Heeft hij zich weg laten jagen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verder vind ik het gewoon best jammer dat Ouwesok zich zo makkelijk heeft weg laten jagen. Tis niet zo dat ze em persoonlijk thuis hebben opgezocht met een doodverwensing ofzo..
Nee, met de lange tenen bedoel ik de ontvangers van kritiek mee. M-niki leverde i.m.o goede kritieken, maar die waren niet altijd even scherp. Ik ben ook wel eens bot.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:51 schreef fr.oosje het volgende:
Heeft niets te maken met korte of lange tenen hoor, ik spreek mij graag uit en heb nogal een uitgesproken mening ( en dan hou ik me nog in hoor) Heel veel mensen kunnen gewoon niet tegen kritiek, denk dat dat het probleem is.
Waar blijft mn mail?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja en let op : dit is een wisselwerking.
Zo van je vice versa en weer terug..
Niet danquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft hij zich weg laten jagen?
Ja en zo komen de praatjes de wereld in
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, stuur jij er anders eerst eentje ?quote:
Jammer. Maar er zijn nog andere meets geplanned....quote:
Wie ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:07 schreef Nickthedick het volgende:
Is die zeikerd nu nog niet weg?
Ouwesokquote:
Aan de TT te zien niet ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:18 schreef Nickthedick het volgende:
Ouwesok
Bot is niet erg bot is in ieder geval duidelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, met de lange tenen bedoel ik de ontvangers van kritiek mee. M-niki leverde i.m.o goede kritieken, maar die waren niet altijd even scherp. Ik ben ook wel eens bot.
Och... zoals sunnie het zei.. tis maar internet.
Wat is er hier mis met de sfeer dan ? Er zijn wat mensen die zich druk maken om elkaar, ieder zijn eigen kant en nu is het forum kut ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:25 schreef MarcelR het volgende:
Gezellig hier...Ik kom eigenlijk alleen maar op dit subforum en dan voornamelijk als "lurker", maar de lol gaat er op deze manier snel vanaf. Hang voornamelijk rond op DPZ als het om fotografie gaat, maar heb me net uit nieuwsgierigheid ingeschreven op het nieuwe forum van Ouwesok, kijken of de sfeer daar beter te harden is dan hier.
Ik snap dat ook niet helemaal, je hoeft toch niet altijd lief te zijn? Dat is ook zo saaiquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat is er hier mis met de sfeer dan ? Er zijn wat mensen die zich druk maken om elkaar, ieder zijn eigen kant en nu is het forum kut ?
Optaaien bal gehakt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:30 schreef laffer het volgende:
hehe, eindelijk wordt dit saaie sub-forum eens gezellig![]()
het is immers geen woensdag meer!quote:
en het is zo te lezen nog een taaie bal gehakt ook..:)quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
het is immers geen woensdag meer!
Ga foto's posten man. Liefst van static.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:30 schreef laffer het volgende:
hehe, eindelijk wordt dit saaie sub-forum eens gezellig![]()
Tja, over de gemiste dialoog kan ik helaas niets zeggen, omdat ik zijn beweegredenen niet ken. Dat je dat jammer vind kan ik best begrijpen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:50 schreef yvonne het volgende:
Ach, als ik TOTAAL geen antwoord op mn mails krijg, er totaal geen dialoog mogelijk is,
en dan al wist dat hij met een eigen forum bezig was VOOR dat webloggebeuren, ja, dan krijg ik een uiterst nare smaak in mn mond..
Daar zit ik ook regelmatig hoor. Maar ik lees er niet alles en reageer er niet al te vaak.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef Icicle het volgende:
Anders kom gezellig naar DPZ!
Bweheheh oh nee, dat mag ik hier niet zeggen he
Tja, waarom niet.. En trouwens, hij is niet onuitspreekbaar..quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:04 schreef Astridj0h het volgende:
qltel, waarom heb jij zo'n onuitsprekelijke nick...
schrijf hem dan eens fonetisch opquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Tja, waarom niet.. En trouwens, hij is niet onuitspreekbaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |