Doe ik vaak genoeg hoor, maar ik neem het nooit zo nauw met de paginanummers. De nummers laten beginnen op pagina 2 is voor mij een behoorlijke opgave, beetje van die sectie-eindes invoegen enzo...quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]je moet vaker verslagen schrijven cynic !
Zwaktebod! (deed ik voorheen dus ook, maar ik ben er nu dus "even" voor gaan zitten)quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:44 schreef Zwansen het volgende:
Nou dan sla je die eerste 3 pagina's op als een ander bestand. En de rest ook als een ander bestand.
Opzich als je vaker word gebruik is het nogal makkelijk je moet gewoon onlogisch microsoft denken aanleren (voorbeeld : hoe maak ik 2 x-assen ... maak eerst 2 y-assen dan gaat de optie voor 2 x-assen aan verwijder dan de y-assen weer )quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:38 schreef Cynic het volgende:
De eerste 3 pagina's moest ik dus géén nummertjes hebben. Ik weet ook wel dat je kannen beginnen met tellen bij 3...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:34 schreef Cynic het volgende:
Precies, voeg een sectie einde in, kies dan voor paginanummers invoegen. Ga vervolgens in de sectie staan waar je paginanummers wil, kies in "beeld"voor kop- en voettoekst, selecteer "zelfde als vorige", ga vervolgens naar de sectie waar je geen nummers wil en haal ze daar weg.
Handig
ik vond de `2 documenten` optie logischer klinken...quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:34 schreef Cynic het volgende:
Precies, voeg een sectie einde in, kies dan voor paginanummers invoegen. Ga vervolgens in de sectie staan waar je paginanummers wil, kies in "beeld"voor kop- en voettoekst, selecteer "zelfde als vorige", ga vervolgens naar de sectie waar je geen nummers wil en haal ze daar weg.
Handig
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:01 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik vond de `2 documenten` optie logischer klinken...
Daar ging het niet om, mij werd verweten dat ik het niet wist, terwijl het een duidelijk geval van de pot en de ketel was...quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:01 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik vond de `2 documenten` optie logischer klinken...
Ik verwijt je nergens iets, maar ik dacht dat je voor standaard paginanummers 3 kwartier nodig had...quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, mij werd verweten dat ik het niet wist, terwijl het een duidelijk geval van de pot en de ketel was...
Nee, natuurlijk niet!quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik verwijt je nergens iets, maar ik dacht dat je voor standaard paginanummers 3 kwartier nodig had...
in betrekking op bovenstaande post van Cynic of wat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:19 schreef Zwansen het volgende:
Wat heb ik een hekel aan domme mensen zeg...
Oh nee, als je sommige topics op Fok leest...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
in betrekking op bovenstaande post van Cynic of wat?
Bij tijd en wijlen idd...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef Ruis het volgende:
maar wel snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |