quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:52 schreef ferrarifreak het volgende:
Klopt, ik snap deze domme samenwerking dan ook echt niet. Kost meer geld dan dat het oplevert volgens mij.
Maar wat is idd het nut om met een derde klasser te gaan samenwerken.quote:'We participeren niet financieel in Mechelen', stelt Feyenoords technisch directeur Mark Wotte
Wat is het nut van al die samenwerkingsverbanden op heel die fucking aardkloot! Excelsior kan ik nog begrijpen, maar al die andere verre oorden, het kost alleen maar bergen met geld.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is idd het nut om met een derde klasser te gaan samenwerken.
En waarom hadden we die ook al weer laten gaan??quote:'Wij zien in hem in eerste instantie een rechtsbuiten', aldus Wotte. 'Hij kan ook spelen in de rug van een diepe spits. In die rol is hij te vergelijken met Thomas Buffel.'
Mee eensquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat is het nut van al die samenwerkingsverbanden op heel die fucking aardkloot! Excelsior kan ik nog begrijpen, maar al die andere verre oorden, het kost alleen maar bergen met geld.
Dat is echt stom, een speler die al in het team past gaan verkopen omdat hij niet goed genoeg is. En dan haal je dezelfde soort spelerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En waarom hadden we die ook al weer laten gaan??
Omdat ie na 2 jaar een vaste basiskracht bij Feyenoord geweest te zijn niet meer aan spelen toe kwam omdat Kalou beter speelde. Buffel moest spelen, maar zo'n nieuwe jonge speler moet zichzelf eerst in de basis vechten en overleeft wel een jaartje op de bank. Totaal andere situatie dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En waarom hadden we die ook al weer laten gaan??
reken daar maar niet op. Dit "grote talent" heeft pas 4 goals gemaakt in zijn carriere. Best indrukwekkend voor een spits in belgiequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Maakt me geen fuck uit als ie er 20 intrapt volgend seizoen
Duurt wel erg lang inderdaad. De clubs zijn op de hoogte, dan kan de Uefa het toch bekend maken?quote:UEFA straft Feyenoord volgende week
Uitgegeven: 24 maart 2005 11:45
Laatst gewijzigd: 24 maart 2005 11:58
NYON - Feyenoord hoort waarschijnlijk pas dinsdag welke straf de UEFA in petto heeft naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens het UEFA-Cupduel met Sporting Lissabon, eind februari in Rotterdam.
De leden van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond vergaderen donderdag, maar doen pas woensdag uitspraak. Voordat de uitspraak openbaar wordt, stelt de UEFA de betrokken clubs op de hoogte. "Dat gebeurt waarschijnlijk dinsdag", aldus een zegsman van de UEFA. "Het duurt wat langer dan normaal omdat Goede Vrijdag en tweede paasdag er tussen zitten."
De wedstrijd werd tweemaal onderbroken omdat supporters vuurwerk en andere projectielen op het veld gooiden. Daarbij werd een speler van Sporting geraakt.
quote:Feyenoord haalt Finse jeugdinternational
[Bron: FeyenoordHvH I 31-03-2005]
Feyenoord heeft, na gisteren Benjamin de Ceulaer te hebben vastgelegd, weer een slag geslagen op de transfermarkt. Vandaag werd de Finse jeugdinternational Sammy Kipptonen voor 4 jaar gecontracteerd. Dit hebben wij uit zeer betrouwbare bron vernomen.
De 18-jarige middenvelder kan op links en op "tien" uitkomen en komt uit voor de Finse opleidingsploeg. Ook is hij international onder 19 jaar. Hij zal volgend jaar waarschijnlijk uitkomen voor Jong Feyenoord en de A1. Het is waarschijnlijk uitgesloten dat hij aan Excelsior zal worden verhuurd. SC Heerenveen zat ook achter dit talent, maar hij koos definitief voor Feyenoord.
Hopelijk een 1 April grap, anders...........quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:37 schreef Cart_man het volgende:
En koop er nog maar een...
Tering das een forse straf.......................quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:07 schreef Cart_man het volgende:
Volgens Radio Rijnmond is de straf als volgt: 1 jaar uitsluiting + 110.000,- Zwitserse franken boete.
Niet zo een geslaagde 1 aprilgrap mocht het zo zijn...
Jezusquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:07 schreef Cart_man het volgende:
Volgens Radio Rijnmond is de straf als volgt: 1 jaar uitsluiting + 110.000,- Zwitserse franken boete.
Van de NOS site... zal ook wel 1 april zijn. Hoop het wel tenminstequote:01 April 2005 14:16
FC Den Bosch-Feyenoord verboden
De wedstrijd FC Den Bosch-Feyenoord, die woensdag 6 april gepland staat, is door de burgemeester van Den Bosch, Jo Rombouts, verboden.
De Brabantse degradatiekandidaat heeft onvoldoende voorwaarden gecreëerd om de wedstrijd zonder incidenten te kunnen laten doorgaan. Zolang het bestuur van FC Den Bosch niet de de noodzakelijke maatregelen genomen heeft, mogen er ook geen andere thuisduels gespeeld worden.
Volgens Rombouts is de situatie in het stadion momenteel zo onveilig dat het onverantwoord is er competitieduels met met toeschouwers te spelen. Twee weken geleden ontstonden rellen rond het duel van Den Bosch met Roda JC.
geen grapje helaasquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:48 schreef Xante het volgende:
[..]
Van de NOS site... zal ook wel 1 april zijn. Hoop het wel tenminste.
Ik heb het nog nergens bevestigd gezien dus........................quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:22 schreef heiden6 het volgende:
En tering, een jaar uitsluitsel, ik mag toch hopen dat dát een 1 april grap is. Dat zou wel een heel bizar zware straf zijn van de UEFA.
Wij zijn Feyenoord hoor, zo makkelijk zal de knvb het ons niet makenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:22 schreef heiden6 het volgende:
Ach, drie punten cadeau zonder naar Den Bosch te hoeven is geen ramp. Het schema is al druk genoeg met al die WK-kwalificatiewedstrijden en de beker nog naast de competitie; het scheelt een hoop energie, en eventueel nog schorsingen en blessures.
Waarom? Winnen daar deden we sowieso wel, maar nu kan de KNVB ons doelsaldo lager houden, mocht het daar nog op aankomenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord hoor, zo makkelijk zal de knvb het ons niet maken![]()
3-0 geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:10 schreef rotskibo het volgende:
dan wordt het toch reglementair 0-3 ? of 0-1 ?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:07 schreef Cart_man het volgende:
quote:FC Den Bosch-Feyenoord naar 13 april
De KNVB heeft de door burgemeester Rombouts van Den Bosch verboden wedstrijd FC Den Bosch-Feyenoord verplaatst naar 13 april. Indien het duel op die datum in Den Bosch opnieuw wordt verboden, dan wordt de wedstrijd op dezelfde woensdag in Rotterdam gespeeld.
Burgemeester Rombouts verbood Den Bosch-Feyenoord omdat hij vindt dat de situatie in de Bossche Vliert, naar aanleiding van ongeregeldheden tegen Roda JC, onverantwoord is.
Mogen we dan gratis?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef rotskibo het volgende:
Indien het duel op die datum in Den Bosch opnieuw wordt verboden, dan wordt de wedstrijd op dezelfde woensdag in Rotterdam gespeeld.
Het schijnt dat ze ook rekening houden met het "Europese verleden" van Feyenoord....quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens lijkt het me sterk, AS Roma gooide Frisk een aansteker recht voor zijn koker en die kregen ook een (redelijk) milde straf volgens mij.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:50 schreef Moreno het volgende:
De KNJB is weer bezig hoor, effe snel ergens een wedstrijdje tussen proppen voor Feyenoord. Kijk eens op wat voor een datum FC Den Bosch - Feyenoord er ff tussen geprikt word!
10 apr 2005: NAC - Feyenoord
13 apr 2005: FC Den Bosch - Feyenoord
17 apr 2005: Feyenoord - Ajax
20 apr 2005: Feyenoord - PSV
Denk dat ze weinig te willen hebben!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:01 schreef Moreno het volgende:
In 10 dagen tijd 4 wedstrijden, waarvan 2 loodzware! Hoe kan Feyenoord ooit hiermee akoord zijn gegaan?
Een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord hoor, zo makkelijk zal de knvb het ons niet maken![]()
IK heb 2 jaar geleden nog los op de zijde van HKN gezeten. Valt allemaal reuze mee daar. Geloof dat er naast het uitvak wel vaak Feijenoorders zitten. Al kan je bij NEC redelijk normaal zitten, zolang je maar niet te enthousiast gaat juichen. Is een redelijk goede relatie tussen beide kernen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:47 schreef yozd het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze ook rekening houden met het "Europese verleden" van Feyenoord....
soort optelsommetje en dan kan het redelijk oplopen.
Nog ff een vraagje...
zijn er hier mensen die wel eens naar NEC - Feyenoord zijn geweest en dan niet in het uitvak zijn
gaan zitten, maar in een ander vak? Zo ja, spreek je dan met een paar lui af in welk vak je gaat
zitten of ga je gewoon verspreid zitten?
Ik ben nl van plan om naar die wedstrijd te gaan dit seizoen (woon in Nijmegen), maar met mijn
silvercardje kom ik toch niet aan kaartjes voor het uitvak denk ik, dus probeer ik via kennissen hier
kaarten te regelen voor het NEC vak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |