RK, wil jij wat minder op het Rageer knopje klikken. Tenzij je wat normaals hebt toe te voegen. En dit geldt niet alleen voor Feedback, maar voor zo'n beetje alle topics waar je in reageert.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:46 schreef RealKnuckles het volgende:
ONZ wordt echt saai
Alleen die kutreekjes, geen enkel topic mag meer, alles gaat op slot
Ik neem aan dat je Reageer bedoelt?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
RK, wil jij wat minder op het Rageer knopje klikken. Tenzij je wat normaals hebt toe te voegen. En dit geldt niet alleen voor Feedback, maar voor zo'n beetje alle topics waar je in reageert.
Ik neem aan dat je "toch" bedoelt?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:12 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Reageer bedoelt?
En waarom? Als tong80 gister 500x op Invoeren ragt geef je tog ook geen commentaar
Boeie, zijn dr zovelen die dat doen, spreek mij dr dus niet alleen op aan, en hetzelfde zeggen is zooo 1999quote:Op maandag 21 maart 2005 14:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "toch" bedoelt?
Je verbaggert andere topics, daar gaat het om.
Beschouw jezelf als gewaarschuwd zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Boeie, zijn dr zovelen die dat doen, spreek mij dr dus niet alleen op aan, en hetzelfde zeggen is zooo 1999
Nuj, jullie crew willen mij gewoon gelijk weer gebanned hebben, terwijl er andere mensen zijn die veeel meer posten en topics verbaggeren, dus zeg dit maar tegen je zusje ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 14:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beschouw jezelf als gewaarschuwd zou ik zeggen.
Het is vast weer een niet-interessant kutfluttopicquote:Op maandag 21 maart 2005 14:42 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Het was een kuttopic.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:42 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Welke?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Het is vast weer een niet-interessant kutfluttopic
Ik vond het wel vermakelijk afgelopen nacht.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
De SC in de avond is nu pas saai
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk afgelopen nacht. [afbeelding]
He! Niet degene die ik als eerste verwacht had over het topicquote:
Ow, vandaar dat oeverloze gezeur erover altijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Knut het volgende:
Bagger is bagger. Daar hoeft geen definitie aan
Ja sorry, ik hield me effe in.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Knut het volgende:
[..]
He! Niet degene die ik als eerste verwacht had over het topic
Om duidellijkheid te creerenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hield me effe in.
ik wilde vragen waarom het zo kort was.
RK ligt al in bed, het is al lang kinderbedtijd geweest.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Knut het volgende:
[..]
He! Niet degene die ik als eerste verwacht had over het topic
Jammerquote:Op maandag 21 maart 2005 21:12 schreef Anguisy het volgende:
[..]
RK ligt al in bed, het is al lang kinderbedtijd geweest.![]()
Lekker hè. Zoals het hoort.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:50 schreef Renmaestro het volgende:
Het is zo leeg bovenaan de topiclijst.
Ja nou eh, Ruis is er bij en die heeft gezegd dat het anders moet.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef SanCoTec het volgende:
Waarom opeens die nieuwe huisregeles en het archiveren van TTT???
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou eh, Ruis is er bij en die heeft gezegd dat het anders moet.
quote:
quote:Op [url weggehaald] maandag 21 maart 2005 20:05[/url] schreef Ruis het volgende:
Hoi!
Nieuwe FAQ, wil ik er nu ingooien. Lees het even door. Dank.
[..]
Operatie frisse nieuwe windquote:Op maandag 21 maart 2005 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou eh, Ruis is er bij en die heeft gezegd dat het anders moet.
Oost-Timor?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:12 schreef DePresident het volgende:
waar oh waar zal ik vanavond eens gaan slowchatten
waarom niet gewoon hier?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:12 schreef DePresident het volgende:
waar oh waar zal ik vanavond eens gaan slowchatten
LAFFER! Geile bitchquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:24 schreef laffer het volgende:
heheheh
lekker gaan pitten op de treinrailsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
LAFFER! Geile bitch![]()
Ik mag niet in [HOMO] slowchattenHoe zou jij dat oplossen?
Dit is jereinste discriminatie
ik ben niet lief, ik ben verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je komt niet meer over na de 'Laffer is een schatje in het echt. Zo lief'-informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |