Als je goed had gelezen dan wist je dat het waarschijnlijk rond de 5 tot 6 zal liggen. Een hoop geld, maar zeker waard.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10 miljoen heeft ajax daar wel eens geld voor ?
Volgens mij krijgen ze seizoen weer 1/5 van de transfersom van Zlatan, dus ff wat bijleggen nogquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10 miljoen heeft ajax daar wel eens geld voor ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen dan wist je dat het waarschijnlijk rond de 5 tot 6 zal liggen. Een hoop geld, maar zeker waard.
quote:Vermoedelijk vraagt AZ-voorzitter Dirk Scheringa maar liefst tien miljoen euro voor de middenvelder. Eerder meldde nog de Volkskrant, dat het om zes miljoen euro zou gaan. Echter, door het succes van AZ in de loop van het seizoen, kan de vraagprijs nog hoger uitvallen.
Ik dat ze bezig zijn met een speler van WBA als opvolger van Van Bommelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze seizoen weer 1/5 van de transfersom van Zlatan, dus ff wat bijleggen nog
Verder denk ik niet dat Landzaat naar ajax vertrekt als die geen 2e worden.
Heb trouwens ook gehoord dat PSV op de achtergrond bezig is met Landzaat als opvolger van van Bommel al denk ik niet dat PSV 10 miljoen voor hem neer gaat tellen.
AZ speelt voorronde CL als ze tweede worden, ze zijn er dus nog niet dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef S-Two het volgende:
Als Ajax geen CL speelt en AZ wel, komt ie echt niet naar ons toe hoor....
Een of andere Hongaar toch??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:19 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ik dat ze bezig zijn met een speler van WBA als opvolger van Van Bommel
Geboortedatum: 06-05-1976quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat is de leeftijd van Danny?
Hoe lang is zijn contract nog?
28 en een nog 3 jaar doorlopend contract????quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geboortedatum: 06-05-1976
Volgens mij heeft hij een contract tot medio 2008
Landzaat zal niet naar PSV gaan, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze seizoen weer 1/5 van de transfersom van Zlatan, dus ff wat bijleggen nog
Verder denk ik niet dat Landzaat naar ajax vertrekt als die geen 2e worden.
Heb trouwens ook gehoord dat PSV op de achtergrond bezig is met Landzaat als opvolger van van Bommel al denk ik niet dat PSV 10 miljoen voor hem neer gaat tellen.
Er wordt gezegd dat Hiddink vorige week bij Chelsea - WBA naar Zsoltan Gera is gaan kijken als opvolger van van Bommelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:19 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ik dat ze bezig zijn met een speler van WBA als opvolger van Van Bommel
Leuk, maar heeft niets met Ajax te maken en kan je dus beter in je eigen PSV-topicje plaatsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef PyTh het volgende:
Er wordt gezegd dat Hiddink vorige week bij Chelsea - WBA naar Zsoltan Gera is gaan kijken als opvolger.
Die Hongaar zal waarschijnlijk ook niet voor minder dan een miljoentje of 7 mogen vertrekken als er al een poging gedaan zal worden hem vast te leggen.
Wat dat betreft zie ik liever een Nederland komen en er is op het moment geen betere vervanger voor van Bommel dan Landzaat.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat Hiddink vorige week bij Chelsea - WBA naar Zsoltan Gera is gaan kijken als opvolger.
Die Hongaar zal waarschijnlijk ook niet voor minder dan een miljoentje of 7 mogen vertrekken als er al een poging gedaan zal worden hem vast te leggen.
Wat dat betreft zie ik liever een Nederland komen en er is op het moment geen betere vervanger voor van Bommel dan Landzaat.
En waarom niet dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat zal niet naar PSV gaan, dat geloof ik niet.
Om de redenen die ik hiervoor al noemde. Hoe graag je het ook zou willen, Landzaat zal bij AZ blijven, naar Ajax gaan of naar het buitenland gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
En waarom niet dan?
Ik denk zelfs dat als hij op het moment van beide een aanbieding zou krijgen hij eerder voor PSV zal kiezen dan voor ajax ondanks dat hij daar ooit begonnen is.
Een zinkend schip betreden en UEFA-Cup spelen of een Hovercraft pakken en CL spelen
Daar zit wel wat in ja....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij zijn we al zover gezonken dat het niet meer verder kan PyTh...
Heb geen enkele reden voorbij zien komen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Om de redenen die ik hiervoor al noemde. Hoe graag je het ook zou willen, Landzaat zal bij AZ blijven, naar Ajax gaan of naar het buitenland gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |