quote:
quote:neheeee, je moet het wel recht lezen ( ookal heeft petre86 het krom geschreven)
hij vroeg alleen of we het voorbeeld van de petrie-topics moeten volgen..
of dat wel een gewenste manier van slowchatten is
die topics waren ook leuk, en zijn ook zeker op hun plaats op onz..
maar ik wil graag een beetje concreter weten wat dan wel het gewenste geslowchat is![]()
Ja jij wou toch zonodig mod wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:54 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent lekker. Ik ben nu bijna een half jaar modje hier, en als je ziet hoeveel uur ik er al in heb gestoken, kan je moeilijk zeggen dat ik niet actief ben. En dan heb ik het even over mijzelf, maar er zijn meer mods die er meer uren in hebben gestoken.
Dus wel ff opletten maatje.
Jongens, kijk dan. Een taggje schrikt het tuig juist afquote:Op maandag 21 maart 2005 01:05 schreef tommy4487 het volgende:
als er [sc] bij een topic staat klik ik er automatisch al niet op!
oftewel dit is een tvp
quote:
Gewoon een beetje je best doen, niet hoi, doei,quote:
Draai de boel even om knaas.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:05 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ja jij wou toch zonodig mod worden![]()
Dat je ook nog wat voor dat kleurtje moet doen snapte je nog niet ofzo![]()
waarom wordt dit onder een kloon gepost?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:06 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Jongens, kijk dan. Een taggje schrikt het tuig juist af
Trusten Arceequote:
Ja, maar we zijn niet de slaafjes voor jou soort, moven nu.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:05 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
oftewel wat de meeste gewoon doen op een paar na, waarvan de grootste zelfs al weg is nuquote:Op maandag 21 maart 2005 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon een beetje je best doen, niet hoi, doei,, dag blaat. zo simpel is het.
wie ben jijquote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef popolon het volgende:
Wat doet Arcee hier?
Wat doet tong hier?
Wat doe ik hier?
[TIP]quote:Op maandag 21 maart 2005 01:05 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
weet ik ook niet. Ik lul me lekker een slag in de rondte, vind ik lachen. En aangezien er geen aparte topics meer voor zijn, doe ik het hier maar.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:07 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
waarom wordt dit onder een kloon gepost?
ik neem aan dat dit een kloon is anders weet je echt niet waar je het over hebt
En zonder dat [SC], klaar, opgelost, heel het gezanik niet nodig.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
oftewel wat de meeste gewoon doen op een paar na, waarvan de grootste zelfs al weg is nu
-laat maar-quote:Op maandag 21 maart 2005 01:09 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
[TIP]
ach je kan wel klagen over de "werkdruk" maar dan moet er toch "gewoon" een extra mod komen? die wat werk overneemt?
als je het teveel vindt.. je hebt 2 subfora...
idd je steekt er veel tijd in.. maar als je het teveel vindt.. doe er wat aan
dat denk ik dan maar he..
mag ik dit zien als een goedkeuring om weer verder te gaan ?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zonder dat [SC], klaar, opgelost, heel het gezanik niet nodig.
Ik ben van de anti-witte sportsokkenbrigade.quote:
Het eerste zinnige woord is eruit!quote:Op maandag 21 maart 2005 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Ik zei Drikhquote:Op maandag 21 maart 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
Ik kap ermee, snap niet waarom ik mijn best nog doe om iets te redden als ik blijkbaar de enige van de SC ben die het ook serieus meent
Drikh, Ruis en ook Knut natuurlijk, jongens doe wat jullie niet kunnen laten
dom lullen kun je ook onder je eigen naam kom gewoon uit voor wie je bent.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:09 schreef finch_meister het volgende:
[..]
weet ik ook niet. Ik lul me lekker een slag in de rondte, vind ik lachen. En aangezien er geen aparte topics meer voor zijn, doe ik het hier maar.
En ja, ik ben me ervan bewust dat het nergens op slaat, dat ik op moet tieven, dat je me een homo vindt en dat ik het zieligste excuus voor een user ben. Dank daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |