Chris was niet eens opgeroepen, degene die scoorde voor Ghana was Asamoah Gyan van Modenaquote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef mister_popcorn het volgende:
Gyan heeft gescoord voro Ghana. Mooi voor die man.
Van Udinese, toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:47 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Chris was niet eens opgeroepen, degene die scoorde voor Ghana was Asamoah Gyan van Modena
Aha.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Die is eigendom van Udinese, maar verhuurd aan Modena.
Te weinig speeltijd neem ik aanquote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Aha.
Waarom is Gyan er niet bij dan, eigenlijk?
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
Misschien is een oefenwedstrijdje tegen Torpedo Moskou wat voor jullie?
Klik
quote:28-03-2005: Ivoorkust rekent definitief niet meer op Kalou
[Bron: FR-Fans.nl]
De nationale voetbalbond van Ivoorkust rekent er niet meer op dat Salomon Kalou in het shirt van het nationale elftal zal spelen. Voorzitter Anouma liet weten dat Kalou een deadline heeft gekregen en niet gereageerd heeft. Daarmee is het waarschijnlijk definitief uitgesloten dat Kalou ooit nog eens voor Ivoorkust speelt.
Salomon wil graag voor Nederland voetballen. Als hij snel de Nederlandse nationaliteit krijgt dan kan hij nog meedoen aan het WK<20.
Dus naast Excelsior, NAC, Westerlo, Supersport Afrika, Belo Horizonte, Feyenoord Ghana nu ook KVM waarschijnlijk...quote:28-03-2005: Feyenoord gaat samenwerken met Kv Mechelen [update]
[Bron: FR-Fans.nl]
VI hoofdredacteur Johan Derksen meldde vanavond in het programma Voetbal Insite dat Feyenoord een samenwerkingsverband heeft gesloten met de Belgische derde klasser Kv Mechelen. De club, bijna 20 jaar geleden nog winnaar van de toenmalige EuropaCup II, gaat (voornamelijk buitenlandse) spelers van Feyenoord opleiden. Andre Wetzel zal namens de Rotterdammers in Mechelen trainer worden.
Een belangrijke reden van Feyenoord om naast met Westerlo nog een samenwerkingsverband aan te gaan in Belgie is dat jonge spelers van buiten de EU een hoog basissalaris moeten verdienen in Nederland. In België is dat niet het geval en zijn spelers dus veel goedkoper.
Update: De website van Voetbal International is overigens nog iets voorzichtiger dan Derksen en meldt dat de onderhandelingen tussen Mechelen en Feyenoord nog niet afgerond zijn. Feyenoord hoopt de samenwerking zo snel mogelijk te bewerkstelligen.
Niet waar, ik kom primair voor het voetbal. Alles wat daarom heen komt kijken is mooi meegenomen.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:47 schreef Luni het volgende:
[..]
[loek mode aan] Jij gaat alleen maar voor het rellen naar Feyenoord [loek mode uit]
Hehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Erasmusch het volgende:
Dus naast Excelsior, NAC, Westerlo, Supersport Afrika, Belo Horizonte, Feyenoord Ghana nu ook KVM waarschijnlijk...
Wat een verrassingquote:Brand in jeugdhonk ook gesticht
Rotterdam - De brand, die woensdagmorgen het jeugdhonk van SC Feyenoord volledig in as legde, is aangestoken. Dat blijkt uit technisch onderzoek van de politie.
De kleine brand die dezelfde morgen woedde bij FC Boszoom was ook gesticht. Supporters van Feyenoord verdenken Ajax-supporters van de brandstichtingen. Het was exact acht jaar geleden dat Ajax-supporter Carlo Picornie om het leven kwam na een treffen van Ajax- en Feyenoordaanhang in Beverwijk.
De politie wil niet zeggen of zij aan één brandstichter denkt en of zij verdachten op het oog heeft. ,,Er zijn nog geen aanhoudingen verricht.''
Ech wel.quote:
En de zoveelste buitenlander, die in verband wordt gebracht met Feijenoord.quote:Elrich in verband gebracht met Feyenoord
[ Feyenoord-Netwerk ]
Volgens geruchten zou Feyenoord geinteresseerd zijn in de Australier Ahmad Elrich. De Australier is al maanden in onmin met zijn Koreaanse club Busan Icons, de club waar Feyenoord sinds de komst van Song nauwe banden mee heeft. De aanvaller maakte na drie weken training zijn comeback als invaller in het nationale elftal van Australie met het beslissende doelpunt tegen Irak na zijn eerste echte actie in de wedstrijd. Naast Feyenoord worden twee Franse en drie Engelse clubs genoemd. De speler zelf liet na de wedstrijd weten zich na het mislukken van een transfer naar Birmingham zich weinig illusies te maken voorlopig. Hij wil zich dan ook volledig concentreren op de volgende interland.
Helemaal niet raar, ze denken tenminste aan onze biertijd! ik heb een hekel aan 12.30 uur. En ik heb de avond ervoor een feestje, dus het komt goed uit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
Raar dat ie trouwens om 1430 begint. Neusjes en boertjes spelen de dag ervoor en Roda-NAC om 1630
Is dat het enige waar je aan denkt, biertijd? Schaam je.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, ze denken tenminste aan onze biertijd! ik heb een hekel aan 12.30 uur. En ik heb de avond ervoor een feestje, dus het komt goed uit.
Zegt het lopende biervatquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je aan denkt, biertijd? Schaam je.
quote:FEYENOORD LEGT BENJAMIN DE CEULAER VAST
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met het Belgische Sint Truiden over de komst van Benjamin De Ceulaer. De Belgische spits tekent binnenkort een contract voor drie seizoenen in De Kuip, met een optie voor nog eens twee jaar. Feyenoord en De Ceulaer waren al eerder persoonlijk rondgekomen. Bij Sint Truiden had De Ceulaer nog een contract voor één seizoen.
In overleg met de speler zelf zal technisch directeur Mark Wotte binnenkort bepalen hoe de nabije toekomst van De Ceulaer in Rotterdam er uit zal gaan zien. ‘In dat gesprek zullen we bepalen of we Benjamin het eerste jaar uitlenen of dat hij direct begint in de A-selectie. Als we besluiten tot uitlenen, ligt onze voorkeur bij een club in de eredivisie’, aldus Wotte, die De Ceulaer ‘een talentvolle en snelle aanvaller’ noemt.
De Ceulaer verblijft momenteel nog in Italië. Hij verblijft daar met Jong België na de met 0-4 gewonnen interland tegen Jong San Marino. De Ceulaer was een van de doelpuntenmakers. In de vorige wedstrijd van Jong België was hij ook al succesvol.
bron: www.feyenoord.nl
Van mij mag je hem hebben. Gratis en voor niets.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:00 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel een jaartje naar ons toe komen
Nou... Er zitten er nog wat tussen, zoals Vanden Borre en Proto. Maar De Ceulaer is zeker een veelbelovende speler.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Schijnt na Kompany het grootste talent uit Belgie te zijn. Ben benieuwd.
Of hij komt uit Walloniëquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:55 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
In ieder geval een speler die Nederlands spreekt, dat is bij ons al een unicum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |