Hier posten geen dikke zeugen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:25 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Waar is die dikke zeug dan?
Jawel, het gerucht ging op IRC.quote:
sodetievustering dan maar op!quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:34 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
JA NOU SNAP IK ER OOK GEEN FUCK MEER VAN HOOR.
tis toch nog 18:00 gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:32 schreef Cynic het volgende:
17:00 naar huis
heb ik gewonnen?
Nee, PP is nog later denk ik
Google is alwetend, ik probeer jullie gewoon een beetje scherp te houdenquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Ja en wat google niet weet vraag je hier ofnie?
cynic vraag eens even aan google waarom eps15 geubiquitineerd wordt en door welk mechanisme ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Google is alwetend, ik probeer jullie gewoon een beetje scherp te houden
Ik moet eerst acrobat reader weer installeren, want het staat allemaal in pdf-jes, maar anders had ik het vast gevondenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
cynic vraag eens even aan google waarom eps15 geubiquitineerd wordt en door welk mechanisme ?
erm voornamelijk reinventing the steelquote:
quote:
Great Southern Trendkill is ook wel okayquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm voornamelijk reinventing the steel
een Wifi-router met die verschijnselen ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm een computer die om de haverklap uit gaat is best kut
klote computers .. ik wil een nieuwe ;'(quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
een Wifi-router met die verschijnselen ook
quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:14 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, eindelijk de paginanummers zo als ik wil! Je bent er even drie kwartier mee bezig, maar dan heb je ook wat!
ff wat nummers in Excel invoeren dan Zwansen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:27 schreef Zwansen het volgende:
Paginanummers met Word? Kerel doe je daar 3 kwartier over?
Ligt eraan hoeveel he...quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
ff wat nummers in Excel invoeren dan Zwansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |