het voetbal is beter af zonder ze . als ze willen knokken moeten ze een zaal afhuren met een ring en 1 voor 1 lekker motten. volledig legaal en je kan daarna een biertje pakken met de feyenoorders of wat dan ook . dat mensen elkaar de harses in slaan voor voetbal is werkelijk achterlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef twi het volgende:
Mooi gesproken. Ik ben er dan ook voor om de naam "Carlo" uit die banner te verwijderen. Dan is 'ie wel prima in orde, natuurlijk.
En aan Ajacieden die anders over die Picornie denken: Wat voel je dan, sympathie voor 'm? Medelijden? Ik ben wel benieuwd.
Geloof niet dat Hiddink nog behoudender kan gaan spelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bla bla bla, werd dat vorig jaar ook niet heel hard geroepen toen Robben, Kezman en Rommedahl vertrokken?
wat heeft De Ridder nou gepresteerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:37 schreef chrdek het volgende:
"De Ridder lijkt eerste slachtoffer trainerswissel " http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=18241
misschien moeten we bij de eerst komende wedstrijden maar flink de ridder gaan aanmoedigen.... de mul beter dan de ridder??
Dat vroeg ik me nou ook af!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:39 schreef The_Hives het volgende:
Arie nog niet weg?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geloof niet dat Hiddink nog behoudender kan gaan spelen
heb je wel eens naar het verschil van de acties op rechts van de ridder en de mul gekeken? de mul werdt met zijn 40 kilo elke keer simpel weggezet, terwijl de riddel heel erg dreigend is vanwege zijn snelheid en technische kwaliteitenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:41 schreef keijz het volgende:
[..]
wat heeft De Ridder nou gepresteerd
echt niet meer dan De Mul hoor!
Blind kent ze het beste van ons allemaal, hij zal het wel weten dus
Vraag me ook af wat er is besloten op die vergadering , maar ben bang dat Arie voorlopig nog niet weg gaatquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:39 schreef The_Hives het volgende:
Arie nog niet weg?
Een soort Unreal Tournament... team deathmatchquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:21 schreef Chadi het volgende:
het voetbal is beter af zonder ze . als ze willen knokken moeten ze een zaal afhuren met een ring en 1 voor 1 lekker motten. volledig legaal en je kan daarna een biertje pakken met de feyenoorders of wat dan ook . dat mensen elkaar de harses in slaan voor voetbal is werkelijk achterlijk.
Wat is er triest aan? Van mij mogen alle hooligans van welke club dan ook nog eerder gisteren dan vandaag ophouden met ademhalen, maar een jeugdcomplex in de fik zetten is gewoon triest.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij doe jij op dit moment even triest, zo niet nog triester zure cult...
Wel héél toevallig op de 23e. Als wraak voor dat spelershome, dat lijkt me zonneklaar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Iedere supporter van ADO of Ajax zet dingen van de tegenstander in de hens...
Gelukkig maar dat jij al weet wie de daders zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel héél toevallig op de 23e. Als wraak voor dat spelershome, dat lijkt me zonneklaar.
Ow dus jij suggereert nu dat ik het gedaan zou kunnen hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel héél toevallig op de 23e. Als wraak voor dat spelershome, dat lijkt me zonneklaar.
ja manquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ow dus jij suggereert nu dat ik het gedaan zou kunnen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |