vragen, het is haar kindjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:33 schreef melonovy het volgende:
Angel, gaat lekker met je he, succes maar weer verder met je nieuwe leven!
Neva, veel plezier vanavond!
Okee dan, hier de niet-mooie fotoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Haha je hebt zelf de foto toch ook RewimoDie foto moet nog over, hij is nu helemaal niet mooi en duidelijk. Maar ja, Rewimo kon niet langer wachten
![]()
Dus of Rewimo lief aankijken, of wachten tot ie op m'n site staat
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef Syrena het volgende:
Ik word een honden-mama!!![]()
![]()
Nog drie nachtjes slapen
nee, was er al om kwart voor 6 uit vanwege me krantenwijk en moet zo naar stagequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:19 schreef rena het volgende:
Om kwart over 8 's ochtends zitten ze hier al klaar![]()
![]()
Speciaal voor opgestaan, dames?
En wat is het prachtig weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |