Meet in emmen ik ben voorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Cynic het volgende:
Hey PP, kan je er met je superkrachten nu ook voor zorgen dat er een keer een meet in Emmen komt?
trouwens niks te doen hebben op je stage is nog vervelender dan heel erg druk zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:03 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik blijf dus gewoontegetrouw op het icoontje van Internet Explorer klikken...Kan ik die weghalen?
Ik moet nog een dikke honderd bladzijden Morrison, maarja, ik zit dan ook niet op stage te lezen!
nouja die vince zat dan ook wel behoorlijk aan de drank idd .... en ik denk nog wel .. als je zn laatste stuk zo leestquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef Cynic het volgende:
ja, die ziet er echt niet meer uit tegenwoordig. Blond haar en dan een zwart baardje is sowieso nogal fout. Ze waren ook wel lekker aan het drinken enzo natuurlijk
ik heb niks gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
wat de neuk is er nou weer, ik kan blijkbaar niet eens rustig een dvd-tje kijken
idd doe net of je met je hand een glas vast houd en sla die achteroverquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:06 schreef Cynic het volgende:
geloof inderdaad dat alleen Nikki Sixx en Mick Mars helemaal clean zijn.
Coole manier van afkicken btw, gewoon doen alsof je wel drinkt
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:17 schreef Cynic het volgende:
Hm, dat verhaal van Morrison gaat volgens mij niet echt goed aflopen
hehe wat doet jim eigenlijk tegenwoordigquote:
juist ja !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:50 schreef Cynic het volgende:
Nou,ik ga slapen, nog even twee daagjes doorbaggeren en dan is het weer weekend
Trusten!
't is nooit te vroeg voor bier!quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:53 schreef Cynic het volgende:
Beetje vroeg voor bier
tja ik heb het boek uit enzo ..en nu heb ook nog dingetjes te doen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef Cynic het volgende:
Nouja, boek lezen met een biertje erbij is wel fijn natuurlijk...
handig hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
Dat kutbeest is idd een bodembacterie, en kan zelfs agar als koolstofbron gebruiken
Dat vind ik ook als bodem bacterie is dat retehandig...quote:
en het komt uit zeewierquote:
de massa van cloor is 35 of 37 en niet zoiets stoms als 35,45 dat is maar een stom gemiddelde uitgerekend aan de hand van het voorkomen van isotopenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Ik kende vroeger de hele Binas uit mijn hoofd... Nou ja sommige dingen dan.
Ik weet nog dat massa van CL 35,45u. is
Dichtheid van goud 19,3 dacht ik...
* Bosbeetle heeft ook medeleiden met nouk !quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:37 schreef Nouk het volgende:
M'n zusje is jarig, het is terrasweer, en ik zit SPSS practicum te doen op de VU. Tot half 6. Ik heb echt intens medelijden met mezelf.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:37 schreef Nouk het volgende:
M'n zusje is jarig, het is terrasweer, en ik zit SPSS practicum te doen op de VU. Tot half 6. Ik heb echt intens medelijden met mezelf.
"uhuh"quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:54 schreef Blistex het volgende:
Wat is het crapforum?
Ik vond hemm ergens in een oude post van iemand.
Dude! Twijfel jij aan mijn kennis? Binas liegt nooit!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de massa van cloor is 35 of 37 en niet zoiets stoms als 35,45 dat is maar een stom gemiddelde uitgerekend aan de hand van het voorkomen van isotopen[/chemienerd]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |