Is dat het enige waar je aan denkt, biertijd? Schaam je.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, ze denken tenminste aan onze biertijd! ik heb een hekel aan 12.30 uur. En ik heb de avond ervoor een feestje, dus het komt goed uit.
Zegt het lopende biervatquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je aan denkt, biertijd? Schaam je.
quote:FEYENOORD LEGT BENJAMIN DE CEULAER VAST
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met het Belgische Sint Truiden over de komst van Benjamin De Ceulaer. De Belgische spits tekent binnenkort een contract voor drie seizoenen in De Kuip, met een optie voor nog eens twee jaar. Feyenoord en De Ceulaer waren al eerder persoonlijk rondgekomen. Bij Sint Truiden had De Ceulaer nog een contract voor één seizoen.
In overleg met de speler zelf zal technisch directeur Mark Wotte binnenkort bepalen hoe de nabije toekomst van De Ceulaer in Rotterdam er uit zal gaan zien. ‘In dat gesprek zullen we bepalen of we Benjamin het eerste jaar uitlenen of dat hij direct begint in de A-selectie. Als we besluiten tot uitlenen, ligt onze voorkeur bij een club in de eredivisie’, aldus Wotte, die De Ceulaer ‘een talentvolle en snelle aanvaller’ noemt.
De Ceulaer verblijft momenteel nog in Italië. Hij verblijft daar met Jong België na de met 0-4 gewonnen interland tegen Jong San Marino. De Ceulaer was een van de doelpuntenmakers. In de vorige wedstrijd van Jong België was hij ook al succesvol.
bron: www.feyenoord.nl
Van mij mag je hem hebben. Gratis en voor niets.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:00 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel een jaartje naar ons toe komen
Nou... Er zitten er nog wat tussen, zoals Vanden Borre en Proto. Maar De Ceulaer is zeker een veelbelovende speler.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Schijnt na Kompany het grootste talent uit Belgie te zijn. Ben benieuwd.
Of hij komt uit Walloniëquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:55 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
In ieder geval een speler die Nederlands spreekt, dat is bij ons al een unicum
Hehequote:
Wat een nichtquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:23 schreef ferrarifreak het volgende:
Hij schijnt ook z'n kapper naar Rotterdam over te laten komen
Waar stemmen? ik dacht dat het er al doorheen was...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:55 schreef Cart_man het volgende:
En Feijenoord is wel een voorstander van de playoffs, maar zullen toch nee stemmen. Redenen daarvoor zijn me niet helemaal duidelijk...
Ik ook, maar er is nog hoop, blijkbaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar stemmen? ik dacht dat het er al doorheen was...
quote:Zit nog steeds te wachten op de straf van de Uefa. Nog 2 minuutjes...![]()
Valt weer mee dan.quote:31-03-2005: Samenwerking Kv Mechelen; Antwerp + Westerlo afgestoten
[Bron: FR-Fans.nl]
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord definitief gaat samenwerken met Kv Mechelen. Bij de Belgische club wordt André Wetzel door de Rotterdammers als trainer neergezet. Het is de bedoeling dat in Mechelen (jonge) niet-EU-spelers worden gestald, die op termijn de stap naar de Kuip kunnen maken.
Het is ook mogelijk dat niet-EU-spelers die nu al bij Feyenoord spelen tijdelijk naar België verhuizen, zoals de Bulgaar Ivan Bandalovski.
De samenwerking met Mechelen zorgt ervoor dat Feyenoord de contacten met andere Belgische clubs stopzet. Bij Westerlo blijft na de zomer enkel nog één jonge Braziliaan over (Jackson de Coelho), waar Alex Brosque (Australië) naar toe gaat is nog niet bekend. Bij Fc Antwerp zitten momenteel drie Ghanese Feyenoorders.
'We participeren niet financieel in Mechelen', stelt Feyenoords technisch directeur Mark Wotte. 'In die zin wordt Kv Mechelen dus zeker geen tweede Excelsior.'
'Modieus' volgens de laatste oostblokstandaardenquote:31-03-2005: Nac wil voorlopig De Ceulaer niet huren
[Bron: AD]
Gisteren rondde Feyenoord de overgang van Benjamin de Ceulaer na langdurige onderhandelingen met Sint-Truiden af. De Ceulaer wordt in principe eerst verhuurd aan een andere Nederlandse club. Ook Nac was in de race om de handtekening van de jeugdinternational, maar die club zegt voorlopig niet in te zijn voor het huren van de speler van Feyenoord.
Feyenoords technisch directeur Mark Wotte ziet De Ceulaer als een talent dat de komende jaren de stap naar het spelen voor een topclub zal moeten zetten. 'We bekijken een paar opties om hem eerst elders te stallen en te laten rijpen. Al zal dat ook samenhangen met wat er komende zomer in onze eigen A-selectie gebeurt', aldus Wotte.
De Ceulaer staat in eigen land te boek als de Beckham van Staaien. Niet zozeer vanwege zijn trap, maar door zijn steeds wisselende, modieuze kapsels die hem worden aangemeten door zijn vriendin. Staaien is de naam van het stadion van Sint-Truiden.
'Wij zien in hem in eerste instantie een rechtsbuiten', aldus Wotte. 'Hij kan ook spelen in de rug van een diepe spits. In die rol is hij te vergelijken met Thomas Buffel.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |