Naast de paap in een keldertje.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee waar zit ie?!?
ben door de drukte al 'n tijd niet in de stad geweest, maar woon[de] praktisch in de Waag...
Ja erg he...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
@ iedereen: we moeten wel kappen nu over die sigaretten, ik voel een terugval aankomen
want ja: roken en fokken, da's ook zo'n fijne.....
En we geven ook het verkeerde voorbeeld voor de (jongere) niet-rokers onder ons.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
he Diz ik ben eerder vrij vandaag [nu dus], moet ik je komen troosten?!?
@ iedereen: we moeten wel kappen nu over die sigaretten, ik voel een terugval aankomen
want ja: roken en fokken, da's ook zo'n fijne.....
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
he Diz ik ben eerder vrij vandaag [nu dus], moet ik je komen troosten?!?
Dat weet ik ook wel, maar ik probeer hier het goede voorbeeld te geven; werk nou mee!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:06 schreef Christine het volgende:
Maar het is wel lekker en dat heft alle nadelen weer op
Ik rook alleen maar als 't gezellig is en als ik toch al naar rook stinkquote:Op maandag 21 maart 2005 15:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel grappig, vroeger móest ik ook echt roken tijdens het stappen, maar sinds ik (tijdelijk) ben gestopt rook ik eigenlijk alleen nog maar als ik wil ontspannen. En soms als ik heeeeel dronken ben ook tijdens het stappen/drinken, maar eigenlijk meestal niet. Je krijgt er zooooo'n gare bek van de volgende ochtend! (ook wel als je alleen maar drinkt, maar met sigaretten is het wel een stuk erger)
Jij met je Amstel. Dat vind ik nou zulk vies arbeidersbier!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Graag
![]()
Neem je een sixpack amstel mee?
1- Amstelquote:Op maandag 21 maart 2005 15:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij met je Amstel. Dat vind ik nou zulk vies arbeidersbier!![]()
Mag ik ook komen?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Graag
![]()
Neem je een sixpack amstel mee?
1 - Grolschquote:Op maandag 21 maart 2005 15:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
1- Amstel
2- Heineken
3- Dommelsch
en jij?
Auw... doe nog eens, het was best lekker zo een spankquote:
1 - Amstelquote:Op maandag 21 maart 2005 15:10 schreef Dizer het volgende: