Er zit nog een stoep tussenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef Paxlie het volgende:
Moeten ze gebruik maken van de stoep om op de parkeerplaats te komen ? Oftewel, zit er nog iets tussen de parkeerplaats en de openbare weg ?
Want dan mag het niet en moeten ze eerst een uitrit laten maken/aanvragen.
De desbetreffende hoek is ZEER onoverzichtelijk, als ze uitrijden kunnen ze niets zien omdat de woning de bocht afschermdquote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef mynick het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat het probleem nu is, is het gevaarlijk voor die kinderne dat er een auto in de tuin geparkeerd staat? Ik neem aan dat ze niet vol gas over de stoep hun tuin in rijden?
Nou en? Ze zullen echt wel uitkijken voordat ze de stoep oversteken...quote:
Voor mij zit er geen reden aan vast, het is gewoon een vraag.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou en? Ze zullen echt wel uitkijken voordat ze de stoep oversteken...
Wat is de èchte reden? Jaloezie?
Een blokhut is een bouwsel. Daar moet volgens mij altijd vergunning voor worden aangevraagd.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Voor mij zit er geen reden aan vast, het is gewoon een vraag.
Plus het feit dat er met twee maten wordt gemeten, de ene huurder mag alles en de andere huurder mag niks
mensen verderop hebben nl. 3 maanden moeten wachten voordat ze een vergunning kregen om een blokhut in hun achtertuin te plaatsen, waar ook de buren van de parkeerplaats over hebben geklaagd terwijl ze er totaal geen last van hebben
Dus de achterliggende gedachte is hier : "Gelijke monniken, gelijke kappen."
Wel lullig maar volgens mij hebben ze dan geen poot op om te staan toch ? 't namelijk geen bestaande uitrit en kan zodoende dus ook niet geblokkeerd zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zou mijn auto voor hun niet bestaande uitrit zetten... wheheh..
Ohja da's waar.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef Jordy-B het volgende:
Als ze de parkeerplaats daadwerkelijk aan een bocht hebben, mag je daar natuurlijk niet voor parkeren.
Dus het gaat er eigenlijk om, dat je je afvraagt waarom hij dat mag en anderen niet ?? Heb je de politie al gebeldquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Voor mij zit er geen reden aan vast, het is gewoon een vraag.
Plus het feit dat er met twee maten wordt gemeten, de ene huurder mag alles en de andere huurder mag niks
mensen verderop hebben nl. 3 maanden moeten wachten voordat ze een vergunning kregen om een blokhut in hun achtertuin te plaatsen, waar ook de buren van de parkeerplaats over hebben geklaagd terwijl ze er totaal geen last van hebben
Dus de achterliggende gedachte is hier : "Gelijke monniken, gelijke kappen."
afaik mag je wel degelijk in een bocht parkeren, maar niet binnen vijf meter van een kruising ?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef Jordy-B het volgende:
Als ze de parkeerplaats daadwerkelijk aan een bocht hebben, mag je daar natuurlijk niet voor parkeren.
Ervaring?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:57 schreef buitenbeentje het volgende:
1. Bel de verhuurder. Die weet of het al dan niet mag volgens het huurcontract. indien de erfafscheiding door de verhuurder is voorzien en dit heeft moeten wijken voor een poort kan verlangd worden dat de erfafscheiding weer in de oude toestand terug wordt gezet.
2. Wanneer hij geen ontheffing heeft om over de stoep te rijden is hij strafbaar. Foto's maken, opsturen naar milieupolitie.
3. Ga naar de gemeente en vraag of daar paaltjes neergezet mogen worden. Wel een betere reden verzinnen als: ja, we willen niet dat hij in zijn eigen tuin parkeert.
Waarom zou je je caravan permanent in de achtertuin willen stallen?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Klonk het volgende:
..., zo heb ik het namelijk ook moeten doen om toestemming te vragen om mijn caravan permanent in de achtertuin te mogen stallen.
'k heb altijd geleerd dat 't gold voor zowel bochten als kruisingen als oversteekplaatsen.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:07 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
afaik mag je wel degelijk in een bocht parkeren, maar niet binnen vijf meter van een kruising ?
niemand heeft ontheffing voor de wegenverkeerswet vriend, ook jij nietquote:Op maandag 21 maart 2005 13:34 schreef Farao het volgende:
[..]
Ohja da's waar.
Tenzij je natuurlijk ontheffing heb voor de wegenverkeerswet
Uh, neuh. Aan geen van beide kanten ven het meningsverschil.quote:
De wet icm rvv1990 verbiedt het slecht voor een uitrit en op een kruispunt.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb altijd geleerd dat 't gold voor zowel bochten als kruisingen als oversteekplaatsen.
Je belemmert met je auto het zicht, dus mag je daar niet parkeren.
ja maar ik niet. Wat is nu je conclusie en wat voor actie ga je ondernemen?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:24 schreef DeTolk het volgende:
Thnx voor alle reacties, ik weet voldoende...
tuin van 15 meter diep en een loeidure caravanstalling, zijn 2 prima redenen, en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je makkelijk weg kunt.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:12 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom zou je je caravan permanent in de achtertuin willen stallen?
Voor het geval je schoonmoeder komt logeren?
Ah ja, nu snap ik 't.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef Klonk het volgende:
tuin van 15 meter diep en een loeidure caravanstalling, zijn 2 prima redenen, en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je makkelijk weg kunt.
een eigen woonwagenkamp beginnenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:24 schreef kasper het volgende:
[..]
Ah ja, nu snap ik 't.
Ik dacht te lezen dat de caravan er dus echt definitief permanent stond.![]()
zodat je niet een paar honderd euro per jaar aan stalling betaald en altijd de beschikking erover hebt?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:12 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom zou je je caravan permanent in de achtertuin willen stallen?
Voor het geval je schoonmoeder komt logeren?
Wij hebben een inrit op de hoek waar een grote heg voor staat.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
De desbetreffende hoek is ZEER onoverzichtelijk, als ze uitrijden kunnen ze niets zien omdat de woning de bocht afschermd
Btje late reactie....quote:Op maandag 21 maart 2005 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja maar ik niet. Wat is nu je conclusie en wat voor actie ga je ondernemen?
Leven en laten leven!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef DeTolk het volgende:
Mijn conclusie is: Ik moet me niet meer zo druk maken om mijn medemens en iedereen gewoon z'n gang laten gaan. Als er dooien vallen zal ik niets roepen.
Dank u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |