Als je shag gewend bent voelt zo'n filter in je bek opeens heel raar aan.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:57 schreef babette21 het volgende:shag..... hebbie op 't laatst zo'n klef papiertje over
ik heb in Oz wel shag gerookt, sigaretten zijn daar echt niet te betalen...
Inderdaad!!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:54 schreef Bupatih het volgende:
De snelheid van Fok! heeft ook zo zijn nadelen.
koffie en sigaretten horen ook samen....quote:Op maandag 21 maart 2005 14:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, dat is wel zo, ik heb absoluut geen motivatie om te stoppenen nu (met die stress) rook ik ook meer dan ooit.. En alcohol en sigaretten horen ook gewoon samen natuurlijk
Maar het geld raakt echt op
Ik ben vandaag zooooo vrolijkquote:Op maandag 21 maart 2005 14:56 schreef Orginial het volgende:
Mijn god, wat gaat dit snel. Ik heb een stuk of 10 topics gemist.![]()
Ben je wel eens in Bar & Boos geweest?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
koffie en sigaretten horen ook samen....
en telefoon en sigaretten horen ook samen....
en de kroeg zónder sigaretten... daar wil ik niet eens aan denken
quote:
Bij mij hoort Fokken en sigaretten ook samen..quote:Op maandag 21 maart 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sorry ben niet van oorsprong Nederlands, wat betekent "aan de rol gaan" ?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:01 schreef babette21 het volgende:
DizNog lekker aan de rol gegaan vannacht?!
![]()
Nee serieus, heb het niet echt mee de laatste tijd.quote:
Of je nog sex gehad heb.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry ben niet van oorsprong Nederlands, wat betekent "aan de rol gaan" ?
Ooh en hoi mop
nee waar zit ie?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:01 schreef Christine het volgende:
Ben je wel eens in Bar & Boos geweest?
Ik wil ook opgevrolijkt wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:01 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net The Incredibles gekocht, om mezelf op te vrolijken
Ooh dat, jahquote:
Wel grappig, vroeger móest ik ook echt roken tijdens het stappen, maar sinds ik (tijdelijk) ben gestopt rook ik eigenlijk alleen nog maar als ik wil ontspannen. En soms als ik heeeeel dronken ben ook tijdens het stappen/drinken, maar eigenlijk meestal niet. Je krijgt er zooooo'n gare bek van de volgende ochtend! (ook wel als je alleen maar drinkt, maar met sigaretten is het wel een stuk erger)quote:Op maandag 21 maart 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
*mompelt iets over email*quote:Op maandag 21 maart 2005 15:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee serieus, heb het niet echt mee de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |