Kan ik me heel goed voorstellen. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje heb.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak ik me ook niet, FOK! en FOT kunnen dit best hebben, er zijn er nog zat die de weg vinden, maar ik krijg er WEL een nare smaak van in m'n bek...
Fijn dat je je dan toch aangemeld hebt...quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:33 schreef fr.oosje het volgende:
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje heb.
Graag gedaan. Maar vind je het zelf ook niet een beetje raar om hier reviewer te zijn en daar administrator? Is niet een beetje dubbel enzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fijn dat je je dan toch aangemeld hebt...
Er kan toch zoveel tegelijk? waarom dat dan niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:42 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar vind je het zelf ook niet een beetje raar om hier reviewer te zijn en daar administrator? Is niet een beetje dubbel enzo?
Waarom? Ik review hier boeken en soms DVD's. Dat zit elkaar niet in de weg lijkt me. Hooguit qua tijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:42 schreef fr.oosje het volgende:
Graag gedaan. Maar vind je het zelf ook niet een beetje raar om hier reviewer te zijn en daar administrator? Is niet een beetje dubbel enzo?
WAAR krijg je een nare smaak van in je mondquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak ik me ook niet, FOK! en FOT kunnen dit best hebben, er zijn er nog zat die de weg vinden, maar ik krijg er WEL een nare smaak van in m'n bek...
Nee, dat ligt niet in mijn bedoeling. Misschien dat ik op termijn de coördinatie wel weer eens aan iemand anders overdraag. Maar dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:46 schreef portier het volgende:
Ga je hier weg Rewimo? Ivm de wedstrijden e.d.?
En we wedstrijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Ik review hier boeken en soms DVD's. Dat zit elkaar niet in de weg lijkt me. Hooguit qua tijd
Die tijdslijn lag iets anders! Dit hele idee is pas NA het webloggebeuren uitgevoerd. Erover praten en nadenken is iets HEEL anders dan het daadwerkelijk uitvoeren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:50 schreef yvonne het volgende:
Ach, las ik TOTAAL geen antwoord op mn mails krijg, er totaal geen dialoog mogelijk is,
en dan al wist dat hij met een eigen forum bezig was VOOR dat webloggebeuren, ja, dan krijg ik een uiterst nare smaak in mn mond..
Hoho, dat forum was er NIET voor het webloggebeuren. Dat is pas gestart nadat Sok zijn vertrek heeft aangekondigd. Bovendien is het initiatief daartoe niet van Ouwesok uitgegaan, maar van qltel en mij enerzijds, en van Borelius anderzijds (qua technische kant, anderen hebben het idee ook geopperd maar hadden daar technisch gezien de mogelijkheden niet voor).quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:50 schreef yvonne het volgende:
Ach, las ik TOTAAL geen antwoord op mn mails krijg, er totaal geen dialoog mogelijk is,
en dan al wist dat hij met een eigen forum bezig was VOOR dat webloggebeuren, ja, dan krijg ik een uiterst nare smaak in mn mond..
Weet je waar ik een nare smaak van in mij mond krijg, is dat jullie zeggen dat het hier zo slecht is, daarom zelf een nieuw forum opstarten, maar nog wel hier steeds posten??? En die geheimzinnigheid is toch nergens voor nodig? Zeg dan gelijk wij zijn het hier niet eens met de gang van zaken en beginnen een eigen forum. Eén keer de url erbij en klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAAR krijg je een nare smaak van in je mondHet feit dat we hier niet gelijk volop de URL gespammed hebben of het feit dat half FOT is leeggelopen
Zoals ik het nu zie, hadden we dit nooit goed kunnen doen: als we de URL hier gelijk hadden neergezet, waren mensen boos geworden omdat er wordt gespammend; nu hebben we het zo gedaan en helaas geheimzinnigheid gecreeerd, wat niet de bedoeling was en doen we het weer niet goed.
Vind je het nou ECHT zo gek dat er een groep mensen daarheen gaat waar zij het gezellig vindenDe sfeer was / is hier al tijden ver te zoeken en daarnaast begon het forum ook steeds meer hickups te vertonen...vergeet dat ook niet.
Je hoeft het ook niet te begrijpen. We zijn aan jou geen verantwoording verschuldigd. Aan niemand trouwens. En zoals ik al tegen Yvonne zei: we hadden dit nooit goed kunnen doen, punt. Einde discussie.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Weet je waar ik een nare smaak van in mij mond krijg, is dat jullie zeggen dat het hier zo slecht is, daarom zelf een nieuw forum opstarten, maar nog wel hier steeds posten??? En die geheimzinnigheid is toch nergens voor nodig? Zeg dan gelijk wij zijn het hier niet eens met de gang van zaken en beginnen een eigen forum. Eén keer de url erbij en klaar.
Tevens kan ik mij nog een uitspraak herinneren van A-Ndie had het over een kliekje, dat werd door iedereen ontkend. Grappig dat diezelfde mensen van dat kliekje nu een eigen forum beginnen?
Dat begrijp ik niet helemaal?
Dat maak jij er nu van. Onze insteek was heel anders. Toen Ouwesok aankondigde hier te stoppen wilden wij (ik heb het nu over qltel en mijzelf) met hem in contact blijven en we namen aan dat dat ook voor anderen gold. Wij kwamen al vrij snel op het idee om dan zelf een forum op te starten, omdat qltel daar de faciliteiten al voor had. Daarna hebben wij Ouwesok gevraagd of hij daar wat voor voelde. Het antwoord was ja. Ondertussen kregen we al van verschillende mensen signalen dat zij ook graag in contact wilden blijven en daardoor bleek er een basis te zijn voor een nieuw forum. Zo is het gegaan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Weet je waar ik een nare smaak van in mij mond krijg, is dat jullie zeggen dat het hier zo slecht is, daarom zelf een nieuw forum opstarten, maar nog wel hier steeds posten??? En die geheimzinnigheid is toch nergens voor nodig? Zeg dan gelijk wij zijn het hier niet eens met de gang van zaken en beginnen een eigen forum. Eén keer de url erbij en klaar.
Tevens kan ik mij nog een uitspraak herinneren van A-Ndie had het over een kliekje, dat werd door iedereen ontkend. Grappig dat diezelfde mensen van dat kliekje nu een eigen forum beginnen?
Dat begrijp ik niet helemaal?
Zeg een beetje dimmen, waar ik em wel of niet registreer maak ik altijd zelf nog wel uit. En wat mij betreft hadden jullie het wel goed kunnen doen, maar dan moet je mijn post even goed lezenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te begrijpen. We zijn aan jou geen verantwoording verschuldigd. Aan niemand trouwens. En zoals ik al tegen Yvonne zei: we hadden dit nooit goed kunnen doen, punt. Einde discussie.
En zoals Rewimo zich al afvroeg: als je hier nou een nare smaak in je mond krijgt, waarom kom je je dan wel even registreren bij onsBlijf toch lekker weg, hebben we dit gezeik de volgende keer op FFF ook niet meer.
Dim zelf een beetje man! We vertellen iets niet en gelijk krijgen we een berg gezeik aan ons kop. Vind jij dat normaal?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:07 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Zeg een beetje dimmen, waar ik em wel of niet registreer maak ik altijd zelf nog wel uit. En wat mij betreft hadden jullie het wel goed kunnen doen, maar dan moet je mijn post even goed lezen
Tegenwoordig wel, ga je mee naar FFF?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:12 schreef Dagonet het volgende:
Gezellig sfeertje hier, is dat normaal in FOT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |