Ik probeer ook meestal kort en bondig te zijn, maar wat jij verteld is ook erg abnormaal? Dat diegene jou een "onbeschofte boer" noemt gaat wel erg ver, gelukkig heb ik dat nog niet gehad..quote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef buzzer het volgende:
ik kap die gesprekken altijd direkt af......
en niet meer op een vriendelijke manier.
daar ben ik mee gestopt toen zo'n pummel nat het "gesprek" terugbelde dat ik een onbeschofte boer was...
Dat is nu juist het probleemquote:Op maandag 21 maart 2005 16:09 schreef kleinmeiske het volgende:
...
En gewoon niet meer opnemen als er geen nummer aan hangt.
Ik zeg meestal eerst gewoon mn naam en als ik dan een of ander bedrijf heb die ik niet ken dan zeg ik meteen dat ik niet geïnteresseerd ben.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:11 schreef mel723 het volgende:
Opnemen met 'Nee' of 'Ik wil niets kopen'. Als ze je iets wouden verkopen vallen ze van hun stoel van schrik/verbazing en als het iemand is die je kent vindt die het toch niet erg.
Ik had er trouwens in het begin (dat ik m'n huis had) ook heel erg last van maar dat is nu echt veel minder (anderhalf jaar later).
ja, en alleen omdat ik na 5x "geen interesse" van narigheid maar heb opgehangen omdat die persoon door bleef gaan....quote:Op maandag 21 maart 2005 16:09 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik probeer ook meestal kort en bondig te zijn, maar wat jij verteld is ook erg abnormaal? Dat diegene jou een "onbeschofte boer" noemt gaat wel erg ver, gelukkig heb ik dat nog niet gehad..
Maar t scheelt wel. Een nummermelder wil ook nog wel helpen.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef 700MB het volgende:
Dat infofilter werkt alleen bij de bedrijven die erbij zijn aangesloten, en dat zijn ze lang niet allemaal.
Nou ja, dan zou je geen telefoon meer op kunnen nemen als het nummer niet bekend is?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Maar t scheelt wel. Een nummermelder wil ook nog wel helpen.
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:08 schreef haagse_elfje het volgende:
geheim nummer heb ik nooit last van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |