Voor banaanvragen moet je in CUL wezenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
BAN! BAN! BAN!
Hij had laast trouwens een post zonder een ambulance er in![]()
Ik mag je nu al....quote:Op maandag 21 maart 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
Waarom moet elke post van jouw iets bevatten wat over een ambulance gaat?
Waarom staat er onder elke post van jou zo'n uitermate beroerd geschreven Engels zinnetje?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
quote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
Dan moet je ook het woord 'Ambulance' of 'ongeval' in de TT zetten!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Faraooooooooooooooo!
Hebt ie een naamtopic, is hij er niet
De ambulance was in ieder geval snel ter plaatsequote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:09 schreef Dophertje het volgende:
Omdat dat z'n grote hobby is misschien ?![]()
Preciesquote:Op maandag 21 maart 2005 17:14 schreef fratsman het volgende:
Bewijst wel dattie plezier in z'n werk heeft.
Da's een 2-toon, zowel op politie en brandweerwagens, wij hebben een 3-toonquote:Op maandag 21 maart 2005 17:16 schreef JMB het volgende:
* JMB zet zijn sirene aan: *TATUUU TATUUU TATUUU*
Well thank you.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:17 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi die posts van Farao. Niet alleen de plaatjes trouwens.
quote:
Die zegt geen taatuu maar whiew whiewquote:Op maandag 21 maart 2005 17:34 schreef Drifter__ het volgende:
Taaaatuuuutaaaaatuuuuuu
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:34 schreef Drifter__ het volgende:
Wanneer je hem nodig hebt, piep je wel anders he![]()
Sjun waquote:Op maandag 21 maart 2005 18:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Een limburgse Ambulance meneer op Fok!
Of de admins enzo hier moeten de zoekfunctie eens maken, dan kan ik weer zoeken op woorden als ambulance en ongeval op op te reagerenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:52 schreef Dante_A het volgende:
Dan moet je ook het woord 'Ambulance' of 'ongeval' in de TT zetten!
Zeg, kun je die taxi niet iets goedkoper maken? 650 euri voorrijkosten vind ik nogal veelquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:02 schreef Farao het volgende:
tekst
en dan kan ik jou persoonlijk een vraag stellen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:34 schreef Farao het volgende:
Stuur maar even 'n mailtje richting ggd_ozl@hotmail.com
bedankt, ga ik je morgen mailen ik heb een paar vragen en ik zal dan ook iets over mezelf vertellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:48 schreef Farao het volgende:
Ja die heb ik zelf aangemaakt. Emailadressen van de ggd eindigen op @ggdozl.nl en zijn niet van hotmail.
Mijn eigen ggd mailadres zet ik hier ook niet neer want daar staat m'n naam in vermeld.
Maar dat hotmail adres kan je dus gerust gebruiken, ik ben de enige die daar toegang tot heeft.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
teveel eer voor die forumverneuker
Bmw'squote:Op vrijdag 1 april 2005 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben blij met een user als farao. ten minste iemand die echt verstand heeft van auto's. Nou ja, een bepaald soort auto's dan.
Waarom niet, als de man het leuk vindt, laat hem dan.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
Is het goed als ik jou ook lastigval met een ambulante vraag op dat e-mail adres?quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:48 schreef Farao het volgende:
Ja die heb ik zelf aangemaakt. Emailadressen van de ggd eindigen op @ggdozl.nl en zijn niet van hotmail.
Mijn eigen ggd mailadres zet ik hier ook niet neer want daar staat m'n naam in vermeld.
Maar dat hotmail adres kan je dus gerust gebruiken, ik ben de enige die daar toegang tot heeft.
Ga je gang, vragen over ambulance en/of ambulante(zorg), geen probleem. Al denk ik eigenlijk dat je niet ambulante bedoelde maar gewoon ambulancequote:Op vrijdag 1 april 2005 18:05 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Waarom niet, als de man het leuk vindt, laat hem dan.
Er zijn genoeg mensen die het leuk vinden (waaronder ikzelf).
[..]
Is het goed als ik jou ook lastigval met een ambulante vraag op dat e-mail adres?![]()
Nee, Kneusquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Als je met een meisje / vrouw bezig bent ,ga je zeker op je hoogtepunt als een gek TATUTATUTATU roepen
hehe, heb 't nog niet geprobeerd maar denk niet dat m'n vrouw dat erg op prijs zou stellen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Als je met een meisje / vrouw bezig bent ,ga je zeker op je hoogtepunt als een gek TATUTATUTATU roepen
Whahaha geweldigquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nee, Kneus!
Wat jij doet is tweetonig zijn sirene is drietonig! Lees je ff in, in het topic als je leuk wil zijn
Am-Bu-Lan-Ce toch????quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Owja, ambu's hebben drietonige sirenes.
"Nog-Niet-Dood" was het ezelsbrugetje toch
volgens mij was het "al-weer-een-lijk"quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
nee, zo van "hij is al dood, daar gaat ons brood"
Het is een lichtgevend ijsklontje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is dat een zwaailicht in je avater ?
[subb]Nope 3 voor 2 euro bij de blokkerquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in een keer goed!!!![]()
hoe raad je 't zo, toevallig ook van je werkgever gekregen?
Gelukkig betaalt de verzekeringquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee het was dui-zend-gul-den
Dat kostte zo'n geintje geloof ik.
Er is wel een centraal ambulance topicquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Cassius het volgende:
Is er ooit al es een 'Pimp hier met je ambulance'-topic geweest?
Het was een gokje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in een keer goed!!!![]()
hoe raad je 't zo, toevallig ook van je werkgever gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |