Hij is dus uit de computer he... Ik heb hem echt in me hand en beweeg hem naast me oorquote:Op maandag 21 maart 2005 09:42 schreef -Xerxes- het volgende:
Een harde schijf maakt altijd geluid. Als ie tikt dan zou ik maken dat je je data eraf krijgt.
En een vaag geluid dat je hoort kan net zo goed het normale geluid zijn wat die dingen maken
Je beweegt hem naast je oor.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hij is dus uit de computer he... Ik heb hem echt in me hand en beweeg hem naast me oor
Het lijkt me stug dat WD vraagt om eerst een test te doen met MaxBlastquote:Op maandag 21 maart 2005 09:53 schreef mistermaniac het volgende:
Tsjah als je de HDD naast je oor rammelt, dan krijg je last van cetrufigale krachten, waardoor de kop van de harde schijf naar binnen knalt, waarna het einde harde schijf is. Als je dit echt hebt gedaan kun je denk ik ook nog wel eens naar je garantie fluiten, want zodra jij dat ding RMA't moet je een test doet met maxblast, welke doodleuk gaat zeggen Excessive Shock.
Hahahahha ik weet dat het raar klinkt maar ik zal het uitleggen..quote:Op maandag 21 maart 2005 10:01 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd. 3x 120 gieg en 3x 200 gieg om en om uit mn pc halen en dan heel even rustig langs mn oor heen en weer bewegen.
DAAR IS TOCH GODVERDOMME NIKS GEK AAN!!!!!!!![]()
![]()
Uh nee ik heb wel de power uitgezet hahahahaha.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:05 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt hem dus uit de pc gehaald terwijl je pc aanstond!?!?!?!?
The plot thickens
Ik mag aannemen dat die zijn Xbox Hdd op Xbox formaat hebt geformatquote:Op maandag 21 maart 2005 12:07 schreef Rampestamper het volgende:
Jullie zijn lekker behulpzaam moet ik zeggen.
Als ik jou was zou ik hem eerst nog een keer in je PC bouwen om te testen of hij nog goed is, gewoon met windows schijfcontrole. Als die niets aangeeft en je hoort geen abnormale geluiden zou ik hem gewoon in je xbox stoppen.
Ik zou wel stoppen met rammelen als ik jou was. Dat is niet zo best voor je harde schijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |